[D2 preFL ALL ] sprezyny tyl
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 17 lis 2017, 16:49
- Lokalizacja: Gdańsk
Hej. U mnie była dokładnie taka sama sytuacja. Prawa tył był ok 2 centymetry niżej od lewego tyłu.
Kupiłem nowe amorki, sprężyny , (wyrzuciłem nivo), wszystko skręcone ładnie pięknie i dalej kicha prawa strona stoi niżej
Nie dało mi to spokoju i jeszcze raz wszystko zwalone, sprężyny ,amory tak żeby wszystko sobie samoistnie "zwisało". I nawet bez amorów i sprężyn coś było nie tak, a więc miara i mierzenie lewej strony i prawej ...okazało się że wahacz poprzeczny i drążek kierowniczy są na innych wysokościach względem siebie ,strona lewa - prawa, po rozkręceniu wszystkiego i złożeniu w miarę symetrycznie wysokościowo względem strony prawej i lewej jest git. Teraz na dniach pojadę tylko sprawdzić geometrie.
A i oczywiście podziękowania dla Michała za dobór części
Zrobię fotkę (tylko maszyna brudna jest) to wstawię jak ładnie przód i tył pasują wysokościowo
Kupiłem nowe amorki, sprężyny , (wyrzuciłem nivo), wszystko skręcone ładnie pięknie i dalej kicha prawa strona stoi niżej
Nie dało mi to spokoju i jeszcze raz wszystko zwalone, sprężyny ,amory tak żeby wszystko sobie samoistnie "zwisało". I nawet bez amorów i sprężyn coś było nie tak, a więc miara i mierzenie lewej strony i prawej ...okazało się że wahacz poprzeczny i drążek kierowniczy są na innych wysokościach względem siebie ,strona lewa - prawa, po rozkręceniu wszystkiego i złożeniu w miarę symetrycznie wysokościowo względem strony prawej i lewej jest git. Teraz na dniach pojadę tylko sprawdzić geometrie.
A i oczywiście podziękowania dla Michała za dobór części
Zrobię fotkę (tylko maszyna brudna jest) to wstawię jak ładnie przód i tył pasują wysokościowo
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 lip 2017, 22:40
- Lokalizacja: Orneta
karol208 pisze:Obrazek
Dodatkowo ja wywierciłem dziurkę bo w ori wahaczu jest taki cycek zeby to się nie obracało.
u siebie mam h=30mm
Witam trochę odgrzeje kotleta, może uda się odgrzać link z tulejami bo walczę z wysokością tyłu w stostunku do przodu, różnica 2cm. zawias tył nowy a dalej siedzi niżej niż przód. Zapewne wina jest w dociążeniu tyłu więc bym zaczął od podkładek pod sprężyny
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Jak znajdę w domu to podeślę jescze raz foto. Mam je aktualnie zdemontowane bo przy remoncie zawieszenia tył kupiłem nowe sprężyny i z tymi podkładkami stał za wysoko.mateusz-teo pisze:karol208 pisze:Obrazek
Dodatkowo ja wywierciłem dziurkę bo w ori wahaczu jest taki cycek zeby to się nie obracało.
u siebie mam h=30mm
Witam trochę odgrzeje kotleta, może uda się odgrzać link z tulejami bo walczę z wysokością tyłu w stostunku do przodu, różnica 2cm. zawias tył nowy a dalej siedzi niżej niż przód. Zapewne wina jest w dociążeniu tyłu więc bym zaczął od podkładek pod sprężyny
Jakieś bardzo mocne sprężyny kupiłm za 80zł /szt
Producent: MAXGEAR
Kod EAN: 5902659704542
Numer OE: 4D0511115AC
Indeks: 60-0449)
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
https://images92.fotosik.pl/684/c1ba7d989fea8d49.jpgmateusz-teo pisze:(...)
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.