Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 '95 4,2 PB/LPG] Sprzęgło hydrokinetyczne (4hp24a)

WhiteDevil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
Lokalizacja: Holandia

[D2 '95 4,2 PB/LPG] Sprzęgło hydrokinetyczne (4hp24a)

Post autor: WhiteDevil » 20 gru 2010, 20:35

Witam.
Mam pytanie jakie są objawy zużytego sprzęgła hydrokinetycznego?
Na 4 biegu gdy zapnie Lock up (nie wiem czy poprawnie to piszę) gdy puszczę pedał gazu auto zaczyna tak jakby bujać się w przód i tył (coś jakby nie palił na wszystkie gary).
Odczytałem dziś błędy silnika:
561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki
przekroczona wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY
1088 Dopasowanie mieszanki 2
przekroczona wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY
17915 Regulacja wolnych obrotów - dolna wartość graniczna
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Niedawno wymieniłem jeden moduł zapłonowy oraz świece. Czy wina to kończącego się sprzęgła czy może czegoś innego np. przepływomierza ? Oglądałem w Vagu w blokach pomiarowych pomiary sond i przepływomierza ale nie znam się na tym czy wskazania są dobre.
Proszę o jakieś sugestie.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 07:08 przez WhiteDevil, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 20 gru 2010, 20:56

Błędy raczej są związane z instalacją LPG. Napisz czy występuje to zarówno na PB jak i na LPG? Te błędy są związane raczej z mieszanką paliwową czyli można też wziąć pod uwagę przepływomierz, sondy, jak i przepustnicę.
Dążenie do doskonałości.

WhiteDevil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
Lokalizacja: Holandia

Post autor: WhiteDevil » 20 gru 2010, 20:58

Tak występuje to zarówno na PB jak i gazie.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 20 gru 2010, 21:05

Może ecu silnika nałapało błędów? Spróbuj wyłączyć na jakiś czas instalację LPG i pojeździj na samej benie. To najszybsze wykluczenie usterek. Postaraj się wykasować najpierw wszystkie błędy.
Dążenie do doskonałości.

WhiteDevil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
Lokalizacja: Holandia

Post autor: WhiteDevil » 20 gru 2010, 21:09

Ok jutro pojeżdżę na samej benzynie i dam znać jakie efekty.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 21 gru 2010, 12:44

WhiteDevil pisze:17915 Regulacja wolnych obrotów - dolna wartość graniczna
mnie to wygląda, że masz lewe powierze w układzie, posprawdzaj wszelkie podciśnienia
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

WhiteDevil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
Lokalizacja: Holandia

Post autor: WhiteDevil » 21 gru 2010, 16:36

Witam.
Dzisiaj pojeździłem trochę na benzynie i wydaje mi się że na benzynie czuć te bujanie słabiej.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 22 gru 2010, 23:29

no jesli miałeś regulowany kiedyś wcześniej LPG gdy już coś kulało na PB to to nic nie da że pojeździsz na benzynie. Zasada od zawsze jest ta sama. By móc mieć LPG należy doprowadzić do ładu auto na benzynie
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl