Pomyślałem żeby podzielić się między sobą danymi na temat lpg do silnika 4.2 bfm
Jakie wytryski, rozmiar dysz + jakie macie ustawione ciśnienia = korekty długoterminowe, myślę że mogą to być przydatne informacje dla potomnych
U mnie baracudy 130nl/min 2x zavoli zeta ciśnienie 1,1 bar, dysze 2,8 ... nie polecam ... korekty trzyma +4 ale jak gaz osiągnie 60C to wali u ubogo i długoterminówki lecą nawet na +10 będę wywalał dysze i podnosił ciśnienie na 1.2 bara a u was ?
![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Roz. dysz,ciśnienie reduktora lpg info
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Ja mam Barracudy 115nl przy dyszy 2,8, ciśnienie 2 bar, korekty wyszły na -2, reduktor 2x Shark 1500, moim skromnym zdaniem, to na tę moc 1,2 bara to praktycznie nieco ponad połowa normy. przy niższych ciśnieniach niedomagał, przy mniejszej dyszy i dużym ciśnieniu ubogo, 2,8 x 2bar najoptymalniej wyszło u mnie na optimie.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
3 dni temu wymieniłem parwoniki na 1 bliźniaka , wywaliłem dysze z barakud 130 , jest 3,2 mm i ciśnienie 1.0 bar , szybka regulacja gazu i map i na razie korekty nie wyszły poza +3
IchiOne masz za małe dysze , dlatego musisz mieć tak duże ciśnienie na parownikach, 115 powinny być jak 130 bez dysz i wtedy możesz zejść z ciśnieniem do 1-1,2 , im niższe ciśnienie tym dłużej wtryskiwacze pożyją.
Większe dysze=niższe ciśnienie
Mniejsze dysze =wyższe ciśnienie
IchiOne masz za małe dysze , dlatego musisz mieć tak duże ciśnienie na parownikach, 115 powinny być jak 130 bez dysz i wtedy możesz zejść z ciśnieniem do 1-1,2 , im niższe ciśnienie tym dłużej wtryskiwacze pożyją.
Większe dysze=niższe ciśnienie
Mniejsze dysze =wyższe ciśnienie