
![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 99 LPG ] dziwny problem z ESP i ABS
[S8 D2 99 LPG ] dziwny problem z ESP i ABS
Witam. mam problem odnośnie właśnie tych dwóch rzeczy a dokładnie zapalających się kontrolek ABS i ESP i brak ABS i ESP. jechałem dzisiaj do żywca od siebie i w drodze powrotnej po wpadnięciu w poślizg po jakiś kilku km. włączyły mi się te kontrolki zjechałem na bok zgasiłem i po załączeniu zapłonu zgasły kontrolki i pojechałem do domu, posiedziałem w domu i zawiozłem moją lubą do pracy i nie wiem po może po 3 km załączyły mi się znów. zgasiłem i spokój jak narazie
oczywiście u mnie w pizdu śniegu i nie wiem czy to czasem nie wina śniegu.

Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 19:45 przez wojtf23, łącznie zmieniany 3 razy.
Moja była 

Kolego podłącz Vaga i sprawdź czujniki abs , najprawdopodobniej padł tobie lub się zabrudził któryś z czujników . A w twojej "8" ESP I ABS są połączone .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

juz mam bledy :
1435 Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym - G201
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
01592 - Air Quality Sensor (G238)
57-00 - Electric Circuit Failure
1170 Czujnik długości impulsu wtrysku - G175
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
1435 Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym - G201
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
01592 - Air Quality Sensor (G238)
57-00 - Electric Circuit Failure
1170 Czujnik długości impulsu wtrysku - G175
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Moja była 

2) - - - - - 1592 - - - - - 0638 Czujnik czystości powietrza G238
3) 2213 1170 - - - - - 492 Czujnik długości impulsu wtrysku / czujnik dawki paliwa (G175
4) - - - - - 955 - - - - - 03BB Klucz 1
Na pierwszy masz odpowiedź. Drugi nie wiem ale może być związany z filtrem powietrza lub przepływomierzem. Trzeci znowu przepływomierz lub przepustnica. Czwarty to nie wiem o jaki klucz chodzi bo z kodów jest ich 4.
- - - - - 955 - - - - - 03BB Klucz 1
- - - - - 956 - - - - - 03BC Klucz 2
- - - - - 957 - - - - - 03BD Klucz 3
- - - - - 958 - - - - - 03BE Klucz 4
3) 2213 1170 - - - - - 492 Czujnik długości impulsu wtrysku / czujnik dawki paliwa (G175
4) - - - - - 955 - - - - - 03BB Klucz 1
Na pierwszy masz odpowiedź. Drugi nie wiem ale może być związany z filtrem powietrza lub przepływomierzem. Trzeci znowu przepływomierz lub przepustnica. Czwarty to nie wiem o jaki klucz chodzi bo z kodów jest ich 4.
- - - - - 955 - - - - - 03BB Klucz 1
- - - - - 956 - - - - - 03BC Klucz 2
- - - - - 957 - - - - - 03BD Klucz 3
- - - - - 958 - - - - - 03BE Klucz 4
Dążenie do doskonałości.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kolego miałem u siebie identyczną historię, już miałem kupować drugą pompę bo ten czujnik jest zintegrowany z nią.Czyściłem czujniki abs-u,czyściłem złącza elektryczne pompy abs-u i nic,aż mechanikowi powiedziałem żeby rozebrał tę pompę i zobaczył i on tak zrobił i powiedział tak że tam nic nie ma same tłoczki i sprężynki i złożył z powrotem do kupy i od tamtej pory nic się nie świeci i działa wszystko jak należy,coś się musiało zruszyć podczas tego rozkręcania bo mechanior powiedział że on nic nie zrobił tylko rozkręcił i z kręciłwojtf23 pisze:1435 Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym - G201
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
ja zaś gadałem z tata bo robi przy częściach i powiedział że w pompie nie ma czujnika zintegrowanego, można go wykręcić normalnie i powiedział ze te czujniki chodzą kolo 8 stów w ASO więc o nim mówił bo one tyle kosztują w ASO. A co do pomp to patrzyłem się w ETKE i pasują od a4, a6 bo maja nawet te same numery.
A mój wujek miał podobny problem z tymi kontrolkami tylko w passacie FL (3BG) w Dieslu i mechanik mu powiedział że to wina tego czujnika,miał już jechać go kupić bo dzwonił do ASO ale tata mu powiedział żeby tego nie robił bo to napewno czujnik pedału hamulca i się okazało że faktycznie to był czujnik pedału hamulca.
Dzisiaj narazie przejechałem się i nic cisza nie było nic. co prawda mały odcinek. Możliwe że był to powód tego że jechałem bo głębokim śniegu i nawalił się śnieg pomiędzy czujnik. Będę jeszcze sprawdzał w weekend Vagiem.
A mój wujek miał podobny problem z tymi kontrolkami tylko w passacie FL (3BG) w Dieslu i mechanik mu powiedział że to wina tego czujnika,miał już jechać go kupić bo dzwonił do ASO ale tata mu powiedział żeby tego nie robił bo to napewno czujnik pedału hamulca i się okazało że faktycznie to był czujnik pedału hamulca.
Dzisiaj narazie przejechałem się i nic cisza nie było nic. co prawda mały odcinek. Możliwe że był to powód tego że jechałem bo głębokim śniegu i nawalił się śnieg pomiędzy czujnik. Będę jeszcze sprawdzał w weekend Vagiem.
Moja była 

- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Witam,
Ja miałem dokładnie to samo. Po zgaszeniu samochodu kontrolki gasły i później po przejechaniu niedługiego kawałka wyskakiwało ABS i ESP.
Miałem już szukać nowej pompy, ale podjechałem do innego serwisu i sprawa się wyjaśniła.
U mnie przyczyną bym wadliwy czujnik świateł stop ( oraz jak mi powiedzieli, że wymiana nic nie da jeżeli również nie z synchronizuje się obu czy jakoś tak) od wymiany jest już wszystko ok, ale jak nie pokazuje u Ciebie takiego błędu to nie wiem czy to może być to.
Chociaż mi sprawdzali w serwisie więc nie wiem jaki tam błąd im pokazało.
Pozdrawiam
Ja miałem dokładnie to samo. Po zgaszeniu samochodu kontrolki gasły i później po przejechaniu niedługiego kawałka wyskakiwało ABS i ESP.
Miałem już szukać nowej pompy, ale podjechałem do innego serwisu i sprawa się wyjaśniła.
U mnie przyczyną bym wadliwy czujnik świateł stop ( oraz jak mi powiedzieli, że wymiana nic nie da jeżeli również nie z synchronizuje się obu czy jakoś tak) od wymiany jest już wszystko ok, ale jak nie pokazuje u Ciebie takiego błędu to nie wiem czy to może być to.
Chociaż mi sprawdzali w serwisie więc nie wiem jaki tam błąd im pokazało.
Pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
tak jak kolega wyzje pisze se dwa rodzaj epomp wiec twoj tata niema do konca racji bo w jendym sa wymienialne w drugim nie...... ty jak masz eske to na 99% masz czujnik niewymienialny tak jak ja mam
mialem ten sam bład co ty jednak gry robilem wmoim autku skrzynie zdiagnozowli mi na tym seriwsowym urzadzeniu i po tym bledzie mowili ze mam uszkodzny czujnik ktory jest pod siedzeniem ( czujnik przyspiezszen bocznych )
( jakies 4miesiace temu wymienialem pompe paliwa i po wymienanie pompy kontrolka esp abs sie juz nie zapaliła i wszystko chodzi idelanie do dzis niewiem co to ma wspolnego ale sie samo naprawilo

mialem ten sam bład co ty jednak gry robilem wmoim autku skrzynie zdiagnozowli mi na tym seriwsowym urzadzeniu i po tym bledzie mowili ze mam uszkodzny czujnik ktory jest pod siedzeniem ( czujnik przyspiezszen bocznych )
( jakies 4miesiace temu wymienialem pompe paliwa i po wymienanie pompy kontrolka esp abs sie juz nie zapaliła i wszystko chodzi idelanie do dzis niewiem co to ma wspolnego ale sie samo naprawilo

No to widzę kolego wojtf23, że wyczyszczenie czujników ABS poskutkowało :mrgreen:
Najlepsze są najprostsze rozwiązania i na dodatek wychodzi najtaniej , no ale jak by to nie poskutkowało to potrzebny był większy wydatek
Najlepsze są najprostsze rozwiązania i na dodatek wychodzi najtaniej , no ale jak by to nie poskutkowało to potrzebny był większy wydatek

Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
