Napisał że po jego modzie.... mod polega na ręcznym odłączaniu Gatewaycolln pisze:10 sekund ? no przecież sam trójkąt na desce i podświetlenie zegarów świecą minimum prawie minutę - czy u Ciebie albo u innych faktycznie gasną po kilku sekundach?
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Woda pod akumulatorem i rozładowywanie akumulato
U mnie tak się właśnie dzieje. Jesteś pewny co odlaczałeś? Sprawdź po prostu bezpiecznik nr 5 po stronie kierowcy. Wyjmij i zamknij auto.
[ Dodano: 2018-01-19, 16:21 ]
Dodatkowo coś po odłączeniu GW cyka z tyłu tak że 4-5 razy i tyle. Wszystko wyłączone.
[ Dodano: 2018-01-19, 16:21 ]
Dodatkowo coś po odłączeniu GW cyka z tyłu tak że 4-5 razy i tyle. Wszystko wyłączone.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Na pewno coś jest nie tak, z resztą widać to po pomiarach, które robiłeś i czasie usypiania (no chyba, że te pomiary nie były robione po "wymuszaniu uśpienia" GW.colln pisze:Wiem że to miał na myśli, odłączałem GW i nie wpływa to na czas gaśnięcia podświetlenia skrzyni i trójkąta (no chyba że u mnie jest coś nie tak jeszcze)
W teorii jeśli wszystko jest fabryczne i przechodzi przez bramkę nie powinno być już wzbudzane. Także szukałbym problemu dalej, poza pętlą.
Black Cars Matters
Szukałabym wśród urządzeń niezależnych od terminala 31 jeśli tak dzieje się też po odłączeniu GW.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
ja zanabyłem (obojętnie od kogo)colln pisze:co w miarę budżetowego do okazjonalnego zastosowania możecie polecić ?maciu pisze: miernik cęgowy prądu stałego tutaj twoim przyjacielem będzie
http://allegro.pl/przystawka-cegowa-pom ... 14724.html
ma (o ile wierzyć specyfikacji) wymaganą dokładność, oraz mieszczą się w cęgach
nasze kable do akku
zorientujesz sie jak to działa....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Jeżeli chodzi o zamknięcie bagażnika to wystarczy przy otwartej klapie wcisnąć rygiel i auto "myśli" że jest zamknięta
Szczerze jako amator wolałbym żeby to było jedno urządzenie niż przystawka do innego urządzenia i potem przeliczać..
Co do pomiaru tego UNI-T to nie bardzo wiem jak rozumieć instrukcję (jak dla mnie amatora w tej kwestii jest mocno uproszczona..) ale raczej ma taką dokładność jak piszecie?
http://www.elstat.pl/pdf/24669.pdf
Szczerze jako amator wolałbym żeby to było jedno urządzenie niż przystawka do innego urządzenia i potem przeliczać..
Co do pomiaru tego UNI-T to nie bardzo wiem jak rozumieć instrukcję (jak dla mnie amatora w tej kwestii jest mocno uproszczona..) ale raczej ma taką dokładność jak piszecie?
http://www.elstat.pl/pdf/24669.pdf
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
czyli chyba powinno wystarczyć ?maciu pisze:0.01A czyli 10mA
Patrzyłem jeszcze na coś takiego:
http://allegro.pl/miernik-cegowy-automa ... 55106.html
Zapytałem sprzedawcy jaki minimalny prąd stały można zmierzyć tym miernikiem (cęgami)
Odpowiedź:
250 mA , poniżej w zasadzie też się da ale jest to trochę utrudnione z tego względu że pomiar pojawia się i ginie
miernik jak gdyby nie wie co ma być mierzone i przełącza się między funkcjami pomiarowymi
0.25A to już trochę za mało dokładne..
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Byle jaki owszem mam ale te tanie nie mają cęgów, zresztą jest jakiś pretekst by kupić coś ciut lepszego
[ Dodano: 2018-01-28, 12:26 ]
Bumerang z tą wilgocią
Ostatnio przez ponad tydzień obserwowałem i cały czas stan paska aku był 100% Ze 2-3 dni temu byłem umyć auto na samoobsługowej myjce i nadal jest 100%. Dzisiaj przejechałem z 5 kilometrów, jest odwilż, woda na jezdni i pada u mnie deszcz po godzinie idę do auta a tam 1 kreska.. o co chodzi - czyżby coś od spodu?

[ Dodano: 2018-01-28, 12:26 ]
Bumerang z tą wilgocią
Ostatnio przez ponad tydzień obserwowałem i cały czas stan paska aku był 100% Ze 2-3 dni temu byłem umyć auto na samoobsługowej myjce i nadal jest 100%. Dzisiaj przejechałem z 5 kilometrów, jest odwilż, woda na jezdni i pada u mnie deszcz po godzinie idę do auta a tam 1 kreska.. o co chodzi - czyżby coś od spodu?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2