![]() |
![]() |
[D2 99 3.7PB ] Falowanie na biegu jałowym
[D2 99 3.7PB ] Falowanie na biegu jałowym
witam szanownych forumowiczów
w ostatnim czasie mam dziwne delikatne "kolysanie" autem po rannym rozruchu
Dzieje się tak tylko na biegu jalowym do osiągnięcia +50st , potem drgania ustają
Dużo czytalem na temat przeplywomierza , ktoś stwierdzil ze po wymianie na lepszy drgania ustępowaly
Nie wiem jak wydobyć logi z programu VagCom dlatego nagralem film z mojego przyspieszenia
Silnik rozgrzany, przyspieszalem z 2 biegu (od 40 sekundy filmu) zasilanie benzyna
link
Prosze o wasze fachowe doradztwo czy moj przeplywomierz jest jeszcze zdrowy?
w ostatnim czasie mam dziwne delikatne "kolysanie" autem po rannym rozruchu
Dzieje się tak tylko na biegu jalowym do osiągnięcia +50st , potem drgania ustają
Dużo czytalem na temat przeplywomierza , ktoś stwierdzil ze po wymianie na lepszy drgania ustępowaly
Nie wiem jak wydobyć logi z programu VagCom dlatego nagralem film z mojego przyspieszenia
Silnik rozgrzany, przyspieszalem z 2 biegu (od 40 sekundy filmu) zasilanie benzyna
link
Prosze o wasze fachowe doradztwo czy moj przeplywomierz jest jeszcze zdrowy?
Ostatnio zmieniony 25 mar 2018, 22:26 przez karhu, łącznie zmieniany 1 raz.
dziekuje za odpowiedz
znaczy ze mam nagrac film z 2x grupa 001 i 1x grupa 002 tak?
Danishow wcisnac z "kickdown" czy bez?
napiszcie prosze jeszcze jak dokladnie dignozowac sklad mieszanki (jezdze tez na lpg i chce kontrolowac sklad mieszanki tak aby nie bylo za ubogo) w mojej audi na której grupie to sprawdzic i jakie powienne byc ksiązkowe wartosci?
sprawdzac na rozgzanym silniku przy jakiej prędkosci obrotowej? z obciązeniem czy na biegu jalowym lepiej?
dziekuje za odpowiedz
znaczy ze mam nagrac film z 2x grupa 001 i 1x grupa 002 tak?
Danishow wcisnac z "kickdown" czy bez?
napiszcie prosze jeszcze jak dokladnie dignozowac sklad mieszanki (jezdze tez na lpg i chce kontrolowac sklad mieszanki tak aby nie bylo za ubogo) w mojej audi na której grupie to sprawdzic i jakie powienne byc ksiązkowe wartosci?
sprawdzac na rozgzanym silniku przy jakiej prędkosci obrotowej? z obciązeniem czy na biegu jalowym lepiej?
dziekuje za odpowiedz
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
z fabrycznego powiadasz (bez korekcji)...pepi pisze:nie prawda
tu co kolega pisze nie ma dodatkowego sterownika tak jak jest w volvo np .
Ten dodatkowy komp steruje wtryskiwaczami on tylko opiera się na sygnale z fabrycznego ecu tak aby go oszukać .
To wysteruj wtryskiwacze z fabrycznego ecu![]()
jak ci się uda to ...
to by znaczyło że musisz dobierać wtryski gazowe (lub je korygowć mechanicznie)
pod konkretny model/silnik oraz że ich charakterystyka po tych zabiegach będzie taka
sama jak benzynowych
jakieś dysze/zwężki/spręzynki cokolwiek co umożliwi takie dawkowanie gazu (przy czasach
otwarcia dla benzyny) aby wszystko było ok
wtedy np przy założeniu że parę lat wytrzymają trzymając parametry jak benzynowe
wszystko gra

co do wtrysku ciekłego kiedyś czytałem o instalkach które wykorzystują tą samą listwę
i wtryski co benzynka - te jest coś

Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
przepraszam za zwloke
mam drugi test link
czy wiecie jakie wartosci przeplywomierza powinny być wg. serwisówki? (min. vs max)
test przeprowadzilem na nowych wymienionych swiecach
poprzednio mialem boscha wg. zalecen danishow FGR7KQE0 zrobilem na nich 34000km
teraz kupilem również bosha ale model 1elektrodowy do gazu irydowe FR6KI332S
Moje wtryski siemensa gazowe siedzą w obudowach i są kalibrowane mechanicznie w momencie montazu instalacji tzw. kalibratory to nic innego jak mini dysza sa rozne srednice dziurek w srodku kalibratora które chyba? okreslają ilość przeplywającego paliwa??
Nie wiem jak to do końca funkcjonuje tzn. jak oni uzyskują inny czas otwarcia wtrysku gazowego poprzez "zdlawienie" dawki paliwa?
wklejam zdjecie z pomiarów u gazownika na pierwszej wizzycie gwarancyjnej po przejechaniu 2000km
mam drugi test link
czy wiecie jakie wartosci przeplywomierza powinny być wg. serwisówki? (min. vs max)
test przeprowadzilem na nowych wymienionych swiecach
poprzednio mialem boscha wg. zalecen danishow FGR7KQE0 zrobilem na nich 34000km
teraz kupilem również bosha ale model 1elektrodowy do gazu irydowe FR6KI332S
Moje wtryski siemensa gazowe siedzą w obudowach i są kalibrowane mechanicznie w momencie montazu instalacji tzw. kalibratory to nic innego jak mini dysza sa rozne srednice dziurek w srodku kalibratora które chyba? okreslają ilość przeplywającego paliwa??
Nie wiem jak to do końca funkcjonuje tzn. jak oni uzyskują inny czas otwarcia wtrysku gazowego poprzez "zdlawienie" dawki paliwa?
wklejam zdjecie z pomiarów u gazownika na pierwszej wizzycie gwarancyjnej po przejechaniu 2000km
tzn. w tym wątku pytałem jakiś czas temu o świecę na pierwszy montaż
https://www.a8team.pl/d2-99-37pb-lpg-ja ... t23030.htm
nie mniej swiece u mnie te świece funkcjonowały bez zarzutu do samego konca ale postanowiłem zainwestowac w nieco drozsze irydowe zobaczymy czy auto będzie pracować płynniej i czy może minie delikatne "falowanie" na zimnym silniku
https://www.a8team.pl/d2-99-37pb-lpg-ja ... t23030.htm
nie mniej swiece u mnie te świece funkcjonowały bez zarzutu do samego konca ale postanowiłem zainwestowac w nieco drozsze irydowe zobaczymy czy auto będzie pracować płynniej i czy może minie delikatne "falowanie" na zimnym silniku