[A8 D2] Elektryczna roleta tylna
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
A faktycznie:
ale w samym jej układzie nie zauważyłem żadnego termistora (taka znów temp by musiała panowac wewn pojazdu), chyba, że korzysta z czegoś innego, albo w ogóle jest podpięta dalej poza pod zewn czujnik (to bym musiał raz jeszcze zajrzeć w schematy).
W sumie proste do sprawdzenia ta temp - zagrzej samochód na chwilę.
Tylko wtedy nie powinieneś słychać przekaźnika. generalnie co zauważyłem po jej awarii w drugim samochodzie, to, że częste jej zawieszanie występuje głównie po tym jak nie odczekamy na kolejny klik, a trwa to parę sekund np po jej złożeniu.
Ten silnik ma niestety tak durną konstrukcję, że nawet jak za mocno dokręcisz mu obudowę to już się potrafi zablokować. Ta tulejka lubi wypadać lub się krzywić.
ale w samym jej układzie nie zauważyłem żadnego termistora (taka znów temp by musiała panowac wewn pojazdu), chyba, że korzysta z czegoś innego, albo w ogóle jest podpięta dalej poza pod zewn czujnik (to bym musiał raz jeszcze zajrzeć w schematy).
W sumie proste do sprawdzenia ta temp - zagrzej samochód na chwilę.
Tylko wtedy nie powinieneś słychać przekaźnika. generalnie co zauważyłem po jej awarii w drugim samochodzie, to, że częste jej zawieszanie występuje głównie po tym jak nie odczekamy na kolejny klik, a trwa to parę sekund np po jej złożeniu.
Ten silnik ma niestety tak durną konstrukcję, że nawet jak za mocno dokręcisz mu obudowę to już się potrafi zablokować. Ta tulejka lubi wypadać lub się krzywić.
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Przede wszystkim zdemontuj oparcie kanapy tył i wyciągnij półkę (głośniki tez wyjąc). Odkręć silnik i rozbierz sobie go na stole. Jak go rozbierzesz to zobaczysz co się zablokowało. Obudowa to 3 śruby jeśli dobrze pamiętam.
Jeśli nie wiesz jak zdemontować półkę to zobacz do ELSY (zdjęcia z tego tematu już niestety poszły z serwera)
Jeśli nie wiesz jak zdemontować półkę to zobacz do ELSY (zdjęcia z tego tematu już niestety poszły z serwera)
Black Cars Matters
Re: [A8 D2] Elektryczna roleta tylna
Miałem w rękach mechanizmy i te rurki z wersji przed liftingiem i po liftingu - w wersji po liftingu rurki są nieco mocniejsze i mają większą średnicę (co nie zmienia faktu, że i tak jest to dosyć delikatny mechanizm).dice111 pisze:... Po wyczepieniu osłony oczom ukazuje się super inteligentny i trwały mechanizm zrobiony z rurek alu. Niby ok, bo całe auto z alu tyle, że po pewnym czasie pracujące aluminium pęka. Tak też było w tym wypadku. Nadłamane ramię (w miejscu zanitowania do napędu z silnika i na końcu tej spłaszczonej części przechodzącej dalej w rurę) to nie problem. [/url][/URL]
Ewodentnie widać ze blokuje ja ta półka za bardzo w dół zjeżdża na środku przed ta roleta jest taki jakby odboj z gumowa „śrubka” widocznie musiało się wyrobić albo nie wiem co w nią wstąpiło, bo to niemożliwością ze działało i nagle przestało. Spróbuje jutro wykręcić to i zastąpić czymś wyższym aby nie kolidowało z polka.
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r