[D2 98 2.5TDI ] Błąd 550 i tryb awaryjny
[D2 98 2.5TDI ] Błąd 550 i tryb awaryjny
Witam... Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd 550 i skrzynia wpada w tryb awaryjny... Czy przypadkiem nie pada mi pompa wtryskowa? Pompe mam po remoncie wymieniana była w sierpniu... Dzieje sie to tylko w czasie jazdy... Proszę o porade....
Rysiek70, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
Pozdrawiam, FOSS.
Rysiek70, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
Pozdrawiam, FOSS.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 17:57 przez Rysiek70, łącznie zmieniany 3 razy.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Auto wkreca sie w ogóle na obroty ? Pali bez problemu ?
Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku Kontrola startu wtrysku
Do sprawdzenia poczatek katu wtrysku, zawór N108 i czujnik G80. Jednak równie dobrze moze być to lewe powietrze, lub coś z paliwem (przy okazji mozna sprawdzic filtr paliwa i przewody)
Generalnie logi by sie przydalo zrobić.
Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku Kontrola startu wtrysku
Do sprawdzenia poczatek katu wtrysku, zawór N108 i czujnik G80. Jednak równie dobrze moze być to lewe powietrze, lub coś z paliwem (przy okazji mozna sprawdzic filtr paliwa i przewody)
Generalnie logi by sie przydalo zrobić.
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Skrzynia wpada w tryb awaryjny bo pompa nie moze uzyskac wymaganego kata wtrysku. Trzeba sie troszke pomeczyc z ustawianiem aby bylo ok.
Lewe powietrze nie ma nic do tego. Mozesz zrobic logi grupy 4BS oczywiscie na goracym silniku?
Lewe powietrze nie ma nic do tego. Mozesz zrobic logi grupy 4BS oczywiscie na goracym silniku?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Witaj.Rysiek70 pisze:Dodaje logi moze cos pomoga...
http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30949.html
http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30950.html
http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30951.html
http://vaglog.rtnet.pl/sznurek70_30952.html
Masz źle ustawiony kąt wtrysku. Powinien on wynosić w grupie 004BS: 2*ATDC na Late przy 100%.
dopuszczalny odchył to +/-2*, co daje nam efektywny zakres kąta od 0* do 4* ATDC na Late - nie mniej jednak zawsze należy starać się ustawić go na 2*ATDC.
EGR - albo zabrudzony, albo zaślepiony.
Pozdrawiam
Paweł
Pozdrawiam
Paweł
Paweł
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2013, 18:07
- Lokalizacja: torun
witam wszystkich! potrzebuję kilku wskazówek co mam dalej robić :-/ a mianowicie: w sierpniu kupiłem swoje audi. cieszyłem się nim przez półtora miesiąca zanim wypadła mi dźwigienka spod wałka rozrządu i się zaczęło. mechanik powiedział mi wtedy ze mógł dostać zawór w głowicy i trzeba zwalić górę zobaczyć. kupiłem głowice , wałki popychacze itd. głowice poszły do sprawdzenia i planowania. mechanik po powrocie złożył to do kupy przy okazji wymienił rozrząd i uszczelniacz na wale bo leciał olej. po złożeniu auto jest w trybie awaryjnym skrzyni biegów i nie może wpaść na pomysł dlaczego :-| . pompa jest po regeneracji. auto dojechało na kołach i skrzynia chodziła bez zarzutu, a on teraz twierdzi ze trzeba skrzynię wywalać. proszę o jakieś wskazówki. pozdrawiam :-|
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2013, 18:07
- Lokalizacja: torun
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2013, 18:07
- Lokalizacja: torun
mój wspaniały mechanik najpierw mówił że jest przeciążony sterownik silnika teraz jak wrócił z naprawy sterownik pompy abs to mówi ze mu sie wyświetla bląd sterownika abs. w poniedziałek ma go wysłać jeszcze raz żeby go poprawili. wtedy będę wiedział więcej. :-( a tak w ogole to czy sterownik abs ma coś wspólnego z trybem awaryjnym skrzyni :?:
witeklegowski, Kolego ja miałem taki sam problem ze skrzynią w A6 TDI, przyczyną było zły kąt wtrysku w pompie , regulator kąta był zatarty. Po wymianie pompy wtryskowej i prawidłowym ustawieniu kąta autko śmiga aż miło.
Dodam że wymiana samego sterownika pompy nic tu nie pomoże.
Sterownik ABS ma się nijak do trybu awaryjnego w skrzyni.
Nie wiem u kogo w Toruniu serwisujesz autko ale gość chyba z Audi/VW ma znikome doświadczenie.
Dodam że wymiana samego sterownika pompy nic tu nie pomoże.
Sterownik ABS ma się nijak do trybu awaryjnego w skrzyni.
Nie wiem u kogo w Toruniu serwisujesz autko ale gość chyba z Audi/VW ma znikome doświadczenie.