Witam. Stałem się posiadaczem przewodów hamulcowych w stalowym oplocie HEL. Przód wymieniłem bez problemu, natomiast z tyłem poległem...
Czy macie jakieś rady jak się do tego zabrać? Dostęp do przewodu przy zacisku oraz za nim jest bardzo ciężki. Czy należy zdjąć cały hamulec i tarczę?
Drugie pytanko to odpowietrzniki w zaciskach z tyłu. Jaka jest szansa, że się zapiekł i go urwę przy odkręcaniu?
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Wymiana przewodów hamulcowych miękkich
-
- Super Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
- Lokalizacja: NGO
-
- Super Klubowicz
- Posty: 864
- Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Re: [D3 ALL ] Wymiana przewodów hamulcowych miękkich
Cześć. Jak tam z tym tylem, idzie jakoś się uporać sprawnie?Freeq pisze:Witam. Stałem się posiadaczem przewodów hamulcowych w stalowym oplocie HEL. Przód wymieniłem bez problemu, natomiast z tyłem poległem...
Czy macie jakieś rady jak się do tego zabrać? Dostęp do przewodu przy zacisku oraz za nim jest bardzo ciężki. Czy należy zdjąć cały hamulec i tarczę?
Drugie pytanko to odpowietrzniki w zaciskach z tyłu. Jaka jest szansa, że się zapiekł i go urwę przy odkręcaniu?
- pawelec
- Forum Audi A8
- Posty: 191
- Rejestracja: 03 lip 2013, 21:47
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: Pawel
- Lokalizacja: München/Geretsried/Łódź
Hmmmm ciężko mi powiedzieć czy ta różnica jest wyraźna a być może temu iż mam 6 tłoczkowe zaciski
Ostatnio zmieniony 15 lis 2018, 12:26 przez pawelec, łącznie zmieniany 1 raz.