![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] geometria problem sciąga w prawo
[D2 ALL ] geometria problem sciąga w prawo
witam - ręce mi już opadają , cały czas mam problem ze ściąganiem auta w prawo
wrzuce wykresy z geometrii
1 robiony u boscha
https://photos.app.goo.gl/fS21KrnhYsWupuVu1
wynik -tył nie mogl byc ustawiony niby zapieczone geometria robiona na jakis innych rozmiarach kol niz mialo to byc w rzeczywistosci wiec ustawiany byl tylko przod
sciagalo mnie caly czas w prawo
foto bo wydruku juz nie dostalem https://photos.app.goo.gl/tJLUsM1fEV7BKliz2
2 robiony po boschu w baribal auto centrum czy jakos tak
https://photos.app.goo.gl/usFlMICQb8UQscPz2
tutaj wyszlo ze wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy jest mocno przestrzelone i regulowali sanki bo niby krzywo byly przykrecone po demontazu asb ....
no ale panowie dlaczego 1 wykres z boscha tego nie pokazywal nic tam nie bylo grzebane miedzy tymi pomiarami
i wyszło tak
https://photos.app.goo.gl/cLPJAhZ650HxSlo63
nadal mnie sciąga https://photos.app.goo.gl/hM8hfBATQlen6DF03
prosilbym o jakas analize tych wykresikow i podpowiedz co z tym dalej robic czego sie czepiac
interesuje mnie skad ta roznica miedzy pomiarem boscha a tym na ktorym wyszlo ze sanki sa krzywo .... u boscha mialem 18"235/50/18 a u baribal'a 245/45/17 z tym ze na 18 mnie nie sciagalo tylko po zmianie n a 17 zaczelo sciagac wymienilem wtedy 3 komplety kol i na 18 nic sie nie dzialo, a na 17 lece w prawo kupilem nowe opoony, i jest to samo - myslalem ze ktores z nich sa do d..., sa to opony kierunkowe zmienialem je na felgach jak i same felgi i to samo ....
wrzuce wykresy z geometrii
1 robiony u boscha
https://photos.app.goo.gl/fS21KrnhYsWupuVu1
wynik -tył nie mogl byc ustawiony niby zapieczone geometria robiona na jakis innych rozmiarach kol niz mialo to byc w rzeczywistosci wiec ustawiany byl tylko przod
sciagalo mnie caly czas w prawo
foto bo wydruku juz nie dostalem https://photos.app.goo.gl/tJLUsM1fEV7BKliz2
2 robiony po boschu w baribal auto centrum czy jakos tak
https://photos.app.goo.gl/usFlMICQb8UQscPz2
tutaj wyszlo ze wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy jest mocno przestrzelone i regulowali sanki bo niby krzywo byly przykrecone po demontazu asb ....
no ale panowie dlaczego 1 wykres z boscha tego nie pokazywal nic tam nie bylo grzebane miedzy tymi pomiarami
i wyszło tak
https://photos.app.goo.gl/cLPJAhZ650HxSlo63
nadal mnie sciąga https://photos.app.goo.gl/hM8hfBATQlen6DF03
prosilbym o jakas analize tych wykresikow i podpowiedz co z tym dalej robic czego sie czepiac
interesuje mnie skad ta roznica miedzy pomiarem boscha a tym na ktorym wyszlo ze sanki sa krzywo .... u boscha mialem 18"235/50/18 a u baribal'a 245/45/17 z tym ze na 18 mnie nie sciagalo tylko po zmianie n a 17 zaczelo sciagac wymienilem wtedy 3 komplety kol i na 18 nic sie nie dzialo, a na 17 lece w prawo kupilem nowe opoony, i jest to samo - myslalem ze ktores z nich sa do d..., sa to opony kierunkowe zmienialem je na felgach jak i same felgi i to samo ....
bądź sobą, wariatów też lubią
Chciałbym Ci powiedzieć, że brakuje Ci jedynie kogoś potrafiącego obsługiwać te maszyny. Ja miałem różne problemy z rożnymi autami związane z ustawianiem zbieżności aż znalazłem jeden konkretny zakład z Hunter 3D i wszystkimi autami jeżdżę tam. Zawsze wszystko dobrze poustawiają. Nawet przy robieniu zbieżności po obniżaniu i w innych trybach wysokości(pneumatyka) niż podpowiadał program
Jak to jest, że poustawiali różne wartości dla kół? Nie mam doświadczenia z tego typu ustawieniami ale wiem, że po wykonaniu zbieżności u siebie mam niemal identyczne wartości różniące się ułamkami %.

Jak to jest, że poustawiali różne wartości dla kół? Nie mam doświadczenia z tego typu ustawieniami ale wiem, że po wykonaniu zbieżności u siebie mam niemal identyczne wartości różniące się ułamkami %.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
moze masz racje na nowy rok sie umowie
ale martwi mnie fakt ze na 1 wykresie ustawienia byly ok po czym na 2 w innej firmie byly pokazane takie rozbieznosci i odkrecali mi sanki i ustawiali je , pytanie ktora maszyna dzialała błędnie skoro nadal mnie ciągnie , jak ustawić prawidłowo sanki i ew belke ? sa jakies dane ? ja nie mam o tym zielonego pojęcia ale chętnie sie dowiem co i jak?
ale martwi mnie fakt ze na 1 wykresie ustawienia byly ok po czym na 2 w innej firmie byly pokazane takie rozbieznosci i odkrecali mi sanki i ustawiali je , pytanie ktora maszyna dzialała błędnie skoro nadal mnie ciągnie , jak ustawić prawidłowo sanki i ew belke ? sa jakies dane ? ja nie mam o tym zielonego pojęcia ale chętnie sie dowiem co i jak?
bądź sobą, wariatów też lubią
Odczyty po zrobieniu i odczytu przed drugim ustawieniem się lekko różnią. Wydaje mi się, że to raczej wina niekompetencji jednego z zakładów lub obu. Albo ktoś czegoś nie dokręcił?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
tył nowe wahacze odpowiedzialne za geometrie ogolnie zawias w aucie mam nowy i tez nowe opony , jak bede mial czas pojade na huntera i sie okaze jesli wyjdzie ze opony to roia to bede reklamowal ... jak ustawia to bede sie cieszyc
[ Dodano: 2018-01-02, 18:56 ]
aktualizacja
tak wyszla debica na maszynie HUNTER
https://photos.app.goo.gl/1MoZysfU3abETEvH2
budzet - 150 zł ....
[ Dodano: 2018-01-03, 18:12 ]
oczywiscie opony leca na reklamacje... ale wlg goodyear moge tak jezdzic bo na hunterze zostalo ustawone tylko 5N co nie powinno byc odczuwalne ... aale z nimi pojechalem panowie.... czekam na odpowiedz jutro
[ Dodano: 2018-01-04, 15:32 ]
wiec tak : zalozylem opony stare z 2004 roku dunlopa bo tylko takie mialem pod reka i auto jedzie jak po sznurku ,a te smietniki debicy made in germany leca do sprzedawcy .... co za szajs ale zreszta czytalem ze made in germany to juz sie skonczylo
[ Dodano: 2018-01-02, 18:56 ]
aktualizacja
tak wyszla debica na maszynie HUNTER
https://photos.app.goo.gl/1MoZysfU3abETEvH2
budzet - 150 zł ....
[ Dodano: 2018-01-03, 18:12 ]
oczywiscie opony leca na reklamacje... ale wlg goodyear moge tak jezdzic bo na hunterze zostalo ustawone tylko 5N co nie powinno byc odczuwalne ... aale z nimi pojechalem panowie.... czekam na odpowiedz jutro
[ Dodano: 2018-01-04, 15:32 ]
wiec tak : zalozylem opony stare z 2004 roku dunlopa bo tylko takie mialem pod reka i auto jedzie jak po sznurku ,a te smietniki debicy made in germany leca do sprzedawcy .... co za szajs ale zreszta czytalem ze made in germany to juz sie skonczylo

bądź sobą, wariatów też lubią