Przywitaj się z nami
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 mar 2018, 22:59
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 29 paź 2018, 23:37
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Forum Audi A8
- Posty: 2
- Rejestracja: 31 paź 2018, 16:01
- Lokalizacja: Stara Huta
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 lis 2018, 13:32
- Lokalizacja: Nałęczów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 lis 2018, 12:30
- Lokalizacja: Trzebielino
Witam wszystkich zainteresowałem się forum bo zamierzam kupić audi a8 d3 4.2 tdi
Pozdrawiam,
Oskar
Pozdrawiam,
Oskar
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Mohikanin252, łącznie zmieniany 1 raz.
Witajcie
Kuba i Gosia z tej strony, z Warszawy [w grupie na fb Ori Sonik ]
Nie chcąc zbyt wiele przynudzać.... a z resztą, ponudzę
Znudzeni będą mieli co poczytać, spętani sidłami bezsenności może w końcu usną, niezainteresowani po prostu sobie rzucą okiem, a mający fazę na czytanie forum w tej właśnie chwili wylądują skąpani moimi wypocinami (nie zabrzmiało to chyba zbyt dobrze, przeprośki) na brzegu morza głupich, jałowych postów ale chyba fajnie dać się poznać nieco bardziej...
Ni z nas młode wilki, ni stare pierniki... Wbite w dowody daty nieco nas już zaczynają martwić, ale kupując piwko spotykamy się z badawczymi spojrzeniami pań Halinek i innych Krystyn zza lady lub Maryś klikających chipem potwierdzenie wieku na kasach samoobsługowych w marketach... 30 skończone, droga do 40 dopiero w połowie przebyta...
Moja kariera za kierownicą miała może i śmieszne początki, ale kto z nas od razu zasiadał za sterami myśliwca..? Nauczyłem się panować nad całym ustrojstwem sterującym w Hondzie Civic 5gen 1,5 90KM, w sedanie, a nie jak większość rówieśników w hatchu 1,3 75KM poobklejanym świnkami na lusterkach i głodnym kotkiem na klapce wlewu paliwa... jako, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, rośnie ochota na ulepszenia zabawki - modyfikacji uległa końcówka wydechu na basowego mugena (nie ma to jak pierwsze w życiu mody ) i po niedługim czasie w koszyku sklepu internetowego z US widniała już cała lista gratów typu dolot, full wydech, kolektor 4-2-1, zawieszenie i takie tam... po konsultacji w warsztacie, który miał odegrać rolę chirurga, doszedłem do wniosku, że zamiast ładować kasę w upgrade kosiarki lepiej kupić lepsze autko... i tak oto znalazłem się z posiadaniu Accorda Coupé 2,2 150KM. Różnica w prowadzeniu, w przyspieszeniu, w wygodzie były po prostu kolosalne... auta były różne na tyle, że o Civicu nie chciałem już słyszeć i z klasy kompaktowej zostałem wyleczony momentalnie...
Po coupetce przypadkowo nadszedł okres użytkowania spokojniejszego pojazdu o dość "wybujałym" zawieszeniu - tak właśnie pokory na drodze uczyła mnie nie nadająca się do dynamicznej jazdy Carisma, na szczęście w wersji GDI zamiast beznadziejnego w pożyciu 1.6 od Renault...
Po jakimś znowu okresie pojawił się SAAB 9-5 2.0t 1gen, Volvo S80 2.0t, SAAB 9-5 2.0t 2gen (chromy), na krótko Rover 75 z bardzo przyjemną jednostką 2.5 V6 od Hondy (KV6), dosłownie chwila z tylnonapędową Omegą 2.0, która się rozpadła (hihihi) na trasie przy 120 kmph, by w końcu trafić na super autko, jakim okazało się Volvo V70T5... sprzedane po 5 latach wspólnych przygód, miesiąc temu... mamy jeszcze drugie autko, którym niestety nie ma gdzie jeździć i nie ma czasu na radość z jazdy nim (od 2 lat) ... a jest to pomodzony na 720KM Shelby GT500 przedostatniej generacji (nowa dopiero w 2019, obecnie jest tylko GT350 i wygląda jak mondeo coupé, yuck!)
Będąc w ferworze walki z życiem, mając w planach wyjazd za ocean, postanowiliśmy sprzedać smoka i tak też się niebawem stanie, idzie w dobre ręce do fanatyka... a my, po podjęciu decyzji o pozostaniu jednak w PL, zaczęliśmy się rozglądać za słusznym zastępstwem na 4 kołach...
Była opcja Honda Legend 3.7 V6...
Chrysler 300C 5.7 HEMI Touring.... ale to sam plastik
przewinęło się Volvo S80 3.0 T6...
jako, że mamy pieseła, w grę weszło nowsze V70 T6 R...
i tak do głowy wpadła jeszcze opcja S-klasse 550, w221, z którym też mieliśmy trochę do czynienia...
ale skoro w221, to czemu nie A8? W końcu zawsze ceniłem quattro, a za A8 odwracałem głowę... natomiast dźwięk V8 z S8 D2 znajomego pamiętam do dziś...
Jeszcze będąc w posiadaniu V70T5 chodziło nam po głowie Audi A6 C6 w quattro, z jednostką 4.2 przed liftem, w pełni obaw przed poliftowym FSI bo ludzie gadają itd.
Tym oto sposobem zapadła decyzja - A8 lub A8L w 4.2 V8 FSI 2008-2010
Najlepiej czarne z jasnym środkiem....
Jesteśmy w trakcie poszukiwań i czekamy tylko na wolne miejsce w garażu po Shelbym.... żal trochę tyłek ściska, ale staramy się podejść do tematu "dorośle"... Nie ma gdzie tym jeździć, a czasu na zabawy na torze nie ma za bardzo... pewnie za jakiś czas wypełnimy pustkę po nim, ale póki co A8 w V8...
nie da się zrezygnować z V8 jak się już zakosztowało emocji związanych z choćby głupim odpaleniem go...
tak więc... trzymajcie kciuki, chętnie rozważymy propozycje, jeśli Ktoś z tu obecnych ma jakieś...
do zobaczenia na spotach i... szerokości
pozdrawiamy
PS Na forum trafiłem szukając forum A8
Muszę tu trochę posłodzić Stwórcy, bo po jego dziele widać kawał solidnej roboty i czasu, jaki na nie poświęcił. Zrobione nie dość, że solidnie to i z głową... Naprawdę, szacun!
Kuba i Gosia z tej strony, z Warszawy [w grupie na fb Ori Sonik ]
Nie chcąc zbyt wiele przynudzać.... a z resztą, ponudzę
Znudzeni będą mieli co poczytać, spętani sidłami bezsenności może w końcu usną, niezainteresowani po prostu sobie rzucą okiem, a mający fazę na czytanie forum w tej właśnie chwili wylądują skąpani moimi wypocinami (nie zabrzmiało to chyba zbyt dobrze, przeprośki) na brzegu morza głupich, jałowych postów ale chyba fajnie dać się poznać nieco bardziej...
Ni z nas młode wilki, ni stare pierniki... Wbite w dowody daty nieco nas już zaczynają martwić, ale kupując piwko spotykamy się z badawczymi spojrzeniami pań Halinek i innych Krystyn zza lady lub Maryś klikających chipem potwierdzenie wieku na kasach samoobsługowych w marketach... 30 skończone, droga do 40 dopiero w połowie przebyta...
Moja kariera za kierownicą miała może i śmieszne początki, ale kto z nas od razu zasiadał za sterami myśliwca..? Nauczyłem się panować nad całym ustrojstwem sterującym w Hondzie Civic 5gen 1,5 90KM, w sedanie, a nie jak większość rówieśników w hatchu 1,3 75KM poobklejanym świnkami na lusterkach i głodnym kotkiem na klapce wlewu paliwa... jako, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, rośnie ochota na ulepszenia zabawki - modyfikacji uległa końcówka wydechu na basowego mugena (nie ma to jak pierwsze w życiu mody ) i po niedługim czasie w koszyku sklepu internetowego z US widniała już cała lista gratów typu dolot, full wydech, kolektor 4-2-1, zawieszenie i takie tam... po konsultacji w warsztacie, który miał odegrać rolę chirurga, doszedłem do wniosku, że zamiast ładować kasę w upgrade kosiarki lepiej kupić lepsze autko... i tak oto znalazłem się z posiadaniu Accorda Coupé 2,2 150KM. Różnica w prowadzeniu, w przyspieszeniu, w wygodzie były po prostu kolosalne... auta były różne na tyle, że o Civicu nie chciałem już słyszeć i z klasy kompaktowej zostałem wyleczony momentalnie...
Po coupetce przypadkowo nadszedł okres użytkowania spokojniejszego pojazdu o dość "wybujałym" zawieszeniu - tak właśnie pokory na drodze uczyła mnie nie nadająca się do dynamicznej jazdy Carisma, na szczęście w wersji GDI zamiast beznadziejnego w pożyciu 1.6 od Renault...
Po jakimś znowu okresie pojawił się SAAB 9-5 2.0t 1gen, Volvo S80 2.0t, SAAB 9-5 2.0t 2gen (chromy), na krótko Rover 75 z bardzo przyjemną jednostką 2.5 V6 od Hondy (KV6), dosłownie chwila z tylnonapędową Omegą 2.0, która się rozpadła (hihihi) na trasie przy 120 kmph, by w końcu trafić na super autko, jakim okazało się Volvo V70T5... sprzedane po 5 latach wspólnych przygód, miesiąc temu... mamy jeszcze drugie autko, którym niestety nie ma gdzie jeździć i nie ma czasu na radość z jazdy nim (od 2 lat) ... a jest to pomodzony na 720KM Shelby GT500 przedostatniej generacji (nowa dopiero w 2019, obecnie jest tylko GT350 i wygląda jak mondeo coupé, yuck!)
Będąc w ferworze walki z życiem, mając w planach wyjazd za ocean, postanowiliśmy sprzedać smoka i tak też się niebawem stanie, idzie w dobre ręce do fanatyka... a my, po podjęciu decyzji o pozostaniu jednak w PL, zaczęliśmy się rozglądać za słusznym zastępstwem na 4 kołach...
Była opcja Honda Legend 3.7 V6...
Chrysler 300C 5.7 HEMI Touring.... ale to sam plastik
przewinęło się Volvo S80 3.0 T6...
jako, że mamy pieseła, w grę weszło nowsze V70 T6 R...
i tak do głowy wpadła jeszcze opcja S-klasse 550, w221, z którym też mieliśmy trochę do czynienia...
ale skoro w221, to czemu nie A8? W końcu zawsze ceniłem quattro, a za A8 odwracałem głowę... natomiast dźwięk V8 z S8 D2 znajomego pamiętam do dziś...
Jeszcze będąc w posiadaniu V70T5 chodziło nam po głowie Audi A6 C6 w quattro, z jednostką 4.2 przed liftem, w pełni obaw przed poliftowym FSI bo ludzie gadają itd.
Tym oto sposobem zapadła decyzja - A8 lub A8L w 4.2 V8 FSI 2008-2010
Najlepiej czarne z jasnym środkiem....
Jesteśmy w trakcie poszukiwań i czekamy tylko na wolne miejsce w garażu po Shelbym.... żal trochę tyłek ściska, ale staramy się podejść do tematu "dorośle"... Nie ma gdzie tym jeździć, a czasu na zabawy na torze nie ma za bardzo... pewnie za jakiś czas wypełnimy pustkę po nim, ale póki co A8 w V8...
nie da się zrezygnować z V8 jak się już zakosztowało emocji związanych z choćby głupim odpaleniem go...
tak więc... trzymajcie kciuki, chętnie rozważymy propozycje, jeśli Ktoś z tu obecnych ma jakieś...
do zobaczenia na spotach i... szerokości
pozdrawiamy
PS Na forum trafiłem szukając forum A8
Muszę tu trochę posłodzić Stwórcy, bo po jego dziele widać kawał solidnej roboty i czasu, jaki na nie poświęcił. Zrobione nie dość, że solidnie to i z głową... Naprawdę, szacun!
Ostatnio zmieniony 03 lis 2018, 13:33 przez Ori, łącznie zmieniany 1 raz.
$p==d !$ ///Y cUr=
Witam,
Mam na imię Sebastian, obecnie mieszkam w Bruxelli.
Mam nadzieje że miło się będzie gawędziło na forum.
Ps.
Moje auto, to Audi A8 D3, 2004r
Pozdrawiam.
Mam na imię Sebastian, obecnie mieszkam w Bruxelli.
Mam nadzieje że miło się będzie gawędziło na forum.
Ps.
Moje auto, to Audi A8 D3, 2004r
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez sufering, łącznie zmieniany 2 razy.