[D2 '98] Wymiana / Zgrzewanie belki pod zderzakiem?
[D2 '98] Wymiana / Zgrzewanie belki pod zderzakiem?
Niestety uroki zimy dały mi się we znaki. niezauważona niewielka górka twardego sniegu na parkingu spowodowała u mnie takie pęknięcie jak na zdjęciach... Pytanie co z tym teraz zrobić? Czy można jakoś łatwo samemu wymienić sam plastik pod zderzakiem nie wymieniając całego zderzaka? (widziałem na allegro taką belkę za ok. 200zl - nie mam pewności jednak czy to na pewno pasuje do mojego auta), czy lepiej dać to komuś na klejenie? Czy w ogóle można skleić to tak, aby nie było widać uszkodzenia? Ile może kosztować taka usługa? - może ktoś z was miał już podobny problem?
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 06:54 przez psych, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdrawiam
Bartek Chojnacki
Bartek Chojnacki
Kolego to kleją , sklejenie czegoś takiego to od 50 do 100 zł , czas około 2 godzin , ale później jeszcze możliwe że będziesz musiał polakierować bo zostają ślady po klejeniu .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Pytanie tylko o skutki, jak piszesz ze 100zl sklejenie, nie mam pewnosci jak bedzie wygladal polakierowany matowy plastik no i juz cena zbliża sie do 200zl... (bo lakierowanie tez kosztuje)
Dlatego zastanawiam się czy nie lepiej kupic cala belke za 200zl. Niestety nie mam możliwości teraz sprawdzić czy łatwo się ją wymienic - jest za zimno :-)
Dlatego zastanawiam się czy nie lepiej kupic cala belke za 200zl. Niestety nie mam możliwości teraz sprawdzić czy łatwo się ją wymienic - jest za zimno :-)
Pozdrawiam
Bartek Chojnacki
Bartek Chojnacki
Kolego a ta belka jest matowa u ciebie ??
Jak ją skleisz to będzie brązowa , zawsze możesz kupić czarny sprej , okleić zderzak i psiknąć po klejeniu na czarno , dużego śladu nie będzie po klejeniu ponieważ raczej oni to skleją od środka , chyba że będzie duża szczelina to od zewnętrznej strony też będziesz miał ślady klejenia , a jak już skleją to kupił bym sprej i psiknął bym w miejscu klejenia , tym bardziej że na fotkach widać że to lekkie pęknięcie .
Zawsze możesz jeszcze dać fachowcom od klejenia zostawić zderzak i spray żeby po sklejeniu to psiknęli , nie powinni wziąść więcej jak 20 zł za psiknięcie i złożenie zderzaka .
Do ciebie tylko będzie należało zamontować zderzak na miejsce .
Jak ją skleisz to będzie brązowa , zawsze możesz kupić czarny sprej , okleić zderzak i psiknąć po klejeniu na czarno , dużego śladu nie będzie po klejeniu ponieważ raczej oni to skleją od środka , chyba że będzie duża szczelina to od zewnętrznej strony też będziesz miał ślady klejenia , a jak już skleją to kupił bym sprej i psiknął bym w miejscu klejenia , tym bardziej że na fotkach widać że to lekkie pęknięcie .
Zawsze możesz jeszcze dać fachowcom od klejenia zostawić zderzak i spray żeby po sklejeniu to psiknęli , nie powinni wziąść więcej jak 20 zł za psiknięcie i złożenie zderzaka .
Do ciebie tylko będzie należało zamontować zderzak na miejsce .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Dokladnie tak, na oko mi to wygląda matowo-plastikową dokładkę do właściwego zderzaka.
Taka jak tu:
http://allegro.pl/audi-a8-s8-d2-dokladk ... 26575.html
Tylko ze tu są jeszcze na końcu jakieś chlapacze których nie mam :-)
Stąd pytanie, czy we wszystkich A8 PreLift można bylo odczepić tą dokładkę?
Taka jak tu:
http://allegro.pl/audi-a8-s8-d2-dokladk ... 26575.html
Tylko ze tu są jeszcze na końcu jakieś chlapacze których nie mam :-)
Stąd pytanie, czy we wszystkich A8 PreLift można bylo odczepić tą dokładkę?
Pozdrawiam
Bartek Chojnacki
Bartek Chojnacki
psych , no to już będziesz miał , a z tego co zauważyłem u siebie ( koleś wjechał mi w tył ) zderzak połamany , błotnik zgięty , a ta listwa jest chyba z tego co widziałem na plastikowe zatrzaski montowana do zderzaka .
Tak że i tak będziesz musiał zdemontować zderzak i wtedy zobaczysz dokładniej , a chlapacze to byś miał orginał
Tak że i tak będziesz musiał zdemontować zderzak i wtedy zobaczysz dokładniej , a chlapacze to byś miał orginał
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.