Witam.
Mam pytanie jakie są objawy zużytego sprzęgła hydrokinetycznego?
Na 4 biegu gdy zapnie Lock up (nie wiem czy poprawnie to piszę) gdy puszczę pedał gazu auto zaczyna tak jakby bujać się w przód i tył (coś jakby nie palił na wszystkie gary).
Odczytałem dziś błędy silnika:
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
przekroczona wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY
1088 Dopasowanie mieszanki 2
przekroczona wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY
17915 Regulacja wolnych obrotów - dolna wartość graniczna
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Niedawno wymieniłem jeden moduł zapłonowy oraz świece. Czy wina to kończącego się sprzęgła czy może czegoś innego np. przepływomierza ? Oglądałem w Vagu w blokach pomiarowych pomiary sond i przepływomierza ale nie znam się na tym czy wskazania są dobre.
Proszę o jakieś sugestie.
![]() |
![]() |
[D2 '95 4,2 PB/LPG] Sprzęgło hydrokinetyczne (4hp24a)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
- Lokalizacja: Holandia
[D2 '95 4,2 PB/LPG] Sprzęgło hydrokinetyczne (4hp24a)
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 07:08 przez WhiteDevil, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
- Lokalizacja: Holandia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
- Lokalizacja: Holandia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
- Lokalizacja: Holandia
no jesli miałeś regulowany kiedyś wcześniej LPG gdy już coś kulało na PB to to nic nie da że pojeździsz na benzynie. Zasada od zawsze jest ta sama. By móc mieć LPG należy doprowadzić do ładu auto na benzynie
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2