Cieszyłbym się jakbym miał błędy z tego tytułu bo bym nie kombinował od roku dlaczego mi przerywa i jeździł po ludziach i nikt nie potrafił mi tego zrobić. Póki co tylko wypiąłem rurę z obudowy filtra i ją zaślepiłem. No własnie pytanie jak odepnę pompkę będzie walił check
[ Dodano: 2018-11-06, 13:55 ]
Jak się wyłączy pompka to zaczynają nią spaliny lecieć.
[S8 D3 08 ] Wypadanie zapłonów w S8 D3 5.2 FSI
A ja myślałem że to taka powalona wersja EGR
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 16 paź 2018, 17:14
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 16 paź 2018, 17:14
- Lokalizacja: Warszawa
P3299 system katalizatora w układzie wydechowym, rząd 4 - sprawność za mała. Niestety mam waga i cdif 2 diagnozuje:(
[ Dodano: 2018-11-13, 13:39 ]
numer zaworów 06B 131 101H
[ Dodano: 2018-11-15, 13:45 ]
Mam pytanie czy te zawory które mam zamiar kupić muszą mieć takie same numery czy wystarczy ten główny taki sam 06B131101H? I drugie pytanie jak sprawdzić który zawór ewentualnie jest zepsuty? I trzecie pytanie czy to może być zepsuty ten elektrozawór który wysterowuje te 2 zawory, bo może one są sprawne?
[ Dodano: 2018-12-05, 15:59 ]
Problemem było na pewno złe podłączenie podciśnień( zamienione rurki) Zawory zamykające i otwierające wlot pompy powietrza wtórnego były podłączone bezpośrednio z kolektora dolotowego a nie przez elektrozawór który odłącza podciśnienie i zamyka zawory po wyłączenie przez ECU pompy. A tym samym cały czas ciśnienie z kolektora otwierało zawory i spaliny wlatywały do kolektora dolotowego a dalej co się działo jest w temacie. Tym samym zawór otwierający klapy powietrza dodatkowego w obudowach filtrów nie otwierał się siłą rzeczy bo nie był doprowadzone ciśnienie z kolektora. Pytanie też jest kiedy zawór który otwiera te klapy w obudowach filtra aktywuje się czy w pewnych zakresach obrotów silnika czy też kiedy ma za mało powietrza?
Jestem trochę zawiedziony gdyż nikt nie odpowiedział na moje problemy z w/w błędem z ecu
[ Dodano: 2018-11-13, 13:39 ]
numer zaworów 06B 131 101H
[ Dodano: 2018-11-15, 13:45 ]
Mam pytanie czy te zawory które mam zamiar kupić muszą mieć takie same numery czy wystarczy ten główny taki sam 06B131101H? I drugie pytanie jak sprawdzić który zawór ewentualnie jest zepsuty? I trzecie pytanie czy to może być zepsuty ten elektrozawór który wysterowuje te 2 zawory, bo może one są sprawne?
[ Dodano: 2018-12-05, 15:59 ]
Problemem było na pewno złe podłączenie podciśnień( zamienione rurki) Zawory zamykające i otwierające wlot pompy powietrza wtórnego były podłączone bezpośrednio z kolektora dolotowego a nie przez elektrozawór który odłącza podciśnienie i zamyka zawory po wyłączenie przez ECU pompy. A tym samym cały czas ciśnienie z kolektora otwierało zawory i spaliny wlatywały do kolektora dolotowego a dalej co się działo jest w temacie. Tym samym zawór otwierający klapy powietrza dodatkowego w obudowach filtrów nie otwierał się siłą rzeczy bo nie był doprowadzone ciśnienie z kolektora. Pytanie też jest kiedy zawór który otwiera te klapy w obudowach filtra aktywuje się czy w pewnych zakresach obrotów silnika czy też kiedy ma za mało powietrza?
Jestem trochę zawiedziony gdyż nikt nie odpowiedział na moje problemy z w/w błędem z ecu