szpasol pisze:Na postoju grzeje się szybciej niż podczas jazdy.
Po chwili od odpalenia wskazówka lekko rusza a przy jeździe opada i po kilku minutach zaczyna dopiero łapać i rosnąc temp.
Pewny jesteś, że termostat jest sprawny ?
Kupowanie termostatu to loteria niestety. Jakiej marki termostat kupiłeś ?
Czy jest obieg płynu w układzie chłodzenia ?
Czy nie ma wycieków płynu ?
Odpal auto niech pochodzi 10min na wolnych obrotach i zgaś. Następnie wkładaj rękę w pas przedni i sprawdzaj czy chłodnica nie robi się ciepła.
Ukaniu pisze:Wskaźnik na zegarach ma dość duży zakres "martwy" i pokazuje okolice 90 z niewielkimi zmianami z tego co widziałem od 80 do prawie 100.
Dokładnie jak pisze
Ukaniu, zakres na zegarach jest ogromny.
Czasami jest tak, że auto niby złapie 90 stopni ale ogrzewanie nie jest rewelacyjne, dopiero po jakimś czasie zaczyna być koksownik.
szpasol pisze:A co z wiatrakami bo mam wrażenie że cały czas szybko się kręcą?
Jakimi wiatrakami? Masz wisko które powinno się kręcić swobodnie na wolnych obrotach, natomiast po zagrzaniu spina się na sztywno.
Oraz wiatrak który odpala się po załączeniu klimatyzacji ewentualnie wspomaga wisko kiedy auto zaczyna się mocno grzać. Wyłapuje to włącznik termiczny na chłodnicy po stronie alternatora. Po osiągnięciu danej temperatury płynu załącza pierwszy bądź drugi bieg wiatraka.