Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu więc założyłem nowy.
W piątek biorę się za zmianę rozrządu w swojej s8. Opracowanie jakie znalazłem na audipages dotyczy silnika 32V, a ja posiadam 40V (AQH). Czy jest jakaś różnica techniczna miedzy tymi silnikami na którą powinienem uważać przy zmianie rozrządu?
![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 00 ] Różnice w silniku 32v a 40v
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 26 maja 2018, 09:21
- Lokalizacja: Brańsk
[S8 D2 00 ] Różnice w silniku 32v a 40v
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez bljadz, łącznie zmieniany 1 raz.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Zupelnie inaczej rozrzady wygladaja w tych dwoch motorach, zupelnie inaczej blokady (mowa o 32V i 40V). Generalnie rozrzad przy motorze 40V robi się przyjemniej bo nic nie trzeba grzebac przy grodzi i wywalac np czujników polozenia wałków.
Ta instrukcja z D3 jest ok.
Ta instrukcja z D3 jest ok.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"