![]() |
![]() |
![]() |
[D4 15 4.2TDI ] Chip tunning pytanie
[D4 15 4.2TDI ] Chip tunning pytanie
Witam.
Czy ktos z was mial stycznosc z chip tunningiem audi d4 4.2tdi clean dizel 385km.
Przyrost podobno 150Nm.
Jak z zywotnoscia silnika, czy osiagi sa zauwazalne, czy warto?
Czy ktos z was mial stycznosc z chip tunningiem audi d4 4.2tdi clean dizel 385km.
Przyrost podobno 150Nm.
Jak z zywotnoscia silnika, czy osiagi sa zauwazalne, czy warto?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 75
- Rejestracja: 07 kwie 2018, 14:50
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1995
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: lubelskie
Osiągi są zauważalne ale dla ludzi którzy w miarę ostro latają, do zwykłej jazdy 370KM jest w zupełności wystarczające i ponadnormatywne...jesteś wtedy jakoś w górnej części "popierdalaczy" na autostradzie, tylko niektóre ścigacze samochodowe bez ogranicznika prędkości cię dopadną 

życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
to wystarczające czy ponadnormatywne bo ja tu widzę sprzecznośćzanjac pisze:... do zwykłej jazdy 370KM jest w zupełności wystarczające i ponadnormatywne...

granicę gdzie jest wystarczająco każdy ma swoją... a wiadomo apetyt rośnie w miare jedzenia...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Forum Audi A8
- Posty: 75
- Rejestracja: 07 kwie 2018, 14:50
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1995
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: lubelskie
Napisałem "ponadnormatywne" w odniesieniu do obowiązujących przepisów w zakresie poruszania sie po drogach publicznych, oraz zdrowego rozsądku, ale masz racje z jazdą jak z wódką każdy powinien wiedzieć ile i z kimmaciu pisze:granicę gdzie jest wystarczająco każdy ma swoją...

życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
to muszę Cię kolego zmartwić,bo moje 520 konne S8 jadąc 90km/h w trybie "cylinder of demand" potrafi zejść do poziomu 7,6 litra na 100km.Kilkukrotnie testowałem i udało mi się takie wyniki uzyskać.Hgo pisze:Nigdy nie przypuszczałem, że 500 konny wóz jest w stanie spalać mi od miasta do miasta jadąc normalnie jakieś 90 km/h okolo 9.5L.
więc chyba jednak Audi górą ;-)Hgo pisze:Kolego jak zapewne się już zorientowałeś- Twoja ekonomia nie bardzo się w rzeczywistości sprawdza
Z tego co się orientuję Porsche nie ma tego systemu.Hgo pisze:Ciekawe czy w Porsche również jest ten system w którym połowa silnika pracuje.
Też się zastanawiałem nad zakupem Panamery Turbo i myślę,że też byłby to dobry wybór,bo z tym silnikiem to fajna maszyna- gratuluję wyboru.Stała piękna w błękitnym kolorze w Katowicach w salonie Porsche,ale jednak wybór padł na Audi.Ja mam już S8 1,5 roku i przez ten czas przejechałem nią mniej niż 15 tysięcy km i jestem zadowolony z zakupu.Zaraz po zakupie wymieniłem świece,filtry,olej w silniku,leję dobre paliwo,nie używam systemu stop-start i odpukać silnik chodzi super.
Ja widzialam ok 9.5l/100km tylko jak przez pare godzin jechalam z rowna predkoscia rzedu 74mph (czyli ok 120km/h). Nie widzialam nigdy mniejszego sredniego spalania (sprawdzone z tankowania nie komputera). Ale faktem, srednia z calosci przebiegu wyszla mi ok 12l/100km, ale to prawie bez miasta.Hgo pisze:S8
≈ 10.1 l/100km (combined)
≈ 14.4 l/100km (urban)
≈ 7.6 l/100km (extra-urban)
420KM AMG bylo bardziej oszczedne przy spokojnej jezdzie, tez z technologia wylaczania cylindrow.