[D2 96 4.2PB ] Naprawa skrzyni 4.2
aaaa takie buty, a miarodajne będzie użycie takiego laserowego miernika temperatury? myślę że będzie okgtfan pisze:VAG Ci nic nie da. 4HP24 nie ma czujnika temp. oleju. Ja przyklejałem czujnik takiego termometru do miski, bo taki tylko miałem.
Obrazek
[ Dodano: 2018-10-23, 12:29 ]
Pytanie jeszcze gdzie znajdę numer skrzyni? wlepka w bagażniku niestety się nie uchowała, kładłem się pod auto ale nie widzę nigdzie numeru, pewnie gdzieś na górze, może mi ktoś z VINu odczytać? przy okazji może potwierdzić przebieg się uda. jak ktoś może to prosiłbym bardzo WAUZZZ4DZTN000472
[ Dodano: 2018-10-23, 19:10 ]
Oki już znalazłem jest tam 4HP24A. Udało się też sprawdzić olej i stan jest więc skrzynia do wyjazdu, jak popatrzyłem ile tam jest roboty przy tym to aż mi się odechciało
Ile czasu dla nie wprawionego z A8 by trwało wyjęcie skrzyni?
Mnie, w spartańskich warunkach (kanał, podnośnik do skrzyń homemade, podwieszanie silnika do krokwii dachu) demontaż zajął cały dzień. Przy czym ponad godzinę walczyłem z górną śrubą rozrusznika - wyciągnęła z niego cały gwint. Z zapleczem i bez niespodzianek powinieneś się w max 5-6h obrobić. Ja sanki opuściłem tylko na tylnych śrubach. Całych nie zdejmowałem.
Tu masz instrukcję krok po kroku co i jak: 4HP
Tu masz instrukcję krok po kroku co i jak: 4HP
Four rings to rule them all
więc już nie wiem sam jakim sposobem to zrobić, jest jeszcze problem tego typu że nie mogę podwiesić silnika bo nie mogę zablokować podnośnika na tak długi okres. Chyba trzeba będzie wytargać razem z silnikiem. Jeszcze prosiłbym innech użytkowników którzy mają to za sobą o opinie jakim sposobem będzie prościej, szczerze mówiąc trochę mi nie po nosie wyciąganie całego serca ale wydaje się to rozsądne, mam taki wózek płaski więc na nim bym położył całość i wyjazd z nim. Tak chyba tak zrobię bo teraz tak myślę że ciężko będzie wytargać samą skrzynię bo jest wielka i ciężka. Jeszcze wyjąć jak wyjąć, wsadzić będzie gorzej.
Kao zagadam do kumpla czy ma cos na stanie i dam znac co do wyciagania to przerabiale sam wyciaganie samego motor, samej skrzyni i calego napedu zdecydowanie polecam wyjac calosc niz sie meczyc osobno tym bardziej ze masz podnosnik ja walczylem z kanalu a 5hp24a i to jest mega wielka krowa co sie bluzgalem to moje i wiem ze nigdy wiecej osobno tylko caly naped
Powoli zbieram się z myślą remontu ASB, i tu pytanie, bo zamierzam wymienić wszystkie tarczki cierne, tłok wstecznego, kosze do weryfikacji i oczywiście wpadnie cały komplet uszczelnień, i tu nasuwa się pyta nie na co zwrócić uwagę, co warto jeszcze wymienić?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....