![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] ODMA w silniku ABZ
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
na wolnych i w trakcie jazdy
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Jeśli chodzi o pęknięte ale nie całkowicie urwane odmy to na wolnych obrotach mieszanka będzie zbyt uboga czyli za dużo powietrza. Można to zobaczyć w blokach wartości 10 LTFT będziesz miał pewnie +12 lub więcej i często błąd o składzie mieszanki.
Dodatkowo w okolicach od będzie dużo bryzganego oleju.
Jednak w zasadzie ten nasz silnik AKG dużo wybacza wiec takich denerwujących objawów nie ma. Może czasem jakby nerwowa praca na postoju z zapiętym biegiem D ale to wszystko.
Warto wymienić odmy bo szkoda jeździć na takiej ubogiej mieszance.
Możesz dać węże olejoodporne i kolanka miedziane zamiast nowych odm.
Dodatkowo w okolicach od będzie dużo bryzganego oleju.
Jednak w zasadzie ten nasz silnik AKG dużo wybacza wiec takich denerwujących objawów nie ma. Może czasem jakby nerwowa praca na postoju z zapiętym biegiem D ale to wszystko.
Warto wymienić odmy bo szkoda jeździć na takiej ubogiej mieszance.
Możesz dać węże olejoodporne i kolanka miedziane zamiast nowych odm.