![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Problem z tylnymi hamulcami
Jeśli powinien być między nimi mostek to będzie zrobiony za pomocą blaszki w środku puszki bezpieczników. Jest ich tam kilka.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Zmienić mechanika się nie da bo tutaj sami tacy co nic nie potrafią, problem jest w tym że wstępnie miałem w planach to zrobić w Polsce bo jadę 8marca, ale do końca lutego mam przegląd, a z niesprawnym ręcznym nie ma szans żeby auto przeszło przegląd.
Napięcie jest na jednym bezpieczniku i jeden silnik lewy działa, z drugiego bezpiecznika nie wychodzi napięcie i prawy silnik ręcznego nie działa, czyli co podpowiedzieć owemu mechanikowi żeby wyjal skrzynkę bezpiecznikow i popatrzył na to mostowanie? Chyba że jest ktoś kto się zlituje i wytłumaczy mi to "łopatologicznie" krok po kroku i sam spróbuję to zrobić (z brakiem napięcia na bezpieczniku sam to znalazłem bo mechanik chciał wymieniać moduł od ręcznego i silniczek) Dopiero jak sprawdziłem wtyczkę i brak napięcia to stwierdził że sam moduł. Więc Panowie bardzo proszę o pomoc bo w UK mechanicy przynajmniej u mnie gorsi niż największy partacz z Polski. A jak zadzwoniłem do ASO to wstępną wycena była na ponad 750funtow bo oni wiedzą co jest zepsute ale nie mogą powiedzieć bo nie mają pewności i muszą sprawdzić...
Napięcie jest na jednym bezpieczniku i jeden silnik lewy działa, z drugiego bezpiecznika nie wychodzi napięcie i prawy silnik ręcznego nie działa, czyli co podpowiedzieć owemu mechanikowi żeby wyjal skrzynkę bezpiecznikow i popatrzył na to mostowanie? Chyba że jest ktoś kto się zlituje i wytłumaczy mi to "łopatologicznie" krok po kroku i sam spróbuję to zrobić (z brakiem napięcia na bezpieczniku sam to znalazłem bo mechanik chciał wymieniać moduł od ręcznego i silniczek) Dopiero jak sprawdziłem wtyczkę i brak napięcia to stwierdził że sam moduł. Więc Panowie bardzo proszę o pomoc bo w UK mechanicy przynajmniej u mnie gorsi niż największy partacz z Polski. A jak zadzwoniłem do ASO to wstępną wycena była na ponad 750funtow bo oni wiedzą co jest zepsute ale nie mogą powiedzieć bo nie mają pewności i muszą sprawdzić...

To właśnie dlatego że nie masz zbyt dużego pojęcia sprowokowało mnie do tego pytania
Chodzi mi o gniazdo bezpiecznika. Jeśli mierzysz bezpośrednio w gnieździ to napięcie będzie tylko z jednej strony, a jeśli mierzysz na bezpieczniku to też może być tylko po jednej stronie jeśli bezpiecznik jest spalony
To nie podśmiechujki.... jeśli ktoś tego nie wie to żaden wstyd


To nie podśmiechujki.... jeśli ktoś tego nie wie to żaden wstyd

Tak to też zauważyłem że w gnieździe napięcie było z lewej strony gniazda heheszary824 pisze:To właśnie dlatego że nie masz zbyt dużego pojęcia sprowokowało mnie do tego pytaniaChodzi mi o gniazdo bezpiecznika. Jeśli mierzysz bezpośrednio w gnieździ to napięcie będzie tylko z jednej strony, a jeśli mierzysz na bezpieczniku to też może być tylko po jednej stronie jeśli bezpiecznik jest spalony
![]()
To nie podśmiechujki.... jeśli ktoś tego nie wie to żaden wstyd
[ Dodano: 2018-01-09, 11:26 ]
maciu pisze:po to bezpiecznik ma wyjscia na zewnatrz zeby sie dalo zmierzyc bez jego wyciagania...
chyba że te maluchy tego nie mają to trudno trzeba wytargać i zmierzyc na obu nóżkach
Dzięki, teraz już będę wiedzial

Panowie jak wydlubac ta puszkę bezpiecznikow? Żeby sprawdzić to mostkowanie