Zgadzam się, gdyż sanki to zwarta konstrukcja która się nie rozciągnie. Na zdjęciu poniżej widac fasole w mocowaniach za pomocą których można wyrównac pochylenie lewej i prawej strony.FOSS pisze:można wprawdzie próbować regulować na sankach ale to raczej chyba tylko w celu poprawienia symetrii pochylenia bo jednego koła oddzielnie to chyba nie można na sankach ustawić.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL] Zbieżność
Czekając na skan od Łukasza...
Koledzy wczoraj zeskanowałem książkę już, dzisiaj jak się uda to wrzucę
Zbieżność jest taka sama we wszystkich a kąty są różne
ale tak jest, że w wersji sport przed liftem -45 a po lifcie już -1,5 tak jak mówiłeś kolego. W starszej książce były tylko przed liftem, a już później po FL
wieczorem wrzucę skany
[ Dodano: 2010-12-16, 19:43 ]
Przepraszam, że tak długo to trwało, ale bardzo dużo pracy miałem :-/
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Pozycja 23 to zbieżność, pozycja 25 to są kąty pochylenia przodu
Jeżeli ktoś jeszcze będzie miał jakieś pytania chętnie odpowiem




[ Dodano: 2010-12-16, 19:43 ]
Przepraszam, że tak długo to trwało, ale bardzo dużo pracy miałem :-/
Pozycja 23 to zbieżność, pozycja 25 to są kąty pochylenia przodu

Jeżeli ktoś jeszcze będzie miał jakieś pytania chętnie odpowiem

Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl