Masz może zdjęcie jak to wygląda?shakal pisze:Przerabialem u siebie ten temat. Spawanie na aucie jest niemozliwe - brak dojscia od strony podlogi uniemozliwia prawidlowy spaw - mozna probowac na lusterko ale to naprawde lipa wychodzi. Nalezy zakupic obejmy dokladnie takie jak w tylnej czesci tlumika - srednica WEWNETRZNA 60-62, kawalek rury o tej samej srednicy spawamy do plecionki, i calosc wsuwamy na rure tlumika. nastepnie z dwoch stron sciskamy obejmami i dopiero takie polaczenie gwarantuje efekt szczelnosci. po operacji moje autko odzyskalo wigor
Dodam tylko ze plecionka im dluzsza tym lepsza - lepiej bedzie sie uginac i nie powodowac drgan. oryginal ma 150 ja zalozylem 250 i jest dobrze.
pozdrawiam
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Spawanie wydechu?
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Coś daje. Nic jednak nie pomoże jeśli fachman postanowi spawać próg, a masę weźmie z tłumika lub tłumik, a masę podczepi do rygla zamka.joy_pl pisze:Faktycznie mieli kilka samochodów na warsztacie i miały pozakładane cos na aku... ale czy cos to daje???
W najtańszym wykonaniu cewka, kondensator, dioda led.FOSS pisze:Nie znam tego zabezpieczenia na akumulator, ja po prostu odpinam klemy.
W skrócie odpięcie akumulatora to połowa sukcesu. Druga to rozładowanie tego co jest w układach czyli np naciskasz STOP, przekręcasz kluczyk w rozruch itp. Warto również zewrzeć ze sobą klemy jak już akumulator ma się odłączony, ale dopiero w wypadku gdy rozładujemy urządzenia pokładowe jw. Kolejna sprawa kleszcze masy należy przykładać jak najbliżej miejsca spawania oraz sama masa powinna dobrze przewodzić. Ostatnia rzecz którą osobiście praktykuję, gdy spawam w bliskich okolicach sterowników staram się je mimo wszystko fizycznie usunąć z samochodu.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Nie no, jeżeli ktoś w okolicy poleca jakiegoś tlumikarza to właśnie ich...Pepek pisze:Coś daje. Nic jednak nie pomoże jeśli fachman postanowi spawać próg, a masę weźmie z tłumika lub tłumik, a masę podczepi do rygla zamka.joy_pl pisze:Faktycznie mieli kilka samochodów na warsztacie i miały pozakładane cos na aku... ale czy cos to daje???
[ Dodano: 2018-01-30, 09:14 ]
Siatki wymienione, dodatkowo jeszcze wymienili złączki co sa jakiś metr za siatkami. Zapłaciłem za to 620 zł...
Ale chyba jest jeszcze gdzieś jakaś nieszczelność, jednak słychać to jedynie na zimnym silniku... Ktoś może oriętuje się gdzie zwykle powstają nueszczelności w wydechu?
Witam
Zabieram się za wymianę prawej sondy przed katem i przy okazji chce wymienić tą siatkę i mam pytanie czy muszę opuszczać silnik ze skrzynią bez rozpinania różnych wiązek itp. żeby wyciągnąć katalizator? Czy muszę wyciągać silnik? Czytałem i przeglądałem manualna to niby jest możliwość odkręcić sondę od góry ale moje A8 posiada webasto więc od góry chyba nie da rady
Zabieram się za wymianę prawej sondy przed katem i przy okazji chce wymienić tą siatkę i mam pytanie czy muszę opuszczać silnik ze skrzynią bez rozpinania różnych wiązek itp. żeby wyciągnąć katalizator? Czy muszę wyciągać silnik? Czytałem i przeglądałem manualna to niby jest możliwość odkręcić sondę od góry ale moje A8 posiada webasto więc od góry chyba nie da rady