[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
Kurczę Maciek, mechanikę to ja rozumiem i lubię wyzwania, ale elektronika to tylko zakres podstawowy raczej 🤣maciu pisze:miernik cęgowy (przystawka + miernik z funkcją peak - żeby można było zostawić na dłużej)
i przedzwonić kable w bagażniku (na uzbrojonym rzecz jasna)
potem dołożyć wyciąganie bezpieczników
Ale ostatnio przeszło mi przez myśl poprosić Ciebie lub Damiana o pomoc, przy okazji was odwiedzić z prezentami 😁 A na wieczór usiąść przy % i pogadać.
[ Dodano: 2018-11-30, 10:55 ]
Znalazłem chwilę czasu w ciepłym miejscu i wziąłem się za poszukiwanie złodzieja prądu w moim aucie. Nie wiem czy słusznie myślę, nie nie to niech ktoś mnie poprawi: odlaczylem zasilanie na GATEWAY i tym samym od wszystkich modułów połączonych przez światłowód. Zresztą jak się okaże w dalszej części opisu, nie miało to znaczenia chyba. Pobór prądu po uśpieniu auta jest na poziomie 0,33. Odlaczylem mimo wszystko każdy moduł w aucie fizycznie od zasilania, pomiar i 0,33. Ale mam dolozony moduł wifi, odłączam i 0,22 😁 jest progres. Następnie auto otwarte zostawiam do uśpienia, GW nadal z odciętym zasilaniem i lecę każdy jeden bezpiecznik (przód i tył) wszędzie bez zmian poza jednym, NR 26 PRZOD LEWA STRONA po wyjęciu spada na 0,13-0,15. Odlaczylem też przewody przykrecone za akumulatorem 3szt. Również nie miało to wpływu. Podłączyłem GW oraz wszystkie moduły, ponownie zrobiłem pomiary i efekt ten sam, identyczna sytuacja. A więc moim zdaniem GW wszystko usypia, i tu problemu nie ma, 0,10 kradnie Wi-Fi i 0.8 bezpiecznik 26 (steckdosen found). Czy ktoś wie od czego on jest? Nie jest to sukces bo 0,13 To i tak dużo, ale jednak połowa tego co miałem więc zawsze coś. Na tą chwilę Nie wiem czego szukać więcej, będę w przyszłym tygodniu montował kamerę z blenda w klapę to sprawdzę elektronikę wewnątrz niej.
[quote="dice111"]Co przestaje działać jak go wypniesz ?[/quote
Noc pomogła..... nie dział doświetlenie zakrętów, wszedłem w sterownik świateł A tam błąd LOCAL DATABUS 02071. Po wpieciu wszytki znika a swiatka działają. I teraz ciekawe czy winny jest sam moduł świateł AFS za zegarkami czy coś innego.... ten moduł i lampy miałem dokładne ale wszystko sumiennie zgodnie ze sztuką.
[ Dodano: 2018-12-01, 10:11 ]
Myślę że dobrym rozwiązaniem będzie przepięcie tego bezpiecznika 26 pod plus po zapłonie, a nie tak jak jest teraz pod stały.
Jeszcze pytanie czy pobór rzędu 0,13 (miernik ustawiony na 20m) jest dobrym, akceptowalnym wynikiem? Czy będzie odczuwalna poprawa, biorąc pod uwagę, że wcześniej był pobór 0,35?
Noc pomogła..... nie dział doświetlenie zakrętów, wszedłem w sterownik świateł A tam błąd LOCAL DATABUS 02071. Po wpieciu wszytki znika a swiatka działają. I teraz ciekawe czy winny jest sam moduł świateł AFS za zegarkami czy coś innego.... ten moduł i lampy miałem dokładne ale wszystko sumiennie zgodnie ze sztuką.
[ Dodano: 2018-12-01, 10:11 ]
Myślę że dobrym rozwiązaniem będzie przepięcie tego bezpiecznika 26 pod plus po zapłonie, a nie tak jak jest teraz pod stały.
Jeszcze pytanie czy pobór rzędu 0,13 (miernik ustawiony na 20m) jest dobrym, akceptowalnym wynikiem? Czy będzie odczuwalna poprawa, biorąc pod uwagę, że wcześniej był pobór 0,35?
No przecież 26 to 26 🙂 ale proszę zdjęcie, z zaznaczonym miejscem o który bezpiecznik chodzi.dice111 pisze:Zrób fotkę całej magistrali bezpieczników i zaznacz ten nr 26
Dlaczego zrobić przez przekaźnik, a nie wpiac się w fabryczne T15 ?maciu pisze:czy to na pewno był ten numer bezpiecznika...
jak chcesz robić odcięcie to przez przekaźnik nie bezpośrednio
numerek się zgadza, jest to zagadka, zrobie u siebie test i dam znaćPczester pisze:No przecież 26 to 26 🙂 ale proszę zdjęcie, z zaznaczonym miejscem o który bezpiecznik chodzi.dice111 pisze:Zrób fotkę całej magistrali bezpieczników i zaznacz ten nr 26
Dlaczego zrobić przez przekaźnik, a nie wpiac się w fabryczne T15 ?maciu pisze:czy to na pewno był ten numer bezpiecznika...
jak chcesz robić odcięcie to przez przekaźnik nie bezpośrednio
[url=https://images90.fotosik.pl/83/07fda2376f5311f8m.jpg]Obrazek[/URL]
skoro bezpiecznik jest 30A bezpieczniej będzie puścić to przez przekaźnik... po co ryzykować
jak nie wiadomo co tam jeszcze jest
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020