zatem co potrzebujemy :
taśmę pod kiere grzana 4E0953451B
moduł pod kiere grzaną 4E0953549B [ numer modułu został poprawiony na własciwy a stary usunięty , przepraszam za zamieszanie]
kierę F1 + grzanie
tutaj podaję zestaw kierownic jakie sa dostępne
4E0419091AP wielofunkcyjny kierownicy; koła (skóra-podgrzewane); dla pojazdów z tiptronic; PR-2ZD
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
4E0419091AP25D (czarny); -LA, LR
4E0419091AP39H huśtawka (ciemnoszary); -LF, LU, LX
4E0419091AP6K9 indygo; -Czy, LT
4E0419091AP74J jive (szary beż); -LV, LW, LY
--------------------------------------------------------------------
4E0419091BE wielofunkcyjny kierownicy; koła (skóra-podgrzewane); dla pojazdów z tiptronic; PR-2ZD :
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""
4E0419091BE25D Dusza (czarny); -LA, LR
4E0419091BE1KT Dusza (czarny); -LA, LR
4E0419091BE39H huśtawka (ciemnoszary); -LF, LU, LX
4E0419091BP 1LF indygo
4E0419091BE6K9 indygo; -Czy, LT
4E0419091BE74J jive (szary beż); -LV, LW, LY
--------------------------------------------------------------------
4E0419091CE wielofunkcyjny kierownicy; koła (skóra-podgrzewane); dla pojazdów z tiptronic; PR-2ZD
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
4E0419091CE1KT Dusza (czarny); -LA, LR
4E0419091CE1LT huśtawka (ciemnoszary); -LF, LU, LX
4E0419091CE1LF indigo blue; -Czy, LT
4E0419091CE1VB beżowo-szary; -LV, LW, LY
__________________________________________________________________
BEZ GRZANIA!!!!!!!!!!!!
4E0419091CD mult.steering koła (skóra); dla pojazdów z tiptronic; PR-2ZS
Przepraszam za tlumaczenie...
Do operacji zabieramy sie następujaco :
najpierw podważamy dwie zatyczki polokragle za kiera [ robimy to na odpalonym aucie ]
kiere ustawiamy pod katem w którym wyjelismy zatyczki
gasimy auto i włączamy blokade kiery
kluczyk w kieszeń !!!
otwieramy bagaż i odkrecamy aku....
[ i jezeli kluczyk polozyliscie w bagazu a klape zatrzasneliscie to macie klopot a jezeli gluczyk zostal na rynience czyli wnece miedzy bagazem a uszczelka to macie duzego pecha
zakladajac że kluczyk zapasowy został 300 km od miejsca gdzie przebywacie zostaje wam hotel tylko]
wracamy do kabiny próbujemy wlaczyc mmi np. po to aby reszte prądu z kabli wykrzesac
odkrecamy 2 torxy z kktórych zdjeliśmy wczesniej zatyczki
torxy nie wychodza tylko poduszka sie wysuwa w nasza strone
odciagamy ją do siebie delikatnie troszke
natepnie odpinamy 2 wtyczki i odkladamy poduche w bezpieczne miejsce
teraz potrzebujemy klucza spline którym odkrecimy kiere...
odkreca sie w lewa strone czyli normalnie
kiery nie da sie zle zalozyc bo sa tam dwa otwory które wchodza na bolce
pamietajmy ze pomimo ze mamy wlaczona blokade kiery to jedna reka trzymac kiere a druga odkrecać tak aby nie uszkodzic blokady elektrycznej
po odkreceniu mamy na zewnatrz tasme ...
ja nie zmienialem taśmy ani modulu bo mialem odpowiednie akurat u siebie ...
pamietajajcie ze jezeli zmieniacie tasme to po jej wyciagnieciu najprosciej zaznaczyc polozenie wtyczki tasmy starej i obrucic w lewo do oporu a potem liczyc obroty
i tyle samo obrotów ma byc na nowej bo inaczej zerwiemy....przy skreceniu na maxa kiera w jedna ze stron bedzie tasma wtedy za krótka
zakladamy kiere f1
przykrecamy kluczem dynamometrycznym momentem 50Nm
przykrecamy poduche u mnie bylo to uciazliwe bo nie moglem jednym z torxów natrafic na gwint ale udalo sie
zakladamy zaslepki
podlaczamy aku
kodujemy
mamy F1 + grzanie
ja miałem kiere grzaną wiec nie zmienialem nic wiecej poza kodowaniem i kiera z grzaniem + f1
podziękowania DLA KOLEGI JORDAN
za wsparcie w projekcie
mam nadzieję że fotki będa dzialać
na koniec .... tak parkuje sie w pl
