![]() |
![]() |
[D2 98 2.5TDI ] Problem z obrotam
Dodam że na starej pompie był ten sam problem...A udało mi się kupić nową nigdy nie używaną pompę. Pompa została założona kąt ustawiony przez pompiarza ale problem pozostał. Mechaniczny problem? co sugerujesz? Co z mechanicznych rzeczy może tak zakłócać?
[ Dodano: 2019-01-01, 22:16 ]
A jeszcze jedno co chciałem powiedzieć to to że po świętach byłem u pompiarzy auto podłączyli i stwierdził ze pompka dawkuje i pracuje prawidłowo i on mi nasunął problem ze sterownikiem m.in przegrzewający się układ/rezystor/opornik który po nagrzaniu wydaje nie prawidłowe polecenia Dodał również że przypadek 1 na 100 bo mieli taki problem w jakimś starym bmw samochód przyjechał bo falują obroty i silnik przenosił mocne drgania na budę pompa sprawdzona ale wtryski podlewały więc zrobili je... Po zamontowaniu problem nie znikł szukali tydzień i podjęli się wymiany sterownika auto się uspokoiło i sprawę zamknięto.
[ Dodano: 2019-01-01, 22:16 ]
A jeszcze jedno co chciałem powiedzieć to to że po świętach byłem u pompiarzy auto podłączyli i stwierdził ze pompka dawkuje i pracuje prawidłowo i on mi nasunął problem ze sterownikiem m.in przegrzewający się układ/rezystor/opornik który po nagrzaniu wydaje nie prawidłowe polecenia Dodał również że przypadek 1 na 100 bo mieli taki problem w jakimś starym bmw samochód przyjechał bo falują obroty i silnik przenosił mocne drgania na budę pompa sprawdzona ale wtryski podlewały więc zrobili je... Po zamontowaniu problem nie znikł szukali tydzień i podjęli się wymiany sterownika auto się uspokoiło i sprawę zamknięto.
sterownik pompy o którym mówisz w pompie masz zawór kąta wtrysku który zazwyczaj z winy ropy zaciera się sterownik chce go przestawić i nie może i pali się tyrystor -ci od naprawy tych sterowników dają mocniejszy który tak łatwo się nie podaje .
Ale jak masz nową pompę to raczej nie to .
możesz odczytać jaki masz obecnie kąt wtrysku ?
[ Dodano: 2019-01-02, 13:22 ]
blok 4 3 tabelka
Ale jak masz nową pompę to raczej nie to .
możesz odczytać jaki masz obecnie kąt wtrysku ?
[ Dodano: 2019-01-02, 13:22 ]
blok 4 3 tabelka
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
tak jak wspomniałem pompa jest salonowa... Pompiarz u którego to robiłem zakład prowadzi od ponad 20 lat i mówił mi że jak weszły V6 z tymi pompami to od razu kupili 10 nowych sztuk i jedna ostatnia mu się została, powiedział ze ta moja stara nie jest na wykończeniu ale trochę słaba (a występował ten sam problem) więc zaproponował mi ta nową. Regeneracja całkowita kosztowałaby 3400 dopłaciłem 600 zł i założył tą nową oczywiście powiedział że na stole odświeży ją i ustawi. Aktualny kąt wtrysku na VCDS na rozgrzanym silniku pokazuje mi 2.0 ADTC Ciut przyśpieszony ale pompiarz stwierdził że to nie zaszkodzi a pomoże... i pomaga... Czujnik cieczy wymieniany kilkakrotnie zawsze ten sam problem, nawet gdy go odepnę to nie pomaga, tak samo jest z przepływomierzem i z każdą wtyczką jaka tylko znajduje się przy motorze czyli czujnik wału, wtrysk sterujący, N75, zawór egr (sam egr też jest nowy) Więc nie pozostaje mi nic innego jak zmiana ecu, albo źle myslę? "tonący brzytwy się chwyci"
[ Dodano: 2019-01-04, 16:31 ]
I ch*j bombki strzelił wymiana sterownika nie dała dobrego rezultatu....
[ Dodano: 2019-01-04, 16:31 ]
I ch*j bombki strzelił wymiana sterownika nie dała dobrego rezultatu....