[S8 D2 00 ] Pilot do webasto
[S8 D2 00 ] Pilot do webasto
Mam takie pytanko czy piloty do a8 d2 po lifcie są zamienne z innymi audi z tych roczników czy trzeba je jakoś porzyuczać ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
w D2 piloty to T60 bardziej niż nowsze - akurat ja taki mam , tak trzeba wykonywać parowanie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Każdy pilot trzeba parować i robi się to w ten sposób że wyłączasz napięcie odbiornika na kilka sekund po czym włączysz je z powrotem i w ciągu 5 sekund trzeba nacisnąć off( 2sek)na przycisku pilot i to wszystko.
[ Dodano: 2016-09-30, 06:25 ]
PS.Telestar można wymienić na coś nowszego i w twoim przypadku z wyjściem sygnału analogowego i będziesz miał mniejszy pilot niż ten od T60.
[ Dodano: 2016-09-30, 06:25 ]
PS.Telestar można wymienić na coś nowszego i w twoim przypadku z wyjściem sygnału analogowego i będziesz miał mniejszy pilot niż ten od T60.
Udało się komuś sparować pilota do T60 powyższą instrukcją? Próbowałem tą drugą, gdzie łącznie trzeba trzy razy depnąć OFF / ON / OFF z odpowiednich odstępach czasu, ale nie udało się. Sam pilot wydaje się działać (mruga zgodnie z instrukcją).
Którym bezpiecznikiem odłączać sterownik? Próbowałem tego w nogach kierowcy (20A) pierwszy od przodu auta w środkowym rzędzie).
-------------------------------
EDIT:
Odpowiem sobie sam. Odłączanie ww. bezpiecznika odłącza jedynie elementy wykonawcze webasto, więc nie da się tak sparować pilota. Odłączyć należy zasilanie centralki znajdującej się w bagażniku z lewej strony za schowkiem. Niestety nie wiem, gdzie jest od tego bezpiecznik, więc po prostu odłączyłem wtyk i dalej postępowałem już zgodnie ze wspomnianą instrukcją (łącznie trzeba trzy razy depnąć OFF / ON / OFF z odpowiednich odstępach czasu). Pilot od razu się zaprogramował i śmiga prawidłowo (udało mi się kupić z BMW za 77zł na OLX).
Którym bezpiecznikiem odłączać sterownik? Próbowałem tego w nogach kierowcy (20A) pierwszy od przodu auta w środkowym rzędzie).
-------------------------------
EDIT:
Odpowiem sobie sam. Odłączanie ww. bezpiecznika odłącza jedynie elementy wykonawcze webasto, więc nie da się tak sparować pilota. Odłączyć należy zasilanie centralki znajdującej się w bagażniku z lewej strony za schowkiem. Niestety nie wiem, gdzie jest od tego bezpiecznik, więc po prostu odłączyłem wtyk i dalej postępowałem już zgodnie ze wspomnianą instrukcją (łącznie trzeba trzy razy depnąć OFF / ON / OFF z odpowiednich odstępach czasu). Pilot od razu się zaprogramował i śmiga prawidłowo (udało mi się kupić z BMW za 77zł na OLX).
a ja mam pytanie takie jesli pilot byl przypisany do auta caly czas ale np pol roku z niego nie kkorzystamy i lezy sobie bez baterii to wkladajac nowe baterie trzeba go parowac ponownie ?
kolejne pytanie jaki ten pilot ma zasieg - zalozmy ze wszystko jest sparowane poprawnie i chce wlaczyc ogrzewanie z jakiejs tam odleglosci wciskam przycisk na pilocie i skad bede wiedzial ze webasto sie wlacza mignie mi jakas lampka (awaryjne) cokolwiek ? czy musze podejsc i nasluchiwac?
kolejne pytanie jaki ten pilot ma zasieg - zalozmy ze wszystko jest sparowane poprawnie i chce wlaczyc ogrzewanie z jakiejs tam odleglosci wciskam przycisk na pilocie i skad bede wiedzial ze webasto sie wlacza mignie mi jakas lampka (awaryjne) cokolwiek ? czy musze podejsc i nasluchiwac?
bądź sobą, wariatów też lubią