Witajcie, może ktoś z was wie na jakiej podstawie FIS wylicza spalanie? Chodzi mi dokładnie o to jakiego sygnału potrzebują zegary aby obliczyć spalanie, co to jest czy jest to sygnał cyfrowy jakiś analogowy czy np czas wtrysku? Za jakiekolwiek informacje będę wdzięczny.
Wyjaśniam po co mi to:
S8 D2 97r obecnie moc ok 450~500hp, docelowo ponad 600 auto nie ma oryginalnego ECU, jest odpalone na Ecuasterze EMU Black i z racji tego, że zabrnąłem już zbyt daleko aby tworzyć układ Bi-ECU chciałem jakoś wysterować FISa z EMU bo obecnie jedyna informacja jaką mogę z niego odczytać to średnia prędkość. EMU obsługuje szynę CAN.
[D2 97 ] Sygnał spalania ECU-zegary
http://www.racingforum.pl/S8-D2-Turbo-t ... 43131.html
cały projekt opisany.
Wracając do tematu jak to wygląda? Podpięty jest któryś wtrysk pod jakiś przewód od zegarów?
cały projekt opisany.
Wracając do tematu jak to wygląda? Podpięty jest któryś wtrysk pod jakiś przewód od zegarów?
Własnie o to chodzi, że gdyby to było po CAN to EMU obsługuje zegary z grupy VW a wątpię żeby tak było bo obroty idą analogowo, kontrolka błędów i wiele innych to sygnały analogowe. Chyba że to jakeś takie "pół CAN" jakby przejściówka lub jakoś zupełnie inaczej przekazywana cyfrowo informacja. Istnieje jeszcze takie urządzenie jak FIS controll ktore umozliwia wyświetlanie przez FIS dowolnej zawartości ale trochę to kosztuje niestety.
O tym, że info o spalaniu przesyłane jest CANem przeczytałem w którymś z SSP (Selbststudiendienprogramm) który dotyczył komunikacji między sterownikami w naszych ósemkach.
Co do FIS-Control to już miałem to w rękach, fajna sprawa dla indywidualnych projektów ...no ale i dosyć droga, trzeba około 300 euronów wydać.
Co do FIS-Control to już miałem to w rękach, fajna sprawa dla indywidualnych projektów ...no ale i dosyć droga, trzeba około 300 euronów wydać.