Przy tej prędkości 20-30 km/h czy na biegu N czy 1 czy 2 są drgania.
Regenerowałem wał [nowe przeguby, podpora, krzyżak, wyważenie, poduszki mostu], po tym zaczął drgać przy tej prędkości.
Po analizach zauważyłem że most ma luzy na półosi. Prawdopodobnie łożysko padło. Wymieniłem most w przekonaniu, że to jest przyczyna drgań ale niestety nic to nie pomogło.
I tak myślę czy może podpora będzie źle przymocowana, nie wiem może pod złym kontem.
[D2 01 4.2PB/LPG ] Szarpanie tyłu
Znalazłem na forum ten przyrząd
Link do tematu
Postaram się w pierwszej kolejności poluzować podporę, przejechać się kawałek i przykręcić z powrotem. Jak to nie pomoże to przykręcę podporę np niżej, wyżej i zobaczę czy te drgania się przesuną w inny zakres prędkości.
Po prostu zobaczę czy są jakiekolwiek różnice przy przestawieniu podpory.
Następnym krokiem będzie budowa przyrządu.
Dam radę dojść do podpory nie zwalając wydechu?
[ Dodano: 2018-04-16, 06:47 ]
Jestem po testach z podporą wału.
Odpowiem na moje pytanie. Aby dojąć do podpory wału należy wypiąć układ wydechowy z gumowych zaczepów i opuścić. Wtedy łatwiej da się zdemontować osłony termiczne. Po demontażu osłon podpora jest już w zasięgu ręki.
Na 100% przyczyną moich drgań w przedziale 20-30km/h było złe ustawienie podpory.
Auto było na podnośniku chyba z 7 razy podnoszone i opuszczane. Próbowałem wszelkich możliwości, podpora w lewo, podpora w prawo, podpora w dół, a okazało się że podpora musi iść w górę. Oryginale, grube podkładki, które były podłożone przy podporze okazały się za grube. W rezultacie nowe podkładki stanowią 1/4 grubości oryginalnych.
Teraz przy prędkości 20-30 km/h nie czuć żadnych drgań, lecz pojawiają się tak przy 80 km/h lecz są one bardzo mało wyczuwalne.
Tak czy siak będę chciał zbudować wyżej wspomniany przyrząd i ustawić wał idealnie prosto.
Dziękuję wszystkim zaangażowanych w temat
Najważniejsze że sprawa się wyjaśniła i teraz jest super
Link do tematu
Postaram się w pierwszej kolejności poluzować podporę, przejechać się kawałek i przykręcić z powrotem. Jak to nie pomoże to przykręcę podporę np niżej, wyżej i zobaczę czy te drgania się przesuną w inny zakres prędkości.
Po prostu zobaczę czy są jakiekolwiek różnice przy przestawieniu podpory.
Następnym krokiem będzie budowa przyrządu.
Dam radę dojść do podpory nie zwalając wydechu?
[ Dodano: 2018-04-16, 06:47 ]
Jestem po testach z podporą wału.
Odpowiem na moje pytanie. Aby dojąć do podpory wału należy wypiąć układ wydechowy z gumowych zaczepów i opuścić. Wtedy łatwiej da się zdemontować osłony termiczne. Po demontażu osłon podpora jest już w zasięgu ręki.
Na 100% przyczyną moich drgań w przedziale 20-30km/h było złe ustawienie podpory.
Auto było na podnośniku chyba z 7 razy podnoszone i opuszczane. Próbowałem wszelkich możliwości, podpora w lewo, podpora w prawo, podpora w dół, a okazało się że podpora musi iść w górę. Oryginale, grube podkładki, które były podłożone przy podporze okazały się za grube. W rezultacie nowe podkładki stanowią 1/4 grubości oryginalnych.
Teraz przy prędkości 20-30 km/h nie czuć żadnych drgań, lecz pojawiają się tak przy 80 km/h lecz są one bardzo mało wyczuwalne.
Tak czy siak będę chciał zbudować wyżej wspomniany przyrząd i ustawić wał idealnie prosto.
Dziękuję wszystkim zaangażowanych w temat
Najważniejsze że sprawa się wyjaśniła i teraz jest super