Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 ALL ] Woda pod akumulatorem i rozładowywanie akumulato

szary824
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 162
Rejestracja: 01 sty 2017, 18:39
Lokalizacja: Berlin

Post autor: szary824 » 19 sty 2018, 11:23

colln pisze:10 sekund ? no przecież sam trójkąt na desce i podświetlenie zegarów świecą minimum prawie minutę - czy u Ciebie albo u innych faktycznie gasną po kilku sekundach?
Napisał że po jego modzie.... mod polega na ręcznym odłączaniu Gateway

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 19 sty 2018, 11:41

Wiem że to miał na myśli, odłączałem GW i nie wpływa to na czas gaśnięcia podświetlenia skrzyni i trójkąta (no chyba że u mnie jest coś nie tak jeszcze)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 sty 2018, 16:21

U mnie tak się właśnie dzieje. Jesteś pewny co odlaczałeś? Sprawdź po prostu bezpiecznik nr 5 po stronie kierowcy. Wyjmij i zamknij auto.

[ Dodano: 2018-01-19, 16:21 ]
Dodatkowo coś po odłączeniu GW cyka z tyłu tak że 4-5 razy i tyle. Wszystko wyłączone.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 19 sty 2018, 17:58

colln pisze:Wiem że to miał na myśli, odłączałem GW i nie wpływa to na czas gaśnięcia podświetlenia skrzyni i trójkąta (no chyba że u mnie jest coś nie tak jeszcze)
Na pewno coś jest nie tak, z resztą widać to po pomiarach, które robiłeś i czasie usypiania (no chyba, że te pomiary nie były robione po "wymuszaniu uśpienia" GW.
W teorii jeśli wszystko jest fabryczne i przechodzi przez bramkę nie powinno być już wzbudzane. Także szukałbym problemu dalej, poza pętlą.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 sty 2018, 18:41

Szukałabym wśród urządzeń niezależnych od terminala 31 jeśli tak dzieje się też po odłączeniu GW.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 21 sty 2018, 00:09

maciu pisze: miernik cęgowy prądu stałego tutaj twoim przyjacielem będzie
co w miarę budżetowego do okazjonalnego zastosowania możecie polecić ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 21 sty 2018, 00:27

colln pisze:
maciu pisze: miernik cęgowy prądu stałego tutaj twoim przyjacielem będzie
co w miarę budżetowego do okazjonalnego zastosowania możecie polecić ?
ja zanabyłem (obojętnie od kogo)

http://allegro.pl/przystawka-cegowa-pom ... 14724.html

ma (o ile wierzyć specyfikacji) wymaganą dokładność, oraz mieszczą się w cęgach
nasze kable do akku

zorientujesz sie jak to działa....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 21 sty 2018, 00:29

Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

szary824
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 162
Rejestracja: 01 sty 2017, 18:39
Lokalizacja: Berlin

Post autor: szary824 » 21 sty 2018, 01:28

Będziesz musiał robić pomiary przy otwartym bagażniku i niewygodnie się z niego odczytuje jak założysz te cęgi na kabel. Przystawka lepsza.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 21 sty 2018, 15:57

tak przystawka tutaj jest lepsza bo nawet mozna sobie wyprowadzic kabelki poza zamkniety bagaznik

ale najwazniejsze jest czy ma możliwośc mierzenia z dokładnością do 10 lub 1 mA
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 21 sty 2018, 17:32

Jeżeli chodzi o zamknięcie bagażnika to wystarczy przy otwartej klapie wcisnąć rygiel i auto "myśli" że jest zamknięta

Szczerze jako amator wolałbym żeby to było jedno urządzenie niż przystawka do innego urządzenia i potem przeliczać..
Co do pomiaru tego UNI-T to nie bardzo wiem jak rozumieć instrukcję (jak dla mnie amatora w tej kwestii jest mocno uproszczona..) ale raczej ma taką dokładność jak piszecie?

http://www.elstat.pl/pdf/24669.pdf
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 21 sty 2018, 19:19

0.01A czyli 10mA
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 21 sty 2018, 20:50

maciu pisze:0.01A czyli 10mA
czyli chyba powinno wystarczyć ?

Patrzyłem jeszcze na coś takiego:
http://allegro.pl/miernik-cegowy-automa ... 55106.html

Zapytałem sprzedawcy jaki minimalny prąd stały można zmierzyć tym miernikiem (cęgami)

Odpowiedź:
250 mA , poniżej w zasadzie też się da ale jest to trochę utrudnione z tego względu że pomiar pojawia się i ginie
miernik jak gdyby nie wie co ma być mierzone i przełącza się między funkcjami pomiarowymi


0.25A to już trochę za mało dokładne..
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

szary824
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 162
Rejestracja: 01 sty 2017, 18:39
Lokalizacja: Berlin

Post autor: szary824 » 21 sty 2018, 21:51

Kup byle jaki multimetr za dwie dychy :) Dokładność +/- 10% chyba Ci tutaj nie przeszkadza :)

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 28 sty 2018, 12:26

Byle jaki owszem mam ale te tanie nie mają cęgów, zresztą jest jakiś pretekst by kupić coś ciut lepszego :>

[ Dodano: 2018-01-28, 12:26 ]
Bumerang z tą wilgocią
Ostatnio przez ponad tydzień obserwowałem i cały czas stan paska aku był 100% Ze 2-3 dni temu byłem umyć auto na samoobsługowej myjce i nadal jest 100%. Dzisiaj przejechałem z 5 kilometrów, jest odwilż, woda na jezdni i pada u mnie deszcz po godzinie idę do auta a tam 1 kreska.. o co chodzi - czyżby coś od spodu?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl