witam!
mam parę wątpliwości co do działania nawiewów w moim autku.
problem wygląda następująco:
włączając nawiew na szybę powietrze dmucha jak oszalałe
wybierając opcję nawiewu na górę (tzn. ze strzałka skierowaną ku górze) powietrze również mocno dmucha
tak samo jest gdy ostawię nawiew na dół
z kolei ustawiając go na środek z wywietrzników centralnych że się tak wyrażę (tych skierowanych na kierowce oraz pasażera) ledwo można wyczuć jakikolwiek nadmuch.
tak samo jest gdy włączę nadmuch na wszystkie 3 strefy-z górnej oraz dolnej leci b.dobrze zaś ze środkowego b.słabo.
dalszym moim problemem jest nadmuch na tył-jakiej opcji nadmuchu bym nie wybrał z wywietrzników przeznaczonych dla pasażerów siedzących z tyłu powietrze prawie w ogóle nie leci:(
chce jeszcze tylko dodać ze wszystkie próby robiłem na maksymalnym ustawieniu wentylatora.
teraz moje pytanie-może i głupie lecz wcześniej nie miałem styczności z tym autkiem więc nie mam porównania i doświadczenia technicznego:) :
czy to jest normalne?
czy trzeba włączyć coś jeszcze? czy może musi być jakaś specjalna kombinacja
i jaki może byc ewentualny koszt naprawy czegoś takiego.
pozdro
![]() |
![]() |
![]() |
[A8 D2 '00] problemy z nawiewem
[A8 D2 '00] problemy z nawiewem
UWIELBIAM GARDLISTY DZWIEK WIDLASTEJ ÓSEMKI:)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
widzę że kolega świeży :mrgreen:
Coś na temat nawiewu powinno jeszcze być coś w innych tematach.
Moja propozycja- jedz na vag'a lub kup sobie kabel pod choinkę, podłącz do auta połącz się z klimatronikiem i:
1. sprawdź błędy.
2. zrób test elementów wykonawczych.
ad.1 powinno wyskoczyć które z serw jest uszkodzone,
ad.2 włączy się wentylator i komputer po kolei będzie wysterowywał wszystkie kratki (od 0 do 100%) jak któraś nie zadziała to wtedy błąd też powinien wyskoczyć.
Jak dowiesz się tych podstaw pytaj dalej. Serwa na allegro ok. 40-100zł/szt. używki nowe (nie jestem pewien ok 400zł)
Coś na temat nawiewu powinno jeszcze być coś w innych tematach.
Moja propozycja- jedz na vag'a lub kup sobie kabel pod choinkę, podłącz do auta połącz się z klimatronikiem i:
1. sprawdź błędy.
2. zrób test elementów wykonawczych.
ad.1 powinno wyskoczyć które z serw jest uszkodzone,
ad.2 włączy się wentylator i komputer po kolei będzie wysterowywał wszystkie kratki (od 0 do 100%) jak któraś nie zadziała to wtedy błąd też powinien wyskoczyć.
Jak dowiesz się tych podstaw pytaj dalej. Serwa na allegro ok. 40-100zł/szt. używki nowe (nie jestem pewien ok 400zł)
normalny problem wystepujacy w a8 d2:) silnik regulacji nawiewu. uzywaki po 30 sztuka jest ich 10 wymiana mozliwa bez zdejmowania deski.
vag na ten temat sporo ci powie. a powiedz czy ci nie cykaja ?? u mnie ktos postanowil je wogole odpiac bo sobie tykaly wkurzajaco
vag na ten temat sporo ci powie. a powiedz czy ci nie cykaja ?? u mnie ktos postanowil je wogole odpiac bo sobie tykaly wkurzajaco
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
podepnę się do tematu , u mnie nawiew na nogi dużo słabszy , ale nurtuje mnie co innego wentylator mam ustawiony na max nawiew wyłącznie na strzałka góra - dmucha tak sobie , dziwna sprawa bo jak włączę spryskiwacz (nie tylko wycieraczki) nadmuch działa bardzo mocno ( to jest właśnie chyba ten max) po czym po jakichś 5-8 sekundach wraca do intensywności poprzedniej - co to może być ?? , wydaje mi się że w każdym z możliwych ustawień nadmuch nie działa tak mocno jak po uruchomieniu spryskiwacza