[D2 96 2.8PB/LPG ] Nie odpala na żadnym paliwie
[D2 96 2.8PB/LPG ] Nie odpala na żadnym paliwie
Witam . W sobotę o 7 rano jak zwykle moja audi była skuta lodem, nie chciała odpalić ani na benzynie ani na gazie. Więc wpadlem na
Genialny pomysł i zagotowalem wodę w czajniku , i Oblałem mikser gorącą wodą ( robiłem już tak wieeeele razy) samochód odpalił więc wjechałem nim na podwórko. I to było jego ostatnie odpalenie. Samochód kręci ale ani na paliwie ani na gazie nie chce odpalić. Do tego nie słychać pompy paliwa oraz gdy przełączam na gaz to przełącznik tak jak na gazie palił się na pomarańczowo tak słychać cykniecie pod maską i zmienia kolor na czerwony. Że pompa paliwa padła to od razu można odrzucić bo raz jest nowa ma niespełna miesiąc . Dwa padł też gaz a on nie ma nic z nią wspólnego tymbardziej że mam instalacje do dolotu która jest stara jak świat.
I tu się nasuwa moje pytanie, co moze być przyczyną takiego obrotu spraw . Z góry dziękuję za odpowiedź
PS. W samochodzie mam mały rozpierdziel w elektryce ( może to coś z tym ma wspólnego) bezpiecznik sprawdzone kostki oczyszczone . Przekaźnik pompy nowy
Genialny pomysł i zagotowalem wodę w czajniku , i Oblałem mikser gorącą wodą ( robiłem już tak wieeeele razy) samochód odpalił więc wjechałem nim na podwórko. I to było jego ostatnie odpalenie. Samochód kręci ale ani na paliwie ani na gazie nie chce odpalić. Do tego nie słychać pompy paliwa oraz gdy przełączam na gaz to przełącznik tak jak na gazie palił się na pomarańczowo tak słychać cykniecie pod maską i zmienia kolor na czerwony. Że pompa paliwa padła to od razu można odrzucić bo raz jest nowa ma niespełna miesiąc . Dwa padł też gaz a on nie ma nic z nią wspólnego tymbardziej że mam instalacje do dolotu która jest stara jak świat.
I tu się nasuwa moje pytanie, co moze być przyczyną takiego obrotu spraw . Z góry dziękuję za odpowiedź
PS. W samochodzie mam mały rozpierdziel w elektryce ( może to coś z tym ma wspólnego) bezpiecznik sprawdzone kostki oczyszczone . Przekaźnik pompy nowy
Ostatnio zmieniony 03 sty 2018, 06:07 przez Irokezzlf, łącznie zmieniany 2 razy.
Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp.......
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp.......
W jakim sensie?
[ Dodano: 2017-12-18, 20:54 ]
Instalacja którą mam nazywa się Lecho jeśli to pomoże
[ Dodano: 2017-12-19, 15:46 ]
pompa działa, Ale nie da się przełączyć na benzynę. gaz się zablokował i trzeba go rozblokowac krótko mówiąc . ma ktoś pomysł jak to zrobić?
[ Dodano: 2017-12-18, 20:54 ]
Instalacja którą mam nazywa się Lecho jeśli to pomoże
[ Dodano: 2017-12-19, 15:46 ]
pompa działa, Ale nie da się przełączyć na benzynę. gaz się zablokował i trzeba go rozblokowac krótko mówiąc . ma ktoś pomysł jak to zrobić?
Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp.......
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp.......
Powiem wam szczerze że błędów mi nie znajduje w silniku . A ten monitorek pomiędzy zegarami mi nie działa(znaczy działa ale jest nieczytelny)
[ Dodano: 2017-12-21, 18:56 ]
Szukam od kilku dni odpowiedzi i nic... Reduktor mam firmy mimgas, przelacznik i emulatory firmy Lecho , bezpiecznik od gazu całe a na gaz przełączyć nie chce. W ten sposób blokuje mi przelacznik i nie mogę gnoja zapalić nawet na benzynie . Poradzicie mi jak to odpalić awaryjnie czy coś. Jak odpali to wywalam te instalacje i zakładam sekwencje .. Ale musi najpierw odpalić. Pomoze ktoś???
[ Dodano: 2017-12-21, 18:56 ]
Szukam od kilku dni odpowiedzi i nic... Reduktor mam firmy mimgas, przelacznik i emulatory firmy Lecho , bezpiecznik od gazu całe a na gaz przełączyć nie chce. W ten sposób blokuje mi przelacznik i nie mogę gnoja zapalić nawet na benzynie . Poradzicie mi jak to odpalić awaryjnie czy coś. Jak odpali to wywalam te instalacje i zakładam sekwencje .. Ale musi najpierw odpalić. Pomoze ktoś???
Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp.......
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp.......
emulatory tak działają że jak masz plusa to odcina ci wtryski
czyli plusa nie może być na nich -zazwyczaj to ten sam plus co jest na zaworze lpg
na reduktorze .
Jak pompa paliwa pracuje i masz paliwo to pewnie odpali
Jak byś chciał palić na samym lpg to trzeba zagotować ze dwa litry wody i polać po reduktorze powoli aby się troszkę ogrzał ,-tylko pytanie czy ty masz iskrę ?
Może obacz czy jest
.
czyli plusa nie może być na nich -zazwyczaj to ten sam plus co jest na zaworze lpg
na reduktorze .
Jak pompa paliwa pracuje i masz paliwo to pewnie odpali
Jak byś chciał palić na samym lpg to trzeba zagotować ze dwa litry wody i polać po reduktorze powoli aby się troszkę ogrzał ,-tylko pytanie czy ty masz iskrę ?
Może obacz czy jest
.
Pepi w sumie nad ta iskra nie pomyślałem, jutro sprawdzę i dam znać czy to to. wstyd się przyznać ale pracuje w aso vw seat audi skoda i nawet nikt stamtąd nie potrafił mi pomóc gdy usłyszał jaka mam instalacje :p a komputer ( vas) nic nie widzi po połączeniu ...
Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp.......
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp.......
No wiesz, my tu szklanych kul nie mamy, takie podstawowe rzeczy jak iskra czy paliwo powinieneś sam sprawdzić.Irokezzlf pisze:Pepi w sumie nad ta iskra nie pomyślałem
Na początku (na twoim miejscu) zacząłbym od demontażu kuchenki gazowej z silnika i przywrócenie instalacji elektrycznej do wersji pierwotnej.