Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 FL ALL ] Radar distronic

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 09 paź 2018, 21:54

Marcin2013 pisze:Jaki numer GateWay obsługuje ACC w pre FL ?

Edit: chyba mam musi być końcówka H lub F ??

[ Dodano: 2018-09-24, 21:01 ]
Rozumiem że radar podłącza się bezpośrednio do gateway (dwa kabelki) i jeszcze dwa pod zasilanie przez bezpiecznik i teraz pytanie ma ktoś rozpiskę które piny we wtyczce radaru ??

[ Dodano: 2018-10-09, 21:35 ]
Znalazłem coś takiego ??

"Ponieważ regulacja hamowania, wywołana
działaniem tempomatu acc, musi być szczególnie
cicha, wprowadzono dodatkowe tłumiki
szmerów ssania. Są to małe komory z gumowymi
przeponami, które tłumią pulsacje
ciśnienia płynu hamulcowego.
Tak zmodyfikowany zespół hydrauliczny ESP
jest montowany tylko w samochodach z tempomatem
acc. Uzyskanie wysokiego komfortu
hamowania wymagało wprowadzenia do
układu ESP 5.7 nastawnych zaworów wlotowych
i przełączających."

poszukaj dobrze na forum,gdzieś jest kompletny opis przejscia na ACC,sam kiedyś przerabiałem temat.

Co do tego opisu odnośnie regulacji hamowania,to tak naprawdę nie musisz nic robić :)
Wystarczy podłączyć radar,dodać 2 cany do getweya i tyle.
Oczywisćie kodowanie w kilku sterownikach,z tym się trochę pierdzieliłem :)

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 09 paź 2018, 21:59

jordan233 pisze:gdzieś jest kompletny opis przejscia na ACC,sam kiedyś przerabiałem temat.
Ciężko znaleźć coś czego nie przerabiałeś :]

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 09 paź 2018, 22:24

Marcin2013 pisze:
jordan233 pisze:gdzieś jest kompletny opis przejscia na ACC,sam kiedyś przerabiałem temat.
Ciężko znaleźć coś czego nie przerabiałeś :]
hehe już się kończą możliwości w D3 :)

patrz kilka stron wcześniej (5 strona) ,

CANY - Pin 13 getweya leci do pin 2 w radarze ,pin 26 z getweya do pin 4 w radarze

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 paź 2018, 07:05

Co prawda gdzieś na forum czytałem informację o odpowiednim sterowniku ABS pod ACC ale patrząc w katalog ETKA nie ma nigdzie wyszczególnione aby któraś z pomp była specjalna pod ACC.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2018, 07:44 przez drago_o, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 10 paź 2018, 07:22

drago_o pisze:Co prawda gdzieś na forum czytałem informację o odpowiednim sterowniku ABS pod ACC ale patrząc w katalog ETKA nie ma nigdzie wyszczególnione aby któraś z pomp była specjalna pod ABS.

Bo niema żadnej specjalnej pompy , kolega w A6 doposażał ACC i tam faktycznie doposażał dodatkowe czujniki ciśnienia ,rurrki hamulcowe, chodzi o płynne hamowanie,ale stwierdził że działa tak samo jak bez tych dodatkowych elememtów.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 paź 2018, 07:47

A tak z ciekawości zapytam. Czy jak u Was ACC hamuje to pedał hamulca robi się beton? Jak zacznie hamować i chcę przejąć hamulec to muszę go srogo przycisnąć.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 10 paź 2018, 16:02

czasami muszę mu pomóc ale nie miałem twojego efektu
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 10 paź 2018, 16:44

U mnie podobnie hamulec działa bez zmian podczas hamowania przez ACC

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 paź 2018, 19:17

U mnie jak hamuje ACC to hamulec jest beton ale mam wrażenie że wciagniety w podłogę (jak gdy reczuy się zaciąga).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 06 gru 2019, 21:29

jordan233 pisze:
Marcin2013 pisze:Jaki numer GateWay obsługuje ACC w pre FL ?

Edit: chyba mam musi być końcówka H lub F ??

[ Dodano: 2018-09-24, 21:01 ]
Rozumiem że radar podłącza się bezpośrednio do gateway (dwa kabelki) i jeszcze dwa pod zasilanie przez bezpiecznik i teraz pytanie ma ktoś rozpiskę które piny we wtyczce radaru ??

[ Dodano: 2018-10-09, 21:35 ]
Znalazłem coś takiego ??

"Ponieważ regulacja hamowania, wywołana
działaniem tempomatu acc, musi być szczególnie
cicha, wprowadzono dodatkowe tłumiki
szmerów ssania. Są to małe komory z gumowymi
przeponami, które tłumią pulsacje
ciśnienia płynu hamulcowego.
Tak zmodyfikowany zespół hydrauliczny ESP
jest montowany tylko w samochodach z tempomatem
acc. Uzyskanie wysokiego komfortu
hamowania wymagało wprowadzenia do
układu ESP 5.7 nastawnych zaworów wlotowych
i przełączających."

poszukaj dobrze na forum,gdzieś jest kompletny opis przejscia na ACC,sam kiedyś przerabiałem temat.

Co do tego opisu odnośnie regulacji hamowania,to tak naprawdę nie musisz nic robić :)
Wystarczy podłączyć radar,dodać 2 cany do getweya i tyle.
Oczywisćie kodowanie w kilku sterownikach,z tym się trochę pierdzieliłem :)
Wiem że nie trzeba wymieniać pomy ABS tylko opis mnie zaciekawił że jak ACC to inna pompa, ale z drugiej strony to zwykły CCS też sam przyhamowywuje jak z górki się rozpędza ;)

[ Dodano: 2019-12-06, 21:29 ]
Wczoraj wymieniłem na inny radar (okazało się że ten pierwszy był uwalony) po założeniu zrobiłem nastawy podstawowe i dzisiaj ACC ruszyło <chura> tylko podziałało przez połowę dnia i wieczorem przestało <onie> w blokach pomiarowych 0,138 i -3,690 oczywiście jutro będę regulował, ale dziwi mnie dlaczego tak jest działało i nagle przestało.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 12 maja 2020, 14:12

Panowie pojawił mi się błąd 01319
004 brak sygnału /komunikacji
Nic nie bylo grzebane stało się nagle , jezdziłem po brukowanej nie rownej drodze ale wątpie że miało to wpływ . Ostatecznie sprawdze czy sie nie wypiela wtyczka . Da rade dojść do tego bez ściągania zderzaka?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl