Nie znalazłem nigdzie podobnego tematu więc założyłem nowy.
W piątek biorę się za zmianę rozrządu w swojej s8. Opracowanie jakie znalazłem na audipages dotyczy silnika 32V, a ja posiadam 40V (AQH). Czy jest jakaś różnica techniczna miedzy tymi silnikami na którą powinienem uważać przy zmianie rozrządu?
[S8 D2 00 ] Różnice w silniku 32v a 40v
[S8 D2 00 ] Różnice w silniku 32v a 40v
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez bljadz, łącznie zmieniany 1 raz.
Zupelnie inaczej rozrzady wygladaja w tych dwoch motorach, zupelnie inaczej blokady (mowa o 32V i 40V). Generalnie rozrzad przy motorze 40V robi się przyjemniej bo nic nie trzeba grzebac przy grodzi i wywalac np czujników polozenia wałków.
Ta instrukcja z D3 jest ok.
Ta instrukcja z D3 jest ok.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"