
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 3.7PB/LPG ] wymiana filtrów kabinowych
[D2 96 3.7PB/LPG ] wymiana filtrów kabinowych
witam, czy mógłby mi ktos wysłać zdjęcie gdzie są umiejscowione filtry kabinowe i co muszę porozkręcać żeby się do nich dostać? z góry dziękuję za pomoc 

- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Dlaczego miałoby nie działać? Powietrze zaciąga od podszybia przez wstępne 'filtry' w osłonach gdzie odsieje liście itp. Potem masz filtr piankowy w filtrach właściwych no i samą bibułę filtracyjną. Grunt żeby uszczelka na obudowie wentylatora była dobra.preston81 pisze:pytanie czy to dziala
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
I to jest sedno tematu... W większości ósemek D2 to już raczej ta uszczelka jest na wymarciu.Pepek pisze:Grunt żeby uszczelka na obudowie wentylatora była dobra.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Chris, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Zakładałem coś takiego https://tinyurl.com/yaq2hby4 Wyższe niż oryginalna gąbka, a że puste w środku to się ładnie dopasowuje co pokrywy silnika.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.