
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Woda pod akumulatorem i rozładowywanie akumulato
Podchodzisz do tematu jak do naprawy bo jesteś mechanikiem
Ja nim nie jestem Robię co potrafię u siebie pod blokiem. Nie mam garażu. Potrzebuję auta żeby codziennie dojeżdżać do pracy. U mnie kilka warunków musi być spełnionych żeby coś naprawić. Muszę mieć czas, muszę mieć części i pogoda musi być. Jak codziennie rano i po pracy bateria była wyzerowana bo pobierało 7A to coś musiałem wykombinować.

Klamki odpinamy bo wiemy że coś z nimi nie tak i zanim będzie możliwość ich wymiany to trzeba jakoś powstrzymać ucieczkę prądu
[ Dodano: 2018-01-16, 23:27 ]
Odpięcie z klamek 5 pinowych wtyczek dało że system przestał się wzbudzać, zużycie prądu spadło, odpięcie tych małych 2 pinowych wtyczek nic nie zmienia (bynajmniej u mnie - widać są sprawne)
No ale nadal coś jeszcze połyka prąd od 0,9-1,3A i to faluje , niezależnie czy auto zamknięte z włączonym alarmem czy nie.
Jedyna niesprawna rzecz w aucie (która wychodzi na diagnozie) jest syrena alarmu. Możliwe żeby to cały czas tyle łykało? Nadmienię że syrena zgłasza błąd choć w razie wyzwolenia alarmu to wyje (znaczy słychać ją
PS. W klapie bagażnika nic ciekawego nie znalazłem do odłączenia 2 wtyczki do lampek rejestracji i jedna 2 pinowa to odblokowania, może jakieś anteny są w zderzaku i dobrze by było tam jeszcze pogmerać?
[ Dodano: 2018-01-16, 23:47 ]
Filmiki zrobiłem:
Demontaż
Montaż
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
[ Dodano: 2018-01-16, 23:27 ]
Odpięcie z klamek 5 pinowych wtyczek dało że system przestał się wzbudzać, zużycie prądu spadło, odpięcie tych małych 2 pinowych wtyczek nic nie zmienia (bynajmniej u mnie - widać są sprawne)
No ale nadal coś jeszcze połyka prąd od 0,9-1,3A i to faluje , niezależnie czy auto zamknięte z włączonym alarmem czy nie.
Jedyna niesprawna rzecz w aucie (która wychodzi na diagnozie) jest syrena alarmu. Możliwe żeby to cały czas tyle łykało? Nadmienię że syrena zgłasza błąd choć w razie wyzwolenia alarmu to wyje (znaczy słychać ją

PS. W klapie bagażnika nic ciekawego nie znalazłem do odłączenia 2 wtyczki do lampek rejestracji i jedna 2 pinowa to odblokowania, może jakieś anteny są w zderzaku i dobrze by było tam jeszcze pogmerać?
[ Dodano: 2018-01-16, 23:47 ]
właściwie to się nie trzyma - stelarz trzyma się klamki (lub na odwrót) jak się skręca to trzeba jedno do drugiego docisnąć tak żeby wąsy od klamki wpasowały się w stelaż, jak się skręca to nachodzi to na wąsy te wystające w klamce i gotowe.maciu pisze:
jak się trzyma blachy drzwi ten stelaż klamki wewnętrzny?
Filmiki zrobiłem:
Demontaż
Montaż
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Nie, temat samej syreny: https://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-syren ... t11934.htmcolln pisze:Jedyna niesprawna rzecz w aucie (która wychodzi na diagnozie) jest syrena alarmu. Możliwe żeby to cały czas tyle łykało? Nadmienię że syrena zgłasza błąd choć w razie wyzwolenia alarmu to wyje (znaczy słychać ją
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
w zderzaku są anteny ale one nie powinny dawac efektu zarcia praducolln pisze:PS. W klapie bagażnika nic ciekawego nie znalazłem do odłączenia 2 wtyczki do lampek rejestracji i jedna 2 pinowa to odblokowania, może jakieś anteny są w zderzaku i dobrze by było tam jeszcze pogmerać?
[ Dodano: 2018-01-16, 23:47 ]właściwie to się nie trzyma - stelarz trzyma się klamki (lub na odwrót) jak się skręca to trzeba jedno do drugiego docisnąć tak żeby wąsy od klamki wpasowały się w stelaż, jak się skręca to nachodzi to na wąsy te wystające w klamce i gotowe.maciu pisze:
jak się trzyma blachy drzwi ten stelaż klamki wewnętrzny?
no wlasnie tak mi sie wyadawalo, wiec jak zdemontujemy klamke tylko od zewnatrz
to nam ten panel spadnie w drzwi czy da się go jakoś przytrzymać?
to się tyczy zdejmowania klamki bez rozbierania drzwi
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
mkbewe pisze:sprawdź bo jak to jeszcze jakos odepniesz i wyciągniesz to wg mnie ciężko będzie zapiąć wtyczkę spowrotem oraz wsadzić klamkę na miejsce bo kaseta będzie nam luźno gonić i jej nie założymymaciu pisze:sprawdze czy to da sie zupełnie z zewnątrz najpierw zdjąć potem założyć....
ja akirat mam drzwi rozebrane więc to nie problem ale zweryfikuję to co poniżej w temacie wpinania i ubierania tego z powrotem
colln pisze:Da się też wyjąć klamkę na zewnątrz (bez kasety / stelaża czy jak to tam zwał) trzeba wyciągnąć zaślepkę na drzwiach i wsadzić cienki długi torx, wkrętareczką to moment i wykręcona = klamka wychodzi na zewnątrz, wtedy też można w razie czego wpiąć tą 5 pinowa wtyczkę.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Nie wiem do końca jak ale też taki prąd schodzący momentami do 30mA miałem zawsze jak mierzyłem. Niestety u mnie probalem z rozładowywaniem był wybiórczy i czasem było oki po tygodniu a czasem padał po nocy 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
10 sekund ? no przecież sam trójkąt na desce i podświetlenie zegarów świecą minimum prawie minutę - czy u Ciebie albo u innych faktycznie gasną po kilku sekundach?dice111 pisze: Po moim modzie auto usypialo sie po ok 10 s
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2