[D2 98 2.5TDI ] Centralny zamek nie zamyka tylnej klapy.
[D2 98 2.5TDI ] Centralny zamek nie zamyka tylnej klapy.
Witam
Tylna klapa nie zamyka się z centralnego zamka. Słychać pracę pompki(silniczka?) przez kilka sekund po wciśnięciu guzika w pilocie, drzwi normalnie się zamykają, natomiast klapa nie(pompka nadal pracuje przez kilka sekund po zamknięciu drzwi). Kluczem przez zamek w klapie normalnie można zamknąć.
Dziurawy wężyk?
Tylna klapa nie zamyka się z centralnego zamka. Słychać pracę pompki(silniczka?) przez kilka sekund po wciśnięciu guzika w pilocie, drzwi normalnie się zamykają, natomiast klapa nie(pompka nadal pracuje przez kilka sekund po zamknięciu drzwi). Kluczem przez zamek w klapie normalnie można zamknąć.
Dziurawy wężyk?
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2017, 12:38 przez Pix, łącznie zmieniany 1 raz.
Pix, Sprawdź wężyki od powietrza, musisz zdjąć plastykową osłonę w bagażniku (tą co przykrywa ucho od zamka) i boczek lewy w bagażniku , tam znajduje się pompka .
Sprawdź węże które idą od pompki w kierunku tylnej klapy ( idą 2 węże ) może któryś spadł .
Jak nie to zostaje osłona tylnej klapy (tam gdzie trójkąt), odkręcamy parę śrubek i mamy na wierzchu zamek tylnej klapy , może przy zamku spadł wężyk .
Tam nie ma nic trudnego
Dosłownie z 30 min roboty .
Sprawdź węże które idą od pompki w kierunku tylnej klapy ( idą 2 węże ) może któryś spadł .
Jak nie to zostaje osłona tylnej klapy (tam gdzie trójkąt), odkręcamy parę śrubek i mamy na wierzchu zamek tylnej klapy , może przy zamku spadł wężyk .
Tam nie ma nic trudnego
Dosłownie z 30 min roboty .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Jak nie zamyka to nie byłbym taki do końca przekonany, czy to akurat tylko dziura w gumce.
Przerobiłem temat tego siłownika i jeśli nie chce zamykać, to może być równie dobrze walnięta membrana wewnątrz siłownika.
Jeśli faktycznie pękła sama gumka to można kupić dobrze pasujący zamiennik firmy Bosch za parę złotych (gdzieś kiedyś podawałem nawet numer części - ogólnie dostępny), jeśli poszła membrana w środku to tylko wymiana.
Przerobiłem temat tego siłownika i jeśli nie chce zamykać, to może być równie dobrze walnięta membrana wewnątrz siłownika.
Jeśli faktycznie pękła sama gumka to można kupić dobrze pasujący zamiennik firmy Bosch za parę złotych (gdzieś kiedyś podawałem nawet numer części - ogólnie dostępny), jeśli poszła membrana w środku to tylko wymiana.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 cze 2018, 02:37
- Lokalizacja: Polska
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Ostatnio przerabiałem temat. To samo. Wszystkie zamykało dobrze, ale problem był z bagażnikiem. Słychać było, że pompka pracuje około 10 sekund. Po otwarciu klapy bagażnika przyłożyłem ucho i było słychać syczenie. Oczywiście jak koledzy pisali wyżej. Gumka na pręcie uszkodzona. Znalazłem w garażu kawałek instalacji i przy kostce była taka osłona gumowa z harmonijką została zamontowana na pręcie. Dodatkowo "uszczelniłem" trytkami na pręcie i na dolnej szerszej części. Ot cała historia
Po uszkodzeniu tej gumki tak na szybko naprawiłem owijając to kawałkiem dętki rowerowej i dociskając na "trytki".
A naprawa bez większego kombinowania - na szrocie kupiłem inny siłownik za jakieś 10 złotych od auta z grupy VAG i przełożyłem ten element uszczelniający (ta czerwona gumka nawet solidniejsza od oryginału)
A naprawa bez większego kombinowania - na szrocie kupiłem inny siłownik za jakieś 10 złotych od auta z grupy VAG i przełożyłem ten element uszczelniający (ta czerwona gumka nawet solidniejsza od oryginału)