Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB/LPG ] Prędkość a bezpieczeństwo

Becks

Post autor: Becks » 27 lut 2018, 10:11

pb41ns pisze:Ale elegancka chłodnica, od jakiego auta jest?
Również jestem ciekaw. Ciekaw jestem także tego, czy ceramizer w skrzyni coś dał.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 27 lut 2018, 10:31

Chłodnica jest od Omegi B. Chłodnica od wspomagania kierownicy.

Co do ceramizera do ASB.

Wlewane były do skrzyń, które działały prawidłowo, czyli wykonana profilaktyka.
Praca skrzyń jakoś kosmicznie się nie zmieniła.
Wrażenie, jakby były bardziej szybsze przy zmianie biegów, mniejszy uślizg na
konwerterze zanim zapnie lock-up'a. Raczej pozytywne odczucia.

Dzisiaj właśnie strzeliło mi 10 tys km z ceramizerem w ASB w W12 D3.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 27 lut 2018, 11:18

Ja w przypadku chłodnicy od Omy Be zostawię oryginalny termostat. On otwiera obejście chłodnicy przy niskiej temperaturze oleju.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 27 lut 2018, 11:23

piotreczek100 pisze:Panie Marku to ta górna chłodnica jest dodatkowa czy ta dolna? Jak ten ceramizer się Panu sprawuje?
Ta dolna, powiększ zdjęcie a zobaczysz, że prawy dół to nawet węże nie są jeszcze podłączone.

piotreczek100
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 03 lip 2013, 23:10
Lokalizacja: Chełm

Post autor: piotreczek100 » 21 maja 2018, 08:40

CINEK pisze:
piotreczek100 pisze:przy dużych prędkościach, olej w ASB mocno się grzeje i skrzynia może nie wytrzymać np jazdy non stop przez np 2h z prędkością 200km/h.
piotreczek100, jak uda Ci się znaleźć taką trase nawet samych Niemczech, gdzie będzie można jechać 200km/h przez 2h to daj mi współrzędne :D ;)

a tak na serio to te auta stworzone są do takich prędkości na autostradach. Ja w zeszłym roku jechałem łącznie w 4 osoby z bagażem do Niemiec na targi z Łódzi do Kolonii gdzie średnia prędkość między odcinkami wychodziła po 150km/h...

W Niemczech nawet 172km/h więc przez większość trasy pomiędzy tankowaniem miałem koło 200km/h... teren było zróżnicowany, mało prostej trasy...

Teraz jadąc 180km/h masz przy asb 5hp ok. 4000 obr. można by rzec, że połowę zasobów mocy tego silnika, więc nie powinieneś się zbytnio przejmować, że coś się stanie.... ;)
Pepek pisze:Szybciej nie jeżdżę, bo coś może odpaść i będzie przypał.
serio ? <hmm> tzn że co....jeździsz uszkodzonym autem czy jak?
Z Rzeszowa przez Kraków, Wrocław, i dalej można sunąć szybko ;) a jest trochę km ;)

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 25 cze 2018, 20:34

do ja dodam cos od siebie w tym temacie.uwazam ze po jakims czasie rzedu 20-30 minut temp oleju osiaga stan ustalony i nie ma znaczenia czy sie jedzie pol godziy czy 4 godziny z wieksza predkoscia.
ja wracam co tydzien w nocy kawalek ekspresowka i jakies 30 km lece okolo 200.i jak przyjade pod dom to przy przerzucaniu z P na D czy R czuc juz kiedy dany bieg sie zalacza-ledwo wyczuwalne szarpniecie.jest to spowodowane gestoscia nagrzanego oleju czy cos sie juz zaczyna powoli konczyc?normalnie tego nie czuc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl