
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 3.7PB ] Falowanie na biegu jałowym
niestety po wymianie swiec delikatne falowanie nadal występuje
moze czas najwyszy na wymianę wszystkich węzyków od podcisnienia dzis znalazle jeden pekniąty w miejscu laczenia z plastikowa rurką idącą gdzieś do nadkola lewego na wysokość zbiorniczka od plynu wspomagania
nie przegladalem jeszcze forum - jaka srednica wezyków i czy kupic w oplocie czy jakies inne jak tak to gdzie?
nadal nie otrzymalem odpowiedzi gdzie w vagcom sprawdzic czasy wtrysków - zgodnie z zamieszczonym zdjeciem w serwisie LPG jakos to zmierzono i podano roznie wartosci dla benzynowych jak i gazowych
z gory dziekuje za odp.
moze czas najwyszy na wymianę wszystkich węzyków od podcisnienia dzis znalazle jeden pekniąty w miejscu laczenia z plastikowa rurką idącą gdzieś do nadkola lewego na wysokość zbiorniczka od plynu wspomagania
nie przegladalem jeszcze forum - jaka srednica wezyków i czy kupic w oplocie czy jakies inne jak tak to gdzie?
nadal nie otrzymalem odpowiedzi gdzie w vagcom sprawdzic czasy wtrysków - zgodnie z zamieszczonym zdjeciem w serwisie LPG jakos to zmierzono i podano roznie wartosci dla benzynowych jak i gazowych
z gory dziekuje za odp.
W pierwszym filmie w grupie drugiej jest parametr "inj on time" to uśredniony czas otwarcia wtryskiwaczy.
O chwilowym składzie powie korekta krótkotermionowa STFT, o całości długoterminowa- LTFT. U mnie w ABZ to coś grupa 10.
Przy gazie do dechy warto też obserwować napięcie z sond lambda (też jest w którejś grupie) - powinno być zawsze w górnej granicy, czyli bogato. To powinno zapewnić że zawory nie popłyną.
Rozumiem, że instalacja to wtrysk fazy ciekłej. Wtedy faktycznie korekt czasu jak przy fazie lotnej nie potrzeba.
O chwilowym składzie powie korekta krótkotermionowa STFT, o całości długoterminowa- LTFT. U mnie w ABZ to coś grupa 10.
Przy gazie do dechy warto też obserwować napięcie z sond lambda (też jest w którejś grupie) - powinno być zawsze w górnej granicy, czyli bogato. To powinno zapewnić że zawory nie popłyną.
Rozumiem, że instalacja to wtrysk fazy ciekłej. Wtedy faktycznie korekt czasu jak przy fazie lotnej nie potrzeba.
Kot też jest Quattro
kolego ja jeżdziłem bez zbioniczów ciśnienia tych niebieskich "bałwanków " falowania nie było, tam bym problemów nie szukał , oczywiście powinno być to zrobione ale raczej nie pomożekarhu pisze:niestety po wymianie swiec delikatne falowanie nadal występuje
moze czas najwyszy na wymianę wszystkich węzyków od podcisnienia dzis znalazle jeden pekniąty w miejscu laczenia z plastikowa rurką idącą gdzieś do nadkola lewego na wysokość zbiorniczka od plynu wspomagania
nie przegladalem jeszcze forum - jaka srednica wezyków i czy kupic w oplocie czy jakies inne jak tak to gdzie?
nadal nie otrzymalem odpowiedzi gdzie w vagcom sprawdzic czasy wtrysków - zgodnie z zamieszczonym zdjeciem w serwisie LPG jakos to zmierzono i podano roznie wartosci dla benzynowych jak i gazowych
z gory dziekuje za odp.
bądź sobą, wariatów też lubią