wynika z tego ze wałki roznia sie klinem na pierscien.calkiem inna czestotliwosc bedzie mial sygnal z tych 2 roznych pierscieni.mysle ze soft w sterowniku tez bedzie musial byc rozny pod te 2 pierscienie...ale tak jak mowisz przy odpietym czujniku auto powinno chodzic.moze jeszcze pomyliles blokady lewa z prawa ale chyba sie nie da.ustaw sobie wał nie na znak a w GMP pierwszego cylindra bo ta guma na kole pasowym sie przekreca.
PS sam walcze z podobna rzecza w a6
https://www.a8team.pl/c5-24-alf-nie-cho ... t26423.htm
[D2 96 4.2PB/LPG ] probelm po wymianie głowic w ABZ
Jesli masz prawidlowe cisnienie sprezania to nie kombinuj wedlug mnie z walkami. Gdyby cisnienie bylo wydupione to mozna by bylo cos kombinować. Ja uwazam, że masz problem albo z zaplonem albo z czujnikiem temperatury cieczy (bo on jest w glowicy - wymieniales go? jaka temperatura jest na zimnym i cieplym silniku?). Z zaworami tez nie powinno byc problemu ja motor trzyma cisnienie (mowa o podparciach itd) hudraulika powinna sie napelnic i powinno byc cacy.
Dla mnie dwie rzeczy do sprawzenia sa - wieniec na kole zamachowym, czy czasem wszystko z nim jest ok i cewki - podmień wszytkie ze swojego starego setupu, razem ze swiecami zgapowanymi na 0,7 mm.
Dla mnie dwie rzeczy do sprawzenia sa - wieniec na kole zamachowym, czy czasem wszystko z nim jest ok i cewki - podmień wszytkie ze swojego starego setupu, razem ze swiecami zgapowanymi na 0,7 mm.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 17 cze 2015, 22:59
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Chris
- Lokalizacja: Łódź
Wieniec sprawdzany wczoraj oscyloskopem
Specjalnie przyjeżdżał znajomy elektryk z jednego z ASO..
Przerzucil komputer zakodowal na nowo moje immo i komplet kluczy
Plik z odczytem leży chyba nawet na serwisie jeszcze
Czujniki sprawdzę ponownie brałem nowe od Michała zielony i granat chyba ale sprawdzę ponownie
Świece podmienie ale raczej nie bo zmieniałem miejscami i mam już trzy komplety takich co działały bosch denso brisk i champion to cztery nawet
Cewki mam że starego bosch na dwie śruby też podmienilem myślałem nawet że fajki trochę za krótkie bo na tych deklach z nowych głowic gdzie wchodziły cewki 4srubowe te fajki jakoś dziwnie wpadają ale to też po sprawdzaliśmy na wszelki wypadek podmienie jeszcze jutro dekle na te od starych głowic
Moduły zapłonowe też podmieniome wiązka też
Jeszcze podejrzewam pompę paliwa.... Bo podała
Tym bardziej że na lpg chodził tylko tracił po jakimś czasie sygnał z wtryskiwacza PB np 6lub 7 ale dalej ciągnął na 7 garach.... Bo lpg nie odcina całej głowicy
Specjalnie przyjeżdżał znajomy elektryk z jednego z ASO..
Przerzucil komputer zakodowal na nowo moje immo i komplet kluczy
Plik z odczytem leży chyba nawet na serwisie jeszcze
Czujniki sprawdzę ponownie brałem nowe od Michała zielony i granat chyba ale sprawdzę ponownie
Świece podmienie ale raczej nie bo zmieniałem miejscami i mam już trzy komplety takich co działały bosch denso brisk i champion to cztery nawet
Cewki mam że starego bosch na dwie śruby też podmienilem myślałem nawet że fajki trochę za krótkie bo na tych deklach z nowych głowic gdzie wchodziły cewki 4srubowe te fajki jakoś dziwnie wpadają ale to też po sprawdzaliśmy na wszelki wypadek podmienie jeszcze jutro dekle na te od starych głowic
Moduły zapłonowe też podmieniome wiązka też
Jeszcze podejrzewam pompę paliwa.... Bo podała
Tym bardziej że na lpg chodził tylko tracił po jakimś czasie sygnał z wtryskiwacza PB np 6lub 7 ale dalej ciągnął na 7 garach.... Bo lpg nie odcina całej głowicy
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 17 cze 2015, 22:59
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Chris
- Lokalizacja: Łódź
Panowie,
problem chyba opanowany
.....
ale na spokojnie muszę jeszcze wszystko poskładać więc nie chwalmy dnia przed zachodem jak rzekł mądrze ktoś kiedyś ;-)
...
problem był złożony. ale o tym na spokojnie jak auto już będzie na cacy i 100% złożone. może mój przypadek uratuje kogoś przed podobnym problemem.
na razie wielkie dzięki za Waszą pomoc i zaangażowanie.
wielkie podziękowania i czapki z głów dla Marka z serwisu SMP za cierpliwość i wskazówki oraz oczywiście Michała NAT-PARTS za super części w extra cenie i cierpliwość z odpowiedziami są setki moich maili...
problem chyba opanowany
.....
ale na spokojnie muszę jeszcze wszystko poskładać więc nie chwalmy dnia przed zachodem jak rzekł mądrze ktoś kiedyś ;-)
...
problem był złożony. ale o tym na spokojnie jak auto już będzie na cacy i 100% złożone. może mój przypadek uratuje kogoś przed podobnym problemem.
na razie wielkie dzięki za Waszą pomoc i zaangażowanie.
wielkie podziękowania i czapki z głów dla Marka z serwisu SMP za cierpliwość i wskazówki oraz oczywiście Michała NAT-PARTS za super części w extra cenie i cierpliwość z odpowiedziami są setki moich maili...