[D2 00 3.3TDI ] Jak odpowietrzyć układ paliwowy??
[D2 00 3.3TDI ] Jak odpowietrzyć układ paliwowy??
Witam tak jak w temacie ktoś pomoże
eloallxp, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
Pozdrawiam, FOSS.
eloallxp, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
Pozdrawiam, FOSS.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 17:57 przez eloallxp, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
MAM PODOBNY PROBLEM PO WYMIANIE FILTRA PALIWA NIE MOGĘ ODPOWIETRZYĆ UKŁADU . ZASTOSOWAŁEM SIĘ DO WSKAZÓWEK ALE TO NIC NIE POMOGŁO . SILNIK URUCHAMIA SIĘ I PO WYPALENIU PALIWA Z FILTRA ZPOWROTEM GAŚNIE . WYMONTOWAŁEM NAWET CAŁĄ POMPĘ ZE ZBIORNIKA . CZY KTOŚ MI POWIE CZY POMPA W ZBIORNIKU TŁOCZY PALIWO DO SILNIKA CZY TYLKO SŁUŻY DO WYRÓWNANIA POZIOMU PALIWA W ZBIORNIKU . I CZY TO POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA SAMA ZASYSA PALIWO ZE ZBIORNIKA . ZA INFORMACJĘ Z GÓRY DZIĘKUJĘ .
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
Koledzy a ja mysle ze problem tkwi w zaworku zwrotnym..Jeden znajduje sie przy filtrze paliwa ten z zawleczka a drugi przed pompom wstepna paliwa w zbiorniku...Kolega pablos249, ma troche racji mialem podobna sytuacje tylko ze w T4 jak bylo pol zbiornika paliwa to krecil na dotyk a jak mniej niz pol to trzeba bylo przytrzymac troche wymienilem oby dwa zaworki i smiga jak nowy..w 3,3 tdi uklad paliwa odpowietrza sie sam dlatego tez sugeruje zaworki zwrotne...
Pozdrawiam
Pozdrawiam
od 18-09-2010 szczesliwy posiadacz A8
A co jeśli mimo wszystkich prób nie można odpowietrzyć układu?.
Zostały pominięte pompy elektryczne i filtr paliwa.
Paliwo zostało podane bezpośrednio do pompy wstępnej co jest na walku i dalej nic, pompy praktycznie nie pobierają paliwa a z po popuszczeniu wtrysku paliwo ledwo leci.
Błędów na kompie brak i brak siły.
Zostały pominięte pompy elektryczne i filtr paliwa.
Paliwo zostało podane bezpośrednio do pompy wstępnej co jest na walku i dalej nic, pompy praktycznie nie pobierają paliwa a z po popuszczeniu wtrysku paliwo ledwo leci.
Błędów na kompie brak i brak siły.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 10:01
- Lokalizacja: Ełk , Kassel ( Niemcy)
odpowietrzenie ukladu
witam nie znam sie za bardzo ale ja mam 2,5 tdi a8 d2 i tez mi sie zapowietrzyla i pomogla wymiana g210 bo byl walnienty i nie zalaczal pompy napelniajacej kosz paliwa a ponizej pol zbiornika byl pusty i vp44 nie miala co ciagnac po wymianie nie moglem odpowietrzyc luzowaniem wtryskow itp ale troche plaka w kolektor ssacy pomoglo od reki niby to nie jest zalecane ale od tego czasu auto smiga do rezerwy i wszystko jest ok
Nie wiem czy w temacie ale moze moja uwaga cos ci pomoze
Nie wiem czy w temacie ale moze moja uwaga cos ci pomoze
Pozdrawiam Karol
U mnie pompa w baku nie podawała paliwa do kosza, znaczy zawieszała się, raz paliwo pompował raz nie.
A ma ktoś może jakiś schemat lub rysunek poglądowy jak wyciągnąć ową pompę z kosza żeby nic nie połamać?
A ma ktoś może jakiś schemat lub rysunek poglądowy jak wyciągnąć ową pompę z kosza żeby nic nie połamać?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2016, 16:40 przez mus102, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.a8team.pl/d2-98-42pb-wyjecie ... vt2414.htmA ma ktoś może jakiś schemat lub rysunek poglądowy jak wyciągnąć ową pompę z kosza żeby nić nie połamać?
opcja "szukaj"