części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB ] Stuki po odpaleniu

Wariatkarateka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 28 kwie 2018, 20:30
Lokalizacja: Piecki

Post autor: Wariatkarateka » 10 lut 2019, 08:46

pepi pisze:no mi przytargali trafica po remoncie kapitalnym -korba wyszła blokiem <bezradny>
silników się nie robi tylko wymienia na sprawne a jak nie ma ich to wtedy tylko się robi zwłaszcza jak remontu w przypadku 4,2 z prawdziwego zdarzenia raczej nikt nie zrobi bo to nie możliwe jest :] ana pewno bardzo kosztowne
A no kosztowne. Jakieś 30k wyszło. A nawet i lepiej. A chodziło o to wstępnie że brała oleju sporo. I ci co twierdzą że v8 musi brać olej niech się pukna czym ciężkim i kupią sobie 1.9tdi albo w przypadku a8 2.5tdi.

Miałem mnóstwo 1.9 I 2.5 z grupy VAG Były to mniejsze i większe sztrucle Ale o braniu oleju nie było nowy nawet przy przebiegu 900.000. Co najwyżej wycieki.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lut 2019, 09:06

akurat benzyny biorą dizle tylko bez turbo :] w audi
Mój obecny motor ma bardzo umiarkowany apetyt na olej powiedzmy tak na 15 tys może 2 litry przepali ale poprzedni to ze 3 l na 1000 <boisie>
To ta przewaga dzięki technice :P

Wariatkarateka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 28 kwie 2018, 20:30
Lokalizacja: Piecki

Post autor: Wariatkarateka » 10 lut 2019, 09:17

Mój bral 1l/1000
Po prostu silnik nie był dbany. Podejrzewam że gdybym mial go od nowości to by nie bral po milionie.

Teraz po remoncie nie bierze nic. I tylko takie zużycie jest dla mnie satysfakcjonujace.
Ewentualnie Max litr Na 10.000. Inaczej silnik albo kibel. Albo jakiś wycieki. Innymi słowy jak bierze olej to albo coś z tym robimy. Albo wmawiamy sobie że tak ma być.
Ewentualnie sprzedajemy jako "igła" jak to często bywa.

Ps. Gdzieś czytałem że v8 to luźno spasowany silnik i ubytek oleju to rzecz normalna. Haha
Luźno spasowane to mogą być gacie nie silnik.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lut 2019, 09:34

pogadamy po 2-3 wymianie oleju :]

Wariatkarateka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 28 kwie 2018, 20:30
Lokalizacja: Piecki

Post autor: Wariatkarateka » 10 lut 2019, 09:36

Sugerujesz że znowu zacznie brać?

bloku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 107
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
Moje auto: 80 B4
Rocznik: 1994
Silnik: Inne
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: XXXX
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 10 lut 2019, 10:27

Vka konstrukcyjnie tak ma, że musi coś pobrać. Fizyki nie da się oszukać. Czy to będzie VAG, BMW czy inna marka zawsze jakiś pobór będzie. Najważniejsze aby nie było to liczone w litrach od wymiany do wymiany.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2019, 10:43 przez bloku, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest

Wariatkarateka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 28 kwie 2018, 20:30
Lokalizacja: Piecki

Post autor: Wariatkarateka » 10 lut 2019, 10:39

Swoją drogą samochód tani w kupnie... później jest gorzej. Tak sobie myślę że taniej by mnie wyszła D4 w leasing:P (czy obecnie D5 chyba)
Ale ja jakoś jestem fanem starszej motoryzacji :)

No i oczywiście brak V8 w gamie

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lut 2019, 15:24

bloku pisze:Vka konstrukcyjnie tak ma, że musi coś pobrać. Fizyki nie da się oszukać. Czy to będzie VAG, BMW czy inna marka zawsze jakiś pobór będzie. Najważniejsze aby nie było to liczone w litrach od wymiany do wymiany.
- tylko dlaczego moje inne v nie biorą co najwyżej wychlapują :] mowa nie o grupie vw
A co jest z tymi fsi/tfsi koledze 1,8 bierze na 1000 4 litry oleju ja bym to określił jednym słwem tragedia i tyle .
Ja nie wiem co tam u ciebie było robione i jak ale dla mnie problematyczna jest powłoka na cylindrach która jak ulegnie uszkodzeniu to praktycznie po ptakach
Jak się u ciebie poukłada to pogadamy
Rozbierałem ostatnio 3,0 tdi i miało coś koło 300 tys i mierzyłem pierścienie i miały fabryczne normy wiem tam są normalne tuleje ale były w idealnym stanie

Wariatkarateka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 27
Rejestracja: 28 kwie 2018, 20:30
Lokalizacja: Piecki

Post autor: Wariatkarateka » 12 lut 2019, 10:05

pepi pisze:albo korba :P
Wydaje mi się że jakby to była korba to po tych kilku tysiącach niezłych batów już dawno wypier....ła by w powietrze

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 lut 2019, 14:00

raczej tak ale może tak być że się jakoś to potem uszczelnia ale to sa tylko gdybania

ernesto

Post autor: ernesto » 16 mar 2019, 09:54

Vka konstrukcyjnie tak ma, że musi coś pobrać. Fizyki nie da się oszukać
<hmm> ciekawa teoria. To ja mam chyba popsuty motor bo mój od wymiany do wymiany nie chce nic zjeść

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2019, 10:51

w audi to akurat jednostkowe przypadki że nie bierze :P to znaczy twój motor odbiega od normy

bloku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 107
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
Moje auto: 80 B4
Rocznik: 1994
Silnik: Inne
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: XXXX
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 16 mar 2019, 10:58

Czyli czas na remont :D

A co do mojej teorii to było to pół żartem pół serio. Z V jest tak jak z bokserami, mają nierównomierne pochylenie układu tłokowego więc strona "leżąca" jest bardziej narażona na zużycie.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest

Dżordż
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 189
Rejestracja: 21 cze 2018, 12:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dżordż » 16 mar 2019, 14:40

Czyli w najmniejszym stopniu powinna zużywać się ścianka ""wisząca" cylindra- ta od wewnątrz litery V, przednia i tylna ścianka także narażona jest na większe zużycie, kto wie czy w nie większym stopniu przy takich przyspieszeniach tego auta.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 mar 2019, 19:58

ale lepsze jest chłodzenie np i silniki w układzie v zazwyczaj są długowieczne przebiegi koło 500 tys są realne a r4 <papa>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl