Takie błędy nic nie mówią, wrzuć pełny skan !BAU pisze:Na OBD II dwa błędy skrzyni 526 i 652
Dodatkowo silnika 18010
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] sprawdzenie konwentera
Błędy wykasowałem i po ponownym uruchomieniu i wajchowaniem PRND nic nie wyświetla.
Sądzę że gdybym wyjechał i wpadła by w tryb awaryjny to wtedy pokarze błędy., ale boję się ją katować. Jedynie co mam to to co poniżej.
http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploa ... ek-VAG.pdf
www.obd2.pl
Kody błędów VAG
Polski VAG
Migowe
5 cyfr
Kody P
Opis kodu błędu
Hex
- - - - -
652
P0730
028C
Układ kontroli biegu - wadliwy sygnał
- - - - -
652
P0731
028C
Układ kontroli biegu 1 - wadliwy sygnał > przewody, błąd hydrauliczny, sprzęgło/zawór w nadwoziu
- - - - -
652
P0732
028C
Układ kontroli biegu 2 - wadliwy sygnał > przewody, błąd hydrauliczny, sprzęgło/zawór w nadwoziu
- - - - -
652
P0733
028C
Układ kontroli biegu 3 - wadliwy sygnał > przewody, błąd hydrauliczny, sprzęgło/zawór w nadwoziu
- - - - -
652
P0734
028C
Układ kontroli biegu 4 - wadliwy sygnał > przewody, błąd hydrauliczny, sprzęgło/zawór w nadwoziu
526 020E Przełącznik pedału hamulca / wł. świateł hamow. STOP (Cruise control brake pedal switch
18010
P1602
465A
Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
Sądzę że gdybym wyjechał i wpadła by w tryb awaryjny to wtedy pokarze błędy., ale boję się ją katować. Jedynie co mam to to co poniżej.
http://sprawdz.auto.pl/wp-content/uploa ... ek-VAG.pdf
www.obd2.pl
Kody błędów VAG
Polski VAG
Migowe
5 cyfr
Kody P
Opis kodu błędu
Hex
- - - - -
652
P0730
028C
Układ kontroli biegu - wadliwy sygnał
- - - - -
652
P0731
028C
Układ kontroli biegu 1 - wadliwy sygnał > przewody, błąd hydrauliczny, sprzęgło/zawór w nadwoziu
- - - - -
652
P0732
028C
Układ kontroli biegu 2 - wadliwy sygnał > przewody, błąd hydrauliczny, sprzęgło/zawór w nadwoziu
- - - - -
652
P0733
028C
Układ kontroli biegu 3 - wadliwy sygnał > przewody, błąd hydrauliczny, sprzęgło/zawór w nadwoziu
- - - - -
652
P0734
028C
Układ kontroli biegu 4 - wadliwy sygnał > przewody, błąd hydrauliczny, sprzęgło/zawór w nadwoziu
526 020E Przełącznik pedału hamulca / wł. świateł hamow. STOP (Cruise control brake pedal switch
18010
P1602
465A
Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
Pozdrawiam. Roman
Błąd silnika pomijamy (słaby akumulator). Błąd 526 mówi sam za siebie, uszkodzony czujnik pedału hamulca ...jest dwu-funkcyjny i zapewne któraś z funkcji nie działa prawidłowo.
Jeżeli chodzi o 652 to na pewno w pierwszej kolejności do sprawdzenia wiązka ze sterownika ASB do skrzyni po kątem uszkodzeń mechanicznych i oporności (wtyczki również). Jeżeli coś nie tak z kablami lub wtyczkami to tłumaczy poprzedni błąd 526.
Jeżeli chodzi o 652 to na pewno w pierwszej kolejności do sprawdzenia wiązka ze sterownika ASB do skrzyni po kątem uszkodzeń mechanicznych i oporności (wtyczki również). Jeżeli coś nie tak z kablami lub wtyczkami to tłumaczy poprzedni błąd 526.
I to może być przyczyną walnięć przy zmianie biegów czy przełączania z P na R i z N na D ?danishow pisze:Błąd silnika pomijamy (słaby akumulator). Błąd 526 mówi sam za siebie, uszkodzony czujnik pedału hamulca ...jest dwu-funkcyjny i zapewne któraś z funkcji nie działa prawidłowo.
Jeżeli chodzi o 652 to na pewno w pierwszej kolejności do sprawdzenia wiązka ze sterownika ASB do skrzyni po kątem uszkodzeń mechanicznych i oporności (wtyczki również). Jeżeli coś nie tak z kablami lub wtyczkami to tłumaczy poprzedni błąd 526.
Pozdrawiam. Roman