części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 2.5TDI ] Błąd 550 i tryb awaryjny

Rysiek70
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 29 gru 2010, 21:40
Lokalizacja: Opolskie

[D2 98 2.5TDI ] Błąd 550 i tryb awaryjny

Post autor: Rysiek70 » 31 gru 2010, 14:56

Witam... Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd 550 i skrzynia wpada w tryb awaryjny... Czy przypadkiem nie pada mi pompa wtryskowa? Pompe mam po remoncie wymieniana była w sierpniu... Dzieje sie to tylko w czasie jazdy... Proszę o porade....



Rysiek70, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
Pozdrawiam, FOSS.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 17:57 przez Rysiek70, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 31 gru 2010, 15:45

Auto wkreca sie w ogóle na obroty ? Pali bez problemu ?
Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku Kontrola startu wtrysku
Do sprawdzenia poczatek katu wtrysku, zawór N108 i czujnik G80. Jednak równie dobrze moze być to lewe powietrze, lub coś z paliwem (przy okazji mozna sprawdzic filtr paliwa i przewody)
Generalnie logi by sie przydalo zrobić.
Black Cars Matters

Rysiek70
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 29 gru 2010, 21:40
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: Rysiek70 » 31 gru 2010, 15:51

Auto pali bez problemu,wkręca się na obroty,zapłon jest ustawiony na -1.lewe powietrze jest wyeliminowane.. dzieje sie to co jakis czas np co 200km.... Tylko zapłonem jest mały problem bo nie stoi w miejscu tylko sie wacha -1,-1.2, -1.4

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 31 gru 2010, 18:38

Skrzynia wpada w tryb awaryjny bo pompa nie moze uzyskac wymaganego kata wtrysku. Trzeba sie troszke pomeczyc z ustawianiem aby bylo ok.
Lewe powietrze nie ma nic do tego. Mozesz zrobic logi grupy 4BS oczywiscie na goracym silniku?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia


killer80
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 22 lis 2010, 17:32
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: killer80 » 02 sty 2011, 17:31

No ja niestety na logach to nie bardzo się się znam- może wypowie się ktoś kto to ogarnia :-/

Pawel13
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 11 kwie 2010, 13:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: Pawel13 » 20 sty 2011, 21:22

Witaj.

Masz źle ustawiony kąt wtrysku. Powinien on wynosić w grupie 004BS: 2*ATDC na Late przy 100%.
dopuszczalny odchył to +/-2*, co daje nam efektywny zakres kąta od 0* do 4* ATDC na Late - nie mniej jednak zawsze należy starać się ustawić go na 2*ATDC.

EGR - albo zabrudzony, albo zaślepiony.

Pozdrawiam
Paweł
Pozdrawiam
Paweł

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 20 sty 2011, 22:43

Rysiek, wpadnij do mnie zrobimy proby dynamiczne i bedzie wiadomo.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

witeklegowski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 09 lut 2013, 18:07
Lokalizacja: torun

Post autor: witeklegowski » 09 lut 2013, 21:18

witam wszystkich! potrzebuję kilku wskazówek co mam dalej robić :-/ a mianowicie: w sierpniu kupiłem swoje audi. cieszyłem się nim przez półtora miesiąca zanim wypadła mi dźwigienka spod wałka rozrządu i się zaczęło. mechanik powiedział mi wtedy ze mógł dostać zawór w głowicy i trzeba zwalić górę zobaczyć. kupiłem głowice , wałki popychacze itd. głowice poszły do sprawdzenia i planowania. mechanik po powrocie złożył to do kupy przy okazji wymienił rozrząd i uszczelniacz na wale bo leciał olej. po złożeniu auto jest w trybie awaryjnym skrzyni biegów i nie może wpaść na pomysł dlaczego :-| . pompa jest po regeneracji. auto dojechało na kołach i skrzynia chodziła bez zarzutu, a on teraz twierdzi ze trzeba skrzynię wywalać. proszę o jakieś wskazówki. pozdrawiam :-|

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 09 lut 2013, 21:27

Kolego " witeklegowski " Tryb awaryjny w skrzyni może oznaczać żle ustawiony kąt wtrysku , pierwsze słysze żeby do wypadnientej dzwigienki w 2,5 TDI było wymagane ściągnięcie głowicy i jej sprawdzanie :shock: , wymienia się tylko kompl. hydraulike i wałki.

Zmień mechanika :mrgreen:

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 09 lut 2013, 21:42

witeklegowski odwiedź dział powitań. Według regulaminu tam należy umieszczać swój pierwszy post. ;)

witeklegowski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 09 lut 2013, 18:07
Lokalizacja: torun

Post autor: witeklegowski » 22 lut 2013, 20:41

chętnie bym zmienił ale jak rozgrzebał wszystko :cry: samochód odpala nawet bez problemu ujedzie się nim 500 metrów i skrzynia wpada w tryb awaryjny. wymyślił teraz że to sterownik w pompie abs wszystko psuje :shock: ręce już mi opadają na te jego teorie :-x

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 22 lut 2013, 22:16

kolego witek, a jakie bledy sa w skrzyni i w silniku?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

witeklegowski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 09 lut 2013, 18:07
Lokalizacja: torun

Post autor: witeklegowski » 23 lut 2013, 11:34

mój wspaniały mechanik najpierw mówił że jest przeciążony sterownik silnika teraz jak wrócił z naprawy sterownik pompy abs to mówi ze mu sie wyświetla bląd sterownika abs. w poniedziałek ma go wysłać jeszcze raz żeby go poprawili. wtedy będę wiedział więcej. :-( a tak w ogole to czy sterownik abs ma coś wspólnego z trybem awaryjnym skrzyni :?:

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 23 lut 2013, 12:23

witeklegowski, Kolego ja miałem taki sam problem ze skrzynią w A6 TDI, przyczyną było zły kąt wtrysku w pompie , regulator kąta był zatarty. Po wymianie pompy wtryskowej i prawidłowym ustawieniu kąta autko śmiga aż miło.
Dodam że wymiana samego sterownika pompy nic tu nie pomoże.

Sterownik ABS ma się nijak do trybu awaryjnego w skrzyni.

Nie wiem u kogo w Toruniu serwisujesz autko ale gość chyba z Audi/VW ma znikome doświadczenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl