Witam wszystkich,
Mam dość twardego i niskiego zawieszenia (nie chcę się z nikim spierać, jedni wolą nisko i twardo, a ja chcę komfortowo i normalnie mieć w eSce, bo to nie bolid a limuzyna).
Ale do rzeczy. Mechanik już drugi tydzień walczy i nie może dobrać sprężyn na przód. Wymieniam sprężyny przód i tył i amortyzatory. Amorki weszły SACHS od 4.2 ABZ (nie znam numerów, ale mogę poznać). Sprężyny też weszły SACHS i jakieś inne, w sumie 3 komplety. Tył stoi rewelacyjnie, komfort jazdy też jest taki jaki powinien być, natomiast przód stoi tak wysoko, jakby szykował się do lotu w kosmos.
Czy eSka ma inne wahacze albo coś? Czy taki urok zamienników? Jakie sprężyny powinienem założyć, żeby było dobrze, komfortowo, jak w zwykłej A8 4.2 (ew w eSce, która z salonu wyjechała na standardowym zawiasie, bo takie wersje też były)?
Pytanie oczywiście dotyczy S8 D2 preFL z 1998 roku. Wg VIN mam zawieszenie 1BD, są to czerwone SACHSy.
[S8 D2 98 ] Zawieszenie komfortowe P+T
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 15 lis 2015, 18:06
- Lokalizacja: Lublin
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
OE standardowy zawias to 1BA. jakie kropki i numery sprezyn - bylo na forum , uzyj wyszukiwarki
Z przodu zawsze odleglosc kola od blotnika jest wieksza niz z tylu - taki urok D2 (temu tu ludzie pchaja czesto te talerzyki obnizajace). Pokaz najpierw lepiej fotki jak to obecnie wyglada.
Aha - podaj dokladne numery czesci (sprezyn) ktore tam wsadzil.
Do 'oddania' mam kolumny przod:
Także jak co możemy się wymienic
Z przodu zawsze odleglosc kola od blotnika jest wieksza niz z tylu - taki urok D2 (temu tu ludzie pchaja czesto te talerzyki obnizajace). Pokaz najpierw lepiej fotki jak to obecnie wyglada.
Aha - podaj dokladne numery czesci (sprezyn) ktore tam wsadzil.
Do 'oddania' mam kolumny przod:
Także jak co możemy się wymienic
Black Cars Matters