[D3 ALL ] Dokładanie foteli z masażem i wentylacją ?
[D3 ALL ] Dokładanie foteli z masażem i wentylacją ?
Mam okazje kupić fotele poliftowe aktywne zagłówki wentylacja i masaż obecnie mam sporty grzane.
Jestem zielony jeśli chodzi o ten temat i mam kilka pytań:
-co potrzeba aby wszystko banglało jak należy fotele sterowniki pod fotelami oraz panel klimy nowy który ma CP czy cos jeszcze?
-czy jest konieczne ciągnięcie kabli itp czy wszystko idzie plug and play: kodowanie zdjęcie CP i chodzi jak powinno ?
Jeśli wymaga to dużego zachodu to odpuszczam temat i szukam dalej poliftów ale sportowych z aktywnymi zagłówkami.
Jestem zielony jeśli chodzi o ten temat i mam kilka pytań:
-co potrzeba aby wszystko banglało jak należy fotele sterowniki pod fotelami oraz panel klimy nowy który ma CP czy cos jeszcze?
-czy jest konieczne ciągnięcie kabli itp czy wszystko idzie plug and play: kodowanie zdjęcie CP i chodzi jak powinno ?
Jeśli wymaga to dużego zachodu to odpuszczam temat i szukam dalej poliftów ale sportowych z aktywnymi zagłówkami.
- dice111
- Moderator
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
Do obsługi masażu nic więcej nie potrzeba prócz wymiany foteli. Moduły foteli zostawić możesz swoje by nie zrzucać CP niepotrzebnie i tylko przekodować pod masaż.
Do wentylacji potrzebujesz innego panelu klimy (przód i tył, jeśli montujesz oba), tylko przedni ma CP i przerabiać/dorobić wiązki.
Schematy elektryczne dla kierowcy/pasażera z funkcja pamięci, grzaniem oraz wentylacją:
http://www11.zippyshare.com/v/s7hBY5nd/file.html
http://www54.zippyshare.com/v/GB4ked4x/file.html
Do wentylacji potrzebujesz innego panelu klimy (przód i tył, jeśli montujesz oba), tylko przedni ma CP i przerabiać/dorobić wiązki.
Schematy elektryczne dla kierowcy/pasażera z funkcja pamięci, grzaniem oraz wentylacją:
http://www11.zippyshare.com/v/s7hBY5nd/file.html
http://www54.zippyshare.com/v/GB4ked4x/file.html
Black Cars Matters