[D3 04 4.2MPI ] Instalacja LECHO Sequel??
[D3 04 4.2MPI ] Instalacja LECHO Sequel??
Witam. Czy ma ktos zamontowana instalacje firmy LECHO? Serownik Sequel, wtryski magic jet. Jak ona sie sprawuje w silniku V8? Piszcie wszystko co wiecie na temat tej instalacji. Pozdrawiam i czekam.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez jojo-jar, łącznie zmieniany 2 razy.
Dobre rozwiazanie bo zczytuje dane z OBD auta, wtryski to bardzo dobry kompromis ceny do jakosci jeśli podparte dobrze podgrzanym reduktorem powinieneś być zadowolony. Do tego producent za darmo udostępnia program więc mozesz sobie podglądać jak to się zachowuje
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Re: [D3 '04 4,2PB] Instalacja LECHO Sequel??
LECHO produkuje firma z Białegostoku, z tego samego miasta jest też STAG. Jeżeli wybierasz nowe podzespoły dla siebie to ja bym poszedł w STAGA, więcej pochlebnych opinii zbiera. Jeżeli auto jest już zagazowane to oczywiście nie skreśla go, jednak trzeba dobrze sprawdzić jak i gdzie została założona ta instalacja.jojo-jar pisze:Witam. Czy ma ktos zamontowana instalacje firmy LECHO? Serownik Sequel, wtryski magic jet. Jak ona sie sprawuje w silniku V8? Piszcie wszystko co wiecie na temat tej instalacji. Pozdrawiam i czekam.
Ja kupiłem auto z założoną już instalacją gazową gdzie zamontowany jest właśnie sterownik LECHO. Po zakupie pojechałem do zaprzyjaźnionego warsztatu który ładnie montuje instalacje gazowe oraz co najważniejsze potrafi to wystroić (montują też do ropniaków) i co się okazało, w sterowniku był groch z kapustą! Ustawialiśmy wszystko pół dnia (laptop podłączony do kompa i w trasę ognia). Później zajechałem na poprawki może dwa razy i od tamtej pory auto ładnie pracuje na LPG dlatego nie mogę powiedzieć złego słowa na temat tego sterownika.
post jest o sterowniku sequel czyli takim co sam zczytuje dane z OBD auta a zwykłay Stag 300 przy nim to zabytek który wymaga co rusz ingerencji w ustawienia z laptopem, porównywalny może byc jedynie ale STAG 300 Premium. A jak by kto dociekał to Sequela robią ci sami ludzie co kiedyś robili w AC czyli Staga, część odeszła i zrobiła po swojemu i mamy nową firmę która nie zmusza do zakupu jak w AC (Stag) sterownika Premium z reduktorem do 90KM i Valtekami.. AC w tej chwili idzie na max zysk a opinie o Stagu owszem pochlebne a Sequel też tyle że młodszy i przez to mniej znany nic innegoWrocek66 pisze:Jeśli ma być OK to STAG 300
bardzo porównywalne, to drugie tańsze. nie oszczędzaj by poprzestać na stagu plus bo oszczędność 300-400zł a auto na nim pali nawet 20% wiecej niż na Premium czy Sequelu i do tego muszisz regulować z laptopem taką instalację przy każdej wymienie filtrów a przy Sequelu lub Premium nie :-)jojo-jar pisze:Co jest lepsze Stag 300 premium czy sequel
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 sie 2010, 20:00
- Lokalizacja: oxford/bielsko-biała
powiedzcie czy jest jakaś instalacja która nie wymaga zdjęcia rury układu dolotowego do skrzynki filtra i przy 240KM/h tak samo jak na luzie można śmiało ją przełączyć z benzyny bez żadnych problemów? Jestem strasznie do tyłu z typami i rodzajami instalacji bo miałem tylko jedną lata temu 2gen brc. 3 eksplozje i dwie wymiany airboxa:mrgreen:
Dogadaj się z serwisem obojętnie co wybierzesz żeby wyjęli części do wiercenia pod wtryski z autka i oczyścili po, miałem kilka przypadków LPG + chip a seria daleko z tyłu, przez wiór w gnieździe zaworowym nie mówiąc o głupocie serwisu. Zmierz ciśnienie na cylindrze każdego z 8 przed i wartość voltów akumulatora, i jak skończą z gazem zmierz jeszcze raz. chyba że pozwolą ci patrzeć na ręce, Ale często jest " regułą szybko,szybko"
napisz proszę co Ci wyszło, ja miałem na początku 5%różnicy między prawą a lewą głowicą
Dogadaj się z serwisem obojętnie co wybierzesz żeby wyjęli części do wiercenia pod wtryski z autka i oczyścili po, miałem kilka przypadków LPG + chip a seria daleko z tyłu, przez wiór w gnieździe zaworowym nie mówiąc o głupocie serwisu. Zmierz ciśnienie na cylindrze każdego z 8 przed i wartość voltów akumulatora, i jak skończą z gazem zmierz jeszcze raz. chyba że pozwolą ci patrzeć na ręce, Ale często jest " regułą szybko,szybko"
napisz proszę co Ci wyszło, ja miałem na początku 5%różnicy między prawą a lewą głowicą
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....
kolego era mieszalników dawno za nami, teraz jest sekwencja i nie ma żadnych ka-bum w gaźnik :-D , możesz sobie przy dowolnym obciażeniu przełaczać na benzynę i z powrotemslavoxford pisze:powiedzcie czy jest jakaś instalacja która nie wymaga zdjęcia rury układu dolotowego do skrzynki filtra i przy 240KM/h tak samo jak na luzie można śmiało ją przełączyć z benzyny bez żadnych problemów
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 sie 2010, 20:00
- Lokalizacja: oxford/bielsko-biała
Pytam, bo myślałem do nie dawna tak samo. Troszkę się tych autek naprawia.
Przyjechał do mnie gość passatem 1,8 20v i nie miał rurki do filtra była obcięta 90* ,a 4ta generacja, pełna sekfencja. Pytam go, o co chodzi z tą rurką, a on mówi że nie równo chodzi na luzie z górki na Lpg, to pomyślałem, że w 5 gen może już tego nie będzie, (nie mamy gaźników bo to przecież wtrysk, ale myślisz pewnie o tym samym- przepustnicy) ja zrezygnowałem z gazu dla mocy i tylko robię aktualizacje do duńki :-D Okazało się, że jego brat ma stacje serwisową Lpg i on mu to przerobił w już istniejącej instalacji, oraz dodał, że zawirowania przy gazie w dolocie kosztują dodatkowy litr na 100KM
Nie mam pojęcia o Lpg więc wolę zapytać, z drugiej strony po licho neutral z górki?...
Przyjechał do mnie gość passatem 1,8 20v i nie miał rurki do filtra była obcięta 90* ,a 4ta generacja, pełna sekfencja. Pytam go, o co chodzi z tą rurką, a on mówi że nie równo chodzi na luzie z górki na Lpg, to pomyślałem, że w 5 gen może już tego nie będzie, (nie mamy gaźników bo to przecież wtrysk, ale myślisz pewnie o tym samym- przepustnicy) ja zrezygnowałem z gazu dla mocy i tylko robię aktualizacje do duńki :-D Okazało się, że jego brat ma stacje serwisową Lpg i on mu to przerobił w już istniejącej instalacji, oraz dodał, że zawirowania przy gazie w dolocie kosztują dodatkowy litr na 100KM
Nie mam pojęcia o Lpg więc wolę zapytać, z drugiej strony po licho neutral z górki?...
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....
hmmmm , a dlaczego ?? czyzby inne instalacje sie nie sprawdzały , osobiscie mam Landi Renzo OmeGas wtryski Medy białę (najmocniejsze) 2 x IG1 , smiga az miło i to przy niskim jak na to auto spalaniu :-D , magic jety to tez nie polsrodki tylko bdb produkt jak i inne , problem tkwi w instalatorach , bo takich co ogarną ten motor jest naprawde niewieluWrocek66 pisze:Jeśli ma być OK to STAG 300 i wtryskiwacze HANA . Reszta to półśrodki .