
Po 1. Na oponach niestandardowych i drogich jest największa marża dla sklepów (czyt. Najwięcej zarabia na tym mój biznes. Chcesz to kupuj

Po 2. W większości przypadków, opony sprzedawane w Polsce nie są kupowane na "outletach" DE tylko brane są bezpośrednio od producentów. (czyt. kanał dystrybucji wygląda tak Producent (świat) > Hurtownik (Polska np. Handlopex) > Detalista (np. Kuźnia Opon

Po 3. Rabaty na opony ze starym dotem po prostu się daje, żeby to nie leżało na magazynach. Nie rozumiesz chyba skali problemu. Obiecałem łopatologicznie tłumaczenie więc proszę:
1. Hurtownia bierze od producenta 1000 kompletów opon z aktualnym dotem
2. W sezonie sprzedadzą się tylko 500 kompletów
3. Mamy w takim wypadku w magazynie 2 tysiące opon ze starym dotem
4. 2 tysiące opon to miejsce w magazynie.
5. Postaw się na miejscu hurtowni, co z tym zrobisz?
To jest tylko i wyłącznie wąski przykład
Taki handlopex ma w magazynie ponad 1mln opon i co rok wychodzą nowe doty.
Po 4. Jeśli masz ze mną jakiś problem lub się nie zgadzasz to zapraszam na PW. Możemy załatwić to jak dorośli ludzie. Obgadamy temat, poszukamy odpowiedzi na nasze teorie u źródeł i wspólnie możemy coś z tej dyskusji pozytywnego wynieść. Nie bądźmy jak dzieci w piaskownicy.