Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 2.5TDI ] Problem z obrotam

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 01 sty 2019, 21:34

jeśli nie wykroczy poza normę to nic złego też się nie zadzieje auto ma widełki pewne zresztą nie dawno ustawiałem nawet kąt wtrysku

piotreka8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:57
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotreka8 » 01 sty 2019, 22:16

Dodam że na starej pompie był ten sam problem...A udało mi się kupić nową nigdy nie używaną pompę. Pompa została założona kąt ustawiony przez pompiarza ale problem pozostał. Mechaniczny problem? co sugerujesz? Co z mechanicznych rzeczy może tak zakłócać?

[ Dodano: 2019-01-01, 22:16 ]
A jeszcze jedno co chciałem powiedzieć to to że po świętach byłem u pompiarzy auto podłączyli i stwierdził ze pompka dawkuje i pracuje prawidłowo i on mi nasunął problem ze sterownikiem m.in przegrzewający się układ/rezystor/opornik który po nagrzaniu wydaje nie prawidłowe polecenia Dodał również że przypadek 1 na 100 bo mieli taki problem w jakimś starym bmw samochód przyjechał bo falują obroty i silnik przenosił mocne drgania na budę pompa sprawdzona ale wtryski podlewały więc zrobili je... Po zamontowaniu problem nie znikł szukali tydzień i podjęli się wymiany sterownika auto się uspokoiło i sprawę zamknięto.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 sty 2019, 13:22

sterownik pompy o którym mówisz w pompie masz zawór kąta wtrysku który zazwyczaj z winy ropy zaciera się sterownik chce go przestawić i nie może i pali się tyrystor -ci od naprawy tych sterowników dają mocniejszy który tak łatwo się nie podaje .
Ale jak masz nową pompę to raczej nie to .
możesz odczytać jaki masz obecnie kąt wtrysku ?

[ Dodano: 2019-01-02, 13:22 ]
blok 4 3 tabelka

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 02 sty 2019, 16:54

Uwaga!! Dla sterownika silnika temperatura podawana przez czujnik w zakresie -20'C nie jest błędem. Wiec go nie wywali. A sterownik podniesie obroty silnika. Komputer i szukac.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

piotreka8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:57
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotreka8 » 04 sty 2019, 16:31

tak jak wspomniałem pompa jest salonowa... Pompiarz u którego to robiłem zakład prowadzi od ponad 20 lat i mówił mi że jak weszły V6 z tymi pompami to od razu kupili 10 nowych sztuk i jedna ostatnia mu się została, powiedział ze ta moja stara nie jest na wykończeniu ale trochę słaba (a występował ten sam problem) więc zaproponował mi ta nową. Regeneracja całkowita kosztowałaby 3400 dopłaciłem 600 zł i założył tą nową oczywiście powiedział że na stole odświeży ją i ustawi. Aktualny kąt wtrysku na VCDS na rozgrzanym silniku pokazuje mi 2.0 ADTC Ciut przyśpieszony ale pompiarz stwierdził że to nie zaszkodzi a pomoże... i pomaga... Czujnik cieczy wymieniany kilkakrotnie zawsze ten sam problem, nawet gdy go odepnę to nie pomaga, tak samo jest z przepływomierzem i z każdą wtyczką jaka tylko znajduje się przy motorze czyli czujnik wału, wtrysk sterujący, N75, zawór egr (sam egr też jest nowy) Więc nie pozostaje mi nic innego jak zmiana ecu, albo źle myslę? "tonący brzytwy się chwyci"

[ Dodano: 2019-01-04, 16:31 ]
I ch*j bombki strzelił wymiana sterownika nie dała dobrego rezultatu....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 sty 2019, 20:47

od minus 0,5* do minus 1,5*
ma być

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl