[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z klimatyzacją.
Faktycznie, mój błąd , sprawdź te rurki czy jedna jest mocno zimna, ale zobacz wtedy jak przestanie ci chłodzićmachul333 pisze:Tam nie ma żadnej klapy omijającej parownik . Całe powietrze musi przez niego przejść które wchodzi do auta .
Do sprawdzenia masz dysze rozprężna bo pewnie zawalona syfem i może nie rozprężać albo przepuszcza czynnik bez rozprężania .
Tak jak ci pisali ma być różnica temperatur na rurkach . .
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
inny silnik ale problem z doopy. wymieniłem wisko i od tej pory klima mi się nie załącza, w kabinie ok naciskam eco, kontolka się pali lub nie ale sprężarka się, nie załącza. Sprzęgiełko się nie załącza. Macie jakieś pomysły??
A,B,B+E,C,C+E, ADR + Cysterny, HDS
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę
Do sprawdzenia błędy w sterowniku , jak nic nie będzie to wtedy Sprawdź czy masz czynnik jeszcze , Ponieważ przy braku czynnika możesz załączyć econ lub wyłączyć . Jak czynnik jest a jest jakiś problem elektryczny ze sprzęgłem kompresora to econ będzie świecić cały czas bez możliwości wyłączenia.
U mnie tak było przed nabyciem klimy jak testowałem azotem układ.
U mnie tak było przed nabyciem klimy jak testowałem azotem układ.
Dysza zmieniona, Klima nabita, a dalej nie chłodzi. Jakieś pomysły? Jedna rurka raz chłodna jest a raz nie, nie jest zimna tylko chłodna, ale tylko czasami, dzisiaj cały czas sprawdzałem. Taki też wrażenie odniosłem że jak miałem maksymalnie szyberdach otwarty to z nawiewow jakby zimniejsze powietrze szło, ale to może moje takie wrażenie tylko
Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
Sprawdź jeszcze jaka temperatura ma skraplacz(chłodnica klimatyzacji) może masz zapchany całkiem.
Dobrze jak byś się miał jak podłączyć pod niskie ciśnienie w kompresorze . Bo obstawiam że już może być na wykończeniu . U mnie po remoncie wszystkiego i na nowych częściach ciśnienie HP trzyma równe 14 bar a rurka jest lodowata na powrocie.
W ogóle dlaczego nabijałeś układ od nowa ? kupiona z niedziałająca klima czy uciekł ci czynnik przez zimę ?
Po wyłączeniu silnika słychać syk w okolicach duszy rozprężnej przez jakiś czas jeszcze ?
Dobrze jak byś się miał jak podłączyć pod niskie ciśnienie w kompresorze . Bo obstawiam że już może być na wykończeniu . U mnie po remoncie wszystkiego i na nowych częściach ciśnienie HP trzyma równe 14 bar a rurka jest lodowata na powrocie.
W ogóle dlaczego nabijałeś układ od nowa ? kupiona z niedziałająca klima czy uciekł ci czynnik przez zimę ?
Po wyłączeniu silnika słychać syk w okolicach duszy rozprężnej przez jakiś czas jeszcze ?
Kupiłem z takim powodem - facet mówił że zły klimatronik, fakt, drugi dorzucił, ja zmieniłem. Ale, podejrzewałem że może mało czynnika dlatego pojechałem dobić, było 150 gram
Dobili mi chyba 800 gram, tyle na tabliczce było, i owszem, chodziło, i ten syk był, ale teraz to powiem szczerze że już uwagi nie zwracalem czy jest syk czy nie ma. Aż sprawdzę
A co do chłodnicy, to mam ręką jej dotykać czy ciepła czy zimna? I jaka powinna być?
Dobili mi chyba 800 gram, tyle na tabliczce było, i owszem, chodziło, i ten syk był, ale teraz to powiem szczerze że już uwagi nie zwracalem czy jest syk czy nie ma. Aż sprawdzę
A co do chłodnicy, to mam ręką jej dotykać czy ciepła czy zimna? I jaka powinna być?
Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
Powinna być gorąca szybko . Jak będziesz miał zapchany syfem skraplacz to będzie aż parzyć .
Ale u ciebie ewidentnie jest coś z kompresorem bo nawet jak byś nie miał przepływu przez zapchana chłodnice to ciśnienie powinno ci lecieć zaraz w okolice 20bar na wysokim.
Ale zawsze możesz go przemyć wodą i przedmuchać powietrzem bo pewnie między chłodnicami zebrało się dużo syfu .
Sprawdzałeś błędy vagiem ? Może byc jeszcze źle zakodowany klimateonic ale to musiałbyś najpierw aktualne kodowanie sprawdzić .
Samemu nic praktycznie więcej nie sprawdzisz , szczególnie że nie znasz historii auta .
Ale u ciebie ewidentnie jest coś z kompresorem bo nawet jak byś nie miał przepływu przez zapchana chłodnice to ciśnienie powinno ci lecieć zaraz w okolice 20bar na wysokim.
Ale zawsze możesz go przemyć wodą i przedmuchać powietrzem bo pewnie między chłodnicami zebrało się dużo syfu .
Sprawdzałeś błędy vagiem ? Może byc jeszcze źle zakodowany klimateonic ale to musiałbyś najpierw aktualne kodowanie sprawdzić .
Samemu nic praktycznie więcej nie sprawdzisz , szczególnie że nie znasz historii auta .
memeth@autograf.pl
[ Dodano: 2018-08-19, 12:56 ]
Takie mam kodowanie
[ Dodano: 2018-08-19, 13:00 ]
A takie błędy
[ Dodano: 2018-08-19, 12:56 ]
Takie mam kodowanie
[ Dodano: 2018-08-19, 13:00 ]
A takie błędy
Audi A8 D2 D3
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa
LANCIA KAPPA
Skoda Fabia 2
Swat Arosa