
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 05 3.0TDI ] Nie chce się otworzyć, beznadziejny przypa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 21:02
- Lokalizacja: szczecin
W zielonym menu można ustawić czasy wyłączenia ( uśpienia ) niektórych obwodów po opuszczeniu lub zgaszeniu auta - np. wyłączenie oświetlenia wnętrza, uśpienie podświetlenia przycisków lub wyłączenie mmi po zgaszeniu auta. Jednak akumulator najszybciej pada gdy po wyłączeniu auta nie usypia napęd navigacji - założenie pętli światłowodu szybko go wyeliminuje. Cena nie jest tak astronomiczna jak napisaliście ( 4E0973802 w serwisie 64zł ) a na portalu aukcyjnym ( https://allegro.pl/mostek-petla-swiatlo ... 42097.html ). Jeśli coś jeszcze nie usypia to może być tak że potrzebna będzie jeszcze jedna lub nawet dwie takie pętle bo Nasze autko lubi nieraz świrować bez powodu 

- panton
- Super Klubowicz
- Posty: 1340
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
- Lokalizacja: Łódź
a najlepiej przesiąść się do A4 B7 tam tych problemów nie będzie.... sory ale jeżeli wszystko jest sprawne to nie ma prawa padać aku i kombinowanie z wycinaniem urządzeń to chory pomysł...
należy dążyć do znalezienia przyczyny problemu a nie takie rozwiązywanie problemów na około..
miałem D3 kilka lat w konfiguracji full i nigdy nic nie musiałem wycinać i zamykać pętlą
czaruś, bez powodu NIC nie świruje

należy dążyć do znalezienia przyczyny problemu a nie takie rozwiązywanie problemów na około..

miałem D3 kilka lat w konfiguracji full i nigdy nic nie musiałem wycinać i zamykać pętlą
czaruś, bez powodu NIC nie świruje

- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Przecież nikt tu raczej, mam taką nadzieję, nie zamierza wycinać tych urządzeń permanentnie. Jedynie szukać przyczyny problemu. Takie uszczypliwości na siłę...panton pisze:a najlepiej przesiąść się do A4 B7 tam tych problemów nie będzie.... sory ale jeżeli wszystko jest sprawne to nie ma prawa padać aku i kombinowanie z wycinaniem urządzeń to chory pomysł...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- Beretti
- Super Klubowicz
- Posty: 305
- Rejestracja: 28 maja 2016, 21:45
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Pisząc inaczej , diagnoza poprzez odłączanie ..............drago_o pisze:Przecież nikt tu raczej, mam taką nadzieję, nie zamierza wycinać tych urządzeń permanentnie. Jedynie szukać przyczyny problemu. Takie uszczypliwości na siłę...panton pisze:a najlepiej przesiąść się do A4 B7 tam tych problemów nie będzie.... sory ale jeżeli wszystko jest sprawne to nie ma prawa padać aku i kombinowanie z wycinaniem urządzeń to chory pomysł...



- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
W domowych warunkach to chyba za wiele innych opcji nie ma. Tak wiem VAS ma podobno funkcje jakaś do tego ale jakby miał jechać do warsztatu to pewnie by to nie pisał 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 128
- Rejestracja: 25 wrz 2013, 21:02
- Lokalizacja: szczecin
proszę szanownego kolegę żeby przed pisaniem nic nie wnoszących do tematu postów pomyślał o czym pisze. A także żeby dowiedział się na czym polega sprawdzanie ( eliminowanie ) być może uszkodzonych ( nie usypiających ) podzespołów za pomocą pętli światłowodu. Tu nikt nie chce nic wycinać !!!panton pisze:kombinowanie z wycinaniem urządzeń to chory pomysł...
kolego to właśnie dzięki pętli światłowodu w miarę samodzielnie można znaleźć ZŁODZIEJA PRĄDU. Jest na forum kilka podobnych tematów więc proponuję troszkę poczytać.panton pisze:należy dążyć do znalezienia przyczyny problemu
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
On dobrze wie o czym pisze tylko się czepia jak zwykle, że ktoś nie robi tego "porządnie" za 1000zl w serwisie...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
- panton
- Super Klubowicz
- Posty: 1340
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
- Lokalizacja: Łódź
czaruś, jak widać na samej diagnostyce się nie kończy... i o tym pisałem 
drago_o, wiesz kiedy ja ostatni raz robiłem coś w ASO? więc nie widzę sensu pisania tych kwot bo nie o $$$ tylko porządne podejście do tematu
i swojego podejścia nie zmienię a jak widać w wielu przypadkach na diagnostyce o której piszecie się nie kończy i ma to zastosowanie do wycinania

drago_o, wiesz kiedy ja ostatni raz robiłem coś w ASO? więc nie widzę sensu pisania tych kwot bo nie o $$$ tylko porządne podejście do tematu

i swojego podejścia nie zmienię a jak widać w wielu przypadkach na diagnostyce o której piszecie się nie kończy i ma to zastosowanie do wycinania

- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
No generalizujesz i wkładasz wszystko do jednego worka. Ja również szukałem uszkodzonego sterownika, znalazłem i wymilem. Dla mnie sposób jest bardzo fajny i w domowych warunkach prosty.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa