Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 ALL ] Woda pod akumulatorem i rozładowywanie akumulato

szary824
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 162
Rejestracja: 01 sty 2017, 18:39
Lokalizacja: Berlin

Post autor: szary824 » 16 sty 2018, 12:53

Podchodzisz do tematu jak do naprawy bo jesteś mechanikiem :) Ja nim nie jestem Robię co potrafię u siebie pod blokiem. Nie mam garażu. Potrzebuję auta żeby codziennie dojeżdżać do pracy. U mnie kilka warunków musi być spełnionych żeby coś naprawić. Muszę mieć czas, muszę mieć części i pogoda musi być. Jak codziennie rano i po pracy bateria była wyzerowana bo pobierało 7A to coś musiałem wykombinować.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 16 sty 2018, 23:47

Klamki odpinamy bo wiemy że coś z nimi nie tak i zanim będzie możliwość ich wymiany to trzeba jakoś powstrzymać ucieczkę prądu :]

[ Dodano: 2018-01-16, 23:27 ]
Odpięcie z klamek 5 pinowych wtyczek dało że system przestał się wzbudzać, zużycie prądu spadło, odpięcie tych małych 2 pinowych wtyczek nic nie zmienia (bynajmniej u mnie - widać są sprawne)

No ale nadal coś jeszcze połyka prąd od 0,9-1,3A i to faluje , niezależnie czy auto zamknięte z włączonym alarmem czy nie.
Jedyna niesprawna rzecz w aucie (która wychodzi na diagnozie) jest syrena alarmu. Możliwe żeby to cały czas tyle łykało? Nadmienię że syrena zgłasza błąd choć w razie wyzwolenia alarmu to wyje (znaczy słychać ją :>

PS. W klapie bagażnika nic ciekawego nie znalazłem do odłączenia 2 wtyczki do lampek rejestracji i jedna 2 pinowa to odblokowania, może jakieś anteny są w zderzaku i dobrze by było tam jeszcze pogmerać?
Obrazek

[ Dodano: 2018-01-16, 23:47 ]
maciu pisze:
jak się trzyma blachy drzwi ten stelaż klamki wewnętrzny?
właściwie to się nie trzyma - stelarz trzyma się klamki (lub na odwrót) jak się skręca to trzeba jedno do drugiego docisnąć tak żeby wąsy od klamki wpasowały się w stelaż, jak się skręca to nachodzi to na wąsy te wystające w klamce i gotowe.

Filmiki zrobiłem:

Demontaż

Montaż
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 17 sty 2018, 11:14

colln pisze:Jedyna niesprawna rzecz w aucie (która wychodzi na diagnozie) jest syrena alarmu. Możliwe żeby to cały czas tyle łykało? Nadmienię że syrena zgłasza błąd choć w razie wyzwolenia alarmu to wyje (znaczy słychać ją :>
Nie, temat samej syreny: https://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-syren ... t11934.htm
Black Cars Matters

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 17 sty 2018, 11:20

colln pisze:PS. W klapie bagażnika nic ciekawego nie znalazłem do odłączenia 2 wtyczki do lampek rejestracji i jedna 2 pinowa to odblokowania, może jakieś anteny są w zderzaku i dobrze by było tam jeszcze pogmerać?

[ Dodano: 2018-01-16, 23:47 ]
maciu pisze:
jak się trzyma blachy drzwi ten stelaż klamki wewnętrzny?
właściwie to się nie trzyma - stelarz trzyma się klamki (lub na odwrót) jak się skręca to trzeba jedno do drugiego docisnąć tak żeby wąsy od klamki wpasowały się w stelaż, jak się skręca to nachodzi to na wąsy te wystające w klamce i gotowe.
w zderzaku są anteny ale one nie powinny dawac efektu zarcia pradu

no wlasnie tak mi sie wyadawalo, wiec jak zdemontujemy klamke tylko od zewnatrz
to nam ten panel spadnie w drzwi czy da się go jakoś przytrzymać?
to się tyczy zdejmowania klamki bez rozbierania drzwi
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 17 sty 2018, 11:58

Będzie luźno ale nie spadnie, da się przytrzymać, wystarczy ponieść klamkę i wsadzić pod nią jakieś zakrzywione narzędzie
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 17 sty 2018, 14:33

sprawdze czy to da sie zupełnie z zewnątrz najpierw zdjąć potem założyć....

to może być duże ułatwienie przy zakupie klamek używanych do kessy (czego i tak
nie polecam) bo można by było sprawdzić niemalże od ręki...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 17 sty 2018, 16:56

maciu pisze:sprawdze czy to da sie zupełnie z zewnątrz najpierw zdjąć potem założyć....
sprawdź bo jak to jeszcze jakos odepniesz i wyciągniesz to wg mnie ciężko będzie zapiąć wtyczkę spowrotem oraz wsadzić klamkę na miejsce bo kaseta będzie nam luźno gonić i jej nie założymy :)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 17 sty 2018, 23:05

mkbewe pisze:
maciu pisze:sprawdze czy to da sie zupełnie z zewnątrz najpierw zdjąć potem założyć....
sprawdź bo jak to jeszcze jakos odepniesz i wyciągniesz to wg mnie ciężko będzie zapiąć wtyczkę spowrotem oraz wsadzić klamkę na miejsce bo kaseta będzie nam luźno gonić i jej nie założymy :)

ja akirat mam drzwi rozebrane więc to nie problem ale zweryfikuję to co poniżej w temacie wpinania i ubierania tego z powrotem
colln pisze:Da się też wyjąć klamkę na zewnątrz (bez kasety / stelaża czy jak to tam zwał) trzeba wyciągnąć zaślepkę na drzwiach i wsadzić cienki długi torx, wkrętareczką to moment i wykręcona = klamka wychodzi na zewnątrz, wtedy też można w razie czego wpiąć tą 5 pinowa wtyczkę.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 18 sty 2018, 21:08

Sprawdzał ktoś po jakim mniej więcej czasie auto się usypia tak konkretnie, tzn pobór prądu schodzi powiedzmy do 0,1 A ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 18 sty 2018, 21:20

schodzi stopniowo, 100mA to za dużo powinieneś po powiedzmy 2 min mieć tak 10-20mA


jek bedzie ci bardzo zależało powtórzę pomiar po weekendzie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 18 sty 2018, 22:55

U mnie na tą chwilę po dwóch godzinach mam ok 0,25A Po nocy jest ok 90mA
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

szary824
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 162
Rejestracja: 01 sty 2017, 18:39
Lokalizacja: Berlin

Post autor: szary824 » 19 sty 2018, 00:22

Po 01:45 40 mA. I jakim cudem zejść do 10-20 mA to nie mam pojęcia a wręcz wydaje mi się to nieprawdopodobne :) Prąd przewodzenia dla diody czerwonej to około 10 mA :) A oprócz dwóch czerwonych diod coś tam jeszcze w samochodzie pracuje.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 sty 2018, 06:30

Nie wiem do końca jak ale też taki prąd schodzący momentami do 30mA miałem zawsze jak mierzyłem. Niestety u mnie probalem z rozładowywaniem był wybiórczy i czasem było oki po tygodniu a czasem padał po nocy :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 19 sty 2018, 08:18

colln pisze:Sprawdzał ktoś po jakim mniej więcej czasie auto się usypia tak konkretnie, tzn pobór prądu schodzi powiedzmy do 0,1 A ?
Po moim modzie auto usypialo sie po ok 10 s
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 19 sty 2018, 11:19

dice111 pisze: Po moim modzie auto usypialo sie po ok 10 s
10 sekund ? no przecież sam trójkąt na desce i podświetlenie zegarów świecą minimum prawie minutę - czy u Ciebie albo u innych faktycznie gasną po kilku sekundach?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl