![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Woda pod akumulatorem i rozładowywanie akumulato
Powiem szczerze że nie bardzo wiem co z tego opisu wynika
To jest chyba to samo co na tej stronie:
http://www.audi-resource.com/ecu05.php
i jeśli dobrze czytam to nie ma tam nigdzie nic dla wyłączenia w aucie z kierownicą po lewej stronie ??
To jest chyba to samo co na tej stronie:
http://www.audi-resource.com/ecu05.php
i jeśli dobrze czytam to nie ma tam nigdzie nic dla wyłączenia w aucie z kierownicą po lewej stronie ??
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
To kodowanie sterownika. Liczba binarna. Na poszczególnych bitach (w Twoim linku oznaczone małą literą "x") wpisujesz 1 lub 0 dla poszczególnych opcji i funkcji. W nawiasach masz napisane kody wyposażenia z jakimi można tą funkcję aktywować. A liczba po = to równowartość tego bitu (małego x) przeliczona na wartość dziesiętną. Bity liczy się od 0 od prawej do lewej. Więc coś na 5 bicie od prawej to 6 x od strony prawej. Przykłady liczb poniżej to gotowe kodowania jakie możesz zrobić ale podane w wartościach dziesiętnych i aby je zakodowac musiałbyś je zapisać w kodzie binarnym
000001 - to bit 0 = 1
000010 - to bit 1 = 2
000100 - to bit 2 = 4
i każdy kolejny to wielokrotność liczby 2 czyli jak w komputerze 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512...
000101 - to bity 0 i 2 czyli 1+4 = 5
... i dokładnie na tej zasadzie podane masz te kodowania

000001 - to bit 0 = 1
000010 - to bit 1 = 2
000100 - to bit 2 = 4
i każdy kolejny to wielokrotność liczby 2 czyli jak w komputerze 8, 16, 32, 64, 128, 256, 512...
000101 - to bity 0 i 2 czyli 1+4 = 5
... i dokładnie na tej zasadzie podane masz te kodowania

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ewentualnie może niech ktoś poda jaki ma u siebie kod - wpiszę u mnie i się sprawdzi bo inaczej to jak strzelanie w totka
[ Dodano: 2017-12-21, 10:18 ]
Domyślam się że skoro mowa o kodowaniu to bezpiecznika nie ma jakiegoś od tego zeby tylko to odciąć a żeby otwieranie z pilota tylko było?
[ Dodano: 2017-12-21, 10:18 ]
Domyślam się że skoro mowa o kodowaniu to bezpiecznika nie ma jakiegoś od tego zeby tylko to odciąć a żeby otwieranie z pilota tylko było?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
existing coding 410624 for the drive authorisation system control unit -J518
The coding corresponds to the following equipment specification:
Convenience close: STANDARD
Variant: Left-hand drive
Lock ESL with RRC-Close: ACTIVATED
Tailgate opening: Normal delay ~0.6 sec
Optional extras function: ACTIVATED
RRC - Radio remote control
ESL - Electromechanical steering
lock Optional extra = basic function + advanced key
The following new coding was selected:
Convenience close: STANDARD
Variants: Left-hand drive
Tailgate opening: Normal delay ~0.6 sec
Lock ESL with RRC-Close: NOT ACTIVATED
Optional extras function:NOT ACTIVATED
This corresponds to code number: 263168
The coding corresponds to the following equipment specification:
Convenience close: STANDARD
Variant: Left-hand drive
Lock ESL with RRC-Close: ACTIVATED
Tailgate opening: Normal delay ~0.6 sec
Optional extras function: ACTIVATED
RRC - Radio remote control
ESL - Electromechanical steering
lock Optional extra = basic function + advanced key
The following new coding was selected:
Convenience close: STANDARD
Variants: Left-hand drive
Tailgate opening: Normal delay ~0.6 sec
Lock ESL with RRC-Close: NOT ACTIVATED
Optional extras function:NOT ACTIVATED
This corresponds to code number: 263168
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Witam
Wkodowałem w międzyczasie pierwszą standardową wartość czyli 262144
faktycznie klamki przestały reagować (klawisz start też) pilot działa normalnie, wartość przez Ciebie podana 263168 (czyli poprzednia + 1024) też mi przyjęło.
No i niby ok gdyby nie fakt że nadal żżera mi prąd i to szybko, czyli trzeba zacząć szukać innymi metodami - no chyba że są jakieś że tak powiem standardowe wady tych aut i ktoś podpowie gdzie szukać ?
Wkodowałem w międzyczasie pierwszą standardową wartość czyli 262144
faktycznie klamki przestały reagować (klawisz start też) pilot działa normalnie, wartość przez Ciebie podana 263168 (czyli poprzednia + 1024) też mi przyjęło.
No i niby ok gdyby nie fakt że nadal żżera mi prąd i to szybko, czyli trzeba zacząć szukać innymi metodami - no chyba że są jakieś że tak powiem standardowe wady tych aut i ktoś podpowie gdzie szukać ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
akumulator
Ilu letni masz akumulator? Miałem podobny przypadek przy 4 letniej Varcie.
Niby napięcia miała dobre a co jakiś czas wariował cały system.
Sprawdź wieczorem czy nie załącza się co jakiś czas przycisk od awaryjnym oraz podświetlenie biegów.
Niby napięcia miała dobre a co jakiś czas wariował cały system.
Sprawdź wieczorem czy nie załącza się co jakiś czas przycisk od awaryjnym oraz podświetlenie biegów.
akumulator
Ustawienia - czasy w zielonym menu zmieniałeś?
No wczoraj wieczorem studiowałem trochę nasze forum i faktycznie znalazłem taki temat o zielonym menu. Rzeczywiście jest tam trochę różnych czasów które można sobie pozmieniać i przyznaję zmieniłem kiedyś na 0 (zero) w przekonaniu że skoro coś dam na zero tzn że nie będzie w ogóle żarło prądu... ha ha a to się okazuje że dając na zero spowodowałem że w ogóle się nie usypia. Dziś pozmieniałem tak by nie było zer w zielonym menu w dziale MMI, kontrolki podświetlenia biegów i trójkącik zagasły zanim wyszedłem z garażu, poczekam jeszcze trochę i sprawdzę jak się będzie miał stan aku na wyświetlaczu. Jeśli pomoże to ja chyba nigdy więcej nie włączę tego zielonego (już kiedyś mi przysporzyło problemu bo sobie bootloadera wcisnąłem - tak to jest jak się klika jak po telefonie - no przecież nic sie nie moze stać..
[ Dodano: 2018-01-11, 11:54 ]
Temat powrócił, ustawianie czasów w zielonym menu to raczej był przypadek że pomogło, nadal jest problem z prądem. Zauważyłem że napęd DVD (nawigacji) w bagażniku się nie usypia albo uśpi i po chwili wzbudzi się i wszystko wtedy hula już do momentu aż jednostka zarządzania energią po spadku prądu na aku odetnie im całkiem zasilanie.
Czasem jest ok wszystko się uśpi jak należy i potrafi przestać 2 doby i jest 100% aku
Po podpięciu VCDS nie ma błędów


[ Dodano: 2018-01-11, 11:54 ]
Temat powrócił, ustawianie czasów w zielonym menu to raczej był przypadek że pomogło, nadal jest problem z prądem. Zauważyłem że napęd DVD (nawigacji) w bagażniku się nie usypia albo uśpi i po chwili wzbudzi się i wszystko wtedy hula już do momentu aż jednostka zarządzania energią po spadku prądu na aku odetnie im całkiem zasilanie.
Czasem jest ok wszystko się uśpi jak należy i potrafi przestać 2 doby i jest 100% aku
Po podpięciu VCDS nie ma błędów
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
U mnie uszkodzona klamka wybudza ciągle MMI. Warto sprawdzić.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
W 90% problemem jest coś z infotainments. Bez zwory (loopy) światłowodowej ciężko to izolować (choć i tak nie da gwarancji sukcesu jeśli masz niefabryczne odbiorniki w samochodzie).colln pisze:(...)Temat powrócił, ustawianie czasów w zielonym menu to raczej był przypadek że pomogło, nadal jest problem z prądem. Zauważyłem że napęd DVD (nawigacji) w bagażniku się nie usypia albo uśpi i po chwili wzbudzi się i wszystko wtedy hula już do momentu aż jednostka zarządzania energią po spadku prądu na aku odetnie im całkiem zasilanie.
Czasem jest ok wszystko się uśpi jak należy i potrafi przestać 2 doby i jest 100% aku
Po podpięciu VCDS nie ma błędów
Jak masz czas poczytaj cały temat: https://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-rozla ... vt8321.htm chociaż co 5 post jest w miarę na temat.
Jak Ci się znudzi a chcesz mieć spokój z prądem na wieki, zastosuj opisany przeze mnie tam patent z całkowitym uśpieniem GW.
Black Cars Matters
Polecam!! Działą perfekcyjnie. Dodatkowo jako przełącznik z funkcją antykradzieżową bo autem nie odjedziesz(odpalisz ale za 2 sekundy zgaśnie) z wyłączonym GW.dice111 pisze:Jak Ci się znudzi a chcesz mieć spokój z prądem na wieki, zastosuj opisany przeze mnie tam patent z całkowitym uśpieniem GW.
1. MMI usypia się bezwarunkowo.
2. Od tej pory nie mam problemów z odpaleniem ani razu.
3. Keyssa działa.
4. Elektryczna klapa działa.
Jedynie zrób to przy wtyczce GW bo w puszcze bezpieczników w prefl jest wspólny bezpiecznik z zegarami i za każdym razem mi się data i godzina kasuje

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG