Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long By Mat
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long By Mat
Witam wszystkich w moim "Garażu"
Na wstępie chciał bym powiedzieć ,że ciesze się z dołączenia do kolejnego forum miłośników audi ,tym razem A8 .
Przygodę swoją zacząłem od Audi A4,wtedy postanowiłem dołączyć do "A4 Klub Polska" .
Zostałem tam bardzo szybko zarażony możliwościami modowania aut .
Natychmiast postanowiłem stworzyć własną listę modów ,która sprawiała mi bardzo dużo przyjemności z jej realizacji .
Następnie kiedy doszedłem do pewnego etapu projektu ,niestety stwierdziłem że serce tego auta psuje całokształt .
Zdecydowałem się na sprzedaż mojego Audi A4 (1.9 TDI ) z bólem serca .
Kolejne auto jakie zakupiłem do modzenia było Audi A6 Avant 3.0 TDI
Potencjał wydawał się dużo większy i możliwości, postanowiłem zapisać się na forum "A6klub" .
Przejrzałem forum "A6klub" od "A-Z" , zorientowałem się że silniki nowej generacji są dość wadliwe , więc postanowiłem wrócić do klasyki i tak oto jestem tutaj
Mój nowy zakup "aktualny" to Audi A8 D2 w wersji Long
kilka słów o tym aucie i jego wyposażeniu
Audi A8 D2 FL Long
Rok produkcji 1999 Pierwsza Rejestracja 2000
Napęd 4.2 V8 Quattro AQF
Skrzynia Tiptronic 5 biegowa
Przebieg 330 tysięcy km Aktualny
Wyposażenie:
• -Xenon plus
• -podwójne szyby
• -Szyberdach
• -tapicerka skórzana komfort plus
• -fotele przód regulowane elektrycznie grzane z pamięcią.
• -elektryczna regulacja pasów bezpieczeństwa
• -grzana tylna kanapa z regulacją lędźwi
• -telefon Nokia+ drugi telefon na tylnym tunelu
• -rolety bocznych tylnych drzwi
• -el. Roleta tylnej szyby
• -navi plus
• -zmieniarka 6 cd
• -tempomat
• -sufit i boczki alcantara
• -cichy alarm
• -elektrycznie regulowana kierownica
I wiele innych których nie pamiętam
kilka zdjęć A8 niestety robione kalkulatorem bo jestem zajęty pracami przy sercu tego auta )
i tutaj pierwszy projekt wspomniany w opisie A4 B7 Przed operacją
A tutaj po małym liftingu
A6 C6 najkrótszy zakup w mojej karierze
Mody:
Nowe Zaciski przód Audi A8 D3 aktualnie zakupione . ( in progress )
Naprawy :
305 tyś
Remont silnika w dobrze znanym serwisie SMP kilka fotek .
325 tyś Duży serwis:
filtry oleje , łożysko tył nowe ,komplet tarcz klocków tył , całe zawieszenie wielowahaczowe z przodu , regeneracja zacisków tył , regeneracja alternatora , nowy wentylator klimatyzacji , komplet świec zapłonowych , przeguby x2 , nowy Napinacz , nowy wąż pompy wspomagania i reszty nie pamiętam jakieś foto z kilkoma gazetami .
326 tyś Wymiana sprzęgła hydrokinetycznego + olej w skrzyni i nowy filtr , nowy uszczelniacz na końcu skrzyni .
326 tyś Nowe felg po regeneracji w piecyku + nowy zestaw opon cały komplet na lato
329 tyś nowe opony zimowe komplet .
333 tyś tutaj standardowy serwis plus pierwsze mody dla tego auta i foto relacja związana z pracami .
zaciski od d3 z pełną regeneracją
tutaj pracę z zabudową pod AIR RIDE który skompletowałem
a tutaj zabudowa zamiast popielniczki będą ukryte zegary tak żeby wnętrze nadal zachowało swój oryginalny wygląd
powietrze będzie na gwincie z regulacją twardości od ST Suspensiona wersja ST XA generalnie super opcja bo paczka przyszła prosto z fabryki kw to są identyczne flaki co KW V2 tylko zabezpieczenie inne niż w KW ale dodam że cena również jest dużo inna także moim zdaniem warto ale więcej powiem po upływie jakiegoś czasu i użytkowania
tutaj kilka detali żeby poprawić również estetykę tego auta
aktualnie trwają już tylko pracę związane z montażem pneumatyki
Na wstępie chciał bym powiedzieć ,że ciesze się z dołączenia do kolejnego forum miłośników audi ,tym razem A8 .
Przygodę swoją zacząłem od Audi A4,wtedy postanowiłem dołączyć do "A4 Klub Polska" .
Zostałem tam bardzo szybko zarażony możliwościami modowania aut .
Natychmiast postanowiłem stworzyć własną listę modów ,która sprawiała mi bardzo dużo przyjemności z jej realizacji .
Następnie kiedy doszedłem do pewnego etapu projektu ,niestety stwierdziłem że serce tego auta psuje całokształt .
Zdecydowałem się na sprzedaż mojego Audi A4 (1.9 TDI ) z bólem serca .
Kolejne auto jakie zakupiłem do modzenia było Audi A6 Avant 3.0 TDI
Potencjał wydawał się dużo większy i możliwości, postanowiłem zapisać się na forum "A6klub" .
Przejrzałem forum "A6klub" od "A-Z" , zorientowałem się że silniki nowej generacji są dość wadliwe , więc postanowiłem wrócić do klasyki i tak oto jestem tutaj
Mój nowy zakup "aktualny" to Audi A8 D2 w wersji Long
kilka słów o tym aucie i jego wyposażeniu
Audi A8 D2 FL Long
Rok produkcji 1999 Pierwsza Rejestracja 2000
Napęd 4.2 V8 Quattro AQF
Skrzynia Tiptronic 5 biegowa
Przebieg 330 tysięcy km Aktualny
Wyposażenie:
• -Xenon plus
• -podwójne szyby
• -Szyberdach
• -tapicerka skórzana komfort plus
• -fotele przód regulowane elektrycznie grzane z pamięcią.
• -elektryczna regulacja pasów bezpieczeństwa
• -grzana tylna kanapa z regulacją lędźwi
• -telefon Nokia+ drugi telefon na tylnym tunelu
• -rolety bocznych tylnych drzwi
• -el. Roleta tylnej szyby
• -navi plus
• -zmieniarka 6 cd
• -tempomat
• -sufit i boczki alcantara
• -cichy alarm
• -elektrycznie regulowana kierownica
I wiele innych których nie pamiętam
kilka zdjęć A8 niestety robione kalkulatorem bo jestem zajęty pracami przy sercu tego auta )
i tutaj pierwszy projekt wspomniany w opisie A4 B7 Przed operacją
A tutaj po małym liftingu
A6 C6 najkrótszy zakup w mojej karierze
Mody:
Nowe Zaciski przód Audi A8 D3 aktualnie zakupione . ( in progress )
Naprawy :
305 tyś
Remont silnika w dobrze znanym serwisie SMP kilka fotek .
325 tyś Duży serwis:
filtry oleje , łożysko tył nowe ,komplet tarcz klocków tył , całe zawieszenie wielowahaczowe z przodu , regeneracja zacisków tył , regeneracja alternatora , nowy wentylator klimatyzacji , komplet świec zapłonowych , przeguby x2 , nowy Napinacz , nowy wąż pompy wspomagania i reszty nie pamiętam jakieś foto z kilkoma gazetami .
326 tyś Wymiana sprzęgła hydrokinetycznego + olej w skrzyni i nowy filtr , nowy uszczelniacz na końcu skrzyni .
326 tyś Nowe felg po regeneracji w piecyku + nowy zestaw opon cały komplet na lato
329 tyś nowe opony zimowe komplet .
333 tyś tutaj standardowy serwis plus pierwsze mody dla tego auta i foto relacja związana z pracami .
zaciski od d3 z pełną regeneracją
tutaj pracę z zabudową pod AIR RIDE który skompletowałem
a tutaj zabudowa zamiast popielniczki będą ukryte zegary tak żeby wnętrze nadal zachowało swój oryginalny wygląd
powietrze będzie na gwincie z regulacją twardości od ST Suspensiona wersja ST XA generalnie super opcja bo paczka przyszła prosto z fabryki kw to są identyczne flaki co KW V2 tylko zabezpieczenie inne niż w KW ale dodam że cena również jest dużo inna także moim zdaniem warto ale więcej powiem po upływie jakiegoś czasu i użytkowania
tutaj kilka detali żeby poprawić również estetykę tego auta
aktualnie trwają już tylko pracę związane z montażem pneumatyki
Ostatnio zmieniony 23 maja 2020, 06:56 przez Kedo6666, łącznie zmieniany 2 razy.
Fajna, kolor chyba taka jak w moim maleństwie ten drugi telefon to fabrycznie tak? czy ktoś dołożył? Bo tak dzwinie wygląda na tunelu środkowym Co do tego cichego alaramu u mnie też on jest i się lekko zdziwiłem że po kilku sekundach przestało wyć i same kierunki mrugały. Trochę to dziwne bo jak auto będą kraść (oby nie) to pewnie nawet nie usłyszę - byłem w pokoju obok i brat dopiero mi powiedział że alarm się włączył.
Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
wszystko co fabryka dała fakt ten drugi telefon to pewnie biznesmen z mniejszym portfelem i nie starczyło na cały tunel ,kolor LZ9W , no raz gdzieś postawiłem i wróciłem to to same migacze się świeciły fakt troszkę nerwowy się zrobiłem ale wszystko oki było .SOBA pisze:Fajna, kolor chyba taka jak w moim maleństwie ten drugi telefon to fabrycznie tak? czy ktoś dołożył? Bo tak dzwinie wygląda na tunelu środkowym Co do tego cichego alaramu u mnie też on jest i się lekko zdziwiłem że po kilku sekundach przestało wyć i same kierunki mrugały. Trochę to dziwne bo jak auto będą kraść (oby nie) to pewnie nawet nie usłyszę - byłem w pokoju obok i brat dopiero mi powiedział że alarm się włączył.
dzięki kolego no moja zostaje minimum do 25roku życia tej audiczki i staram się do tego czasu odnowić do idealnego stanu , jeżeli chodzi o małe marzenia tego auta to następny duży zabieg to wydech z kwasówki od początku do końca w profesjonalnej firmie i ostatnia to bardzo szerokie felgi duże i z wielkim rantem to takie mody bardziej a reszta to poprawienie każdego detalu żeby ten egzemplarz był pełno prawnym klasykiem .SOBA pisze:Fajnie siedzi na tych felgach. Trochę tęsknie za a8 😆
puki co chociaż z tym jest spokój udało mi się dojść z układem do perfekcji ale po przejechani na takiej glebie i nowych amorach i nowych gumach na amorach i wahaczach coś tłucze strasznie takim specyficznym dźwiękiem ale nie mogę dojść co to mam wrażenie że to coś od amora ale tam przecież jest okucie amor poducha i czapka więc nie wiem co to jest ....dice111 pisze:Jakaś nieszczelność pojawiła się w układzie, że leży na brzuchu ?