[D2 96 4.2PB/LPG ] Remont ABZ
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Panewki na wale , pierścienie , remont głowic (prowadnice wydech, uszczelniacze , szlif itd) polerka wału honowanie cylindrów 2450zł
Rozrząd, olej Motul , filtry, g12, kilka uszczelniaczy na wał itp. , śróby głowic , uszczelki pod głowice, rolki paska osprzętu , łożyska pompy i wisko. Ok 2200zł razem kręci sìę koło 5k
Rozrząd, olej Motul , filtry, g12, kilka uszczelniaczy na wał itp. , śróby głowic , uszczelki pod głowice, rolki paska osprzętu , łożyska pompy i wisko. Ok 2200zł razem kręci sìę koło 5k
Znaczy co - panewek korbowodowych nie liczysz ? Bo same panewki kosztują z 1200 (nie pamiętam dokładnie ile). Chyba, że dajesz jakieś nie z tego silnika - to wtedy ok, ale to nie jest wtedy remont zgodny ze sztuką tylko "polski remont" (wiem, że są spece co dorabiają panewki na wymiar ale nie wiem czy bym się na to zdecydowal)
Same uszczelniacze boczne glowic (mowa o tych co idą pod osłony rozrządu, pod dekielki i pod czujnik polozenia 1 tłoka) to pewnie ze 200. Oczywiście można wkleić stare na silikon będzie taniej
Uszczelki na rurkach wchodzących do głowicy, uszczelniacze płyty czołowej przedniej i tylnej, uszczelki chłodniczki oleju wraz z kroccem, uszczelki chłodnicy cieczy (olej do automaty), uszczelki wtryskiwaczy, centralną śrubę rozrządu na wał, zaworki zwrotne oleju między głowicami - to też można dać używane lub wkleić na silikon - też będzie taniej
BTW - bardzo ladnie wszystko wyczyściłeś (chyba ze zamiast czyscic to pomalowales blok i miski jakas srebrzanka hehe). Czystość w pracy to podstawa.
Same uszczelniacze boczne glowic (mowa o tych co idą pod osłony rozrządu, pod dekielki i pod czujnik polozenia 1 tłoka) to pewnie ze 200. Oczywiście można wkleić stare na silikon będzie taniej
Uszczelki na rurkach wchodzących do głowicy, uszczelniacze płyty czołowej przedniej i tylnej, uszczelki chłodniczki oleju wraz z kroccem, uszczelki chłodnicy cieczy (olej do automaty), uszczelki wtryskiwaczy, centralną śrubę rozrządu na wał, zaworki zwrotne oleju między głowicami - to też można dać używane lub wkleić na silikon - też będzie taniej
BTW - bardzo ladnie wszystko wyczyściłeś (chyba ze zamiast czyscic to pomalowales blok i miski jakas srebrzanka hehe). Czystość w pracy to podstawa.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Wyjechałeś z jedną kwotą serwisową i myślisz że jesteś bardzo mądry a tu się mylisz. Panewki zamówiła mi firma zajmująca się szlifami różnego rodzaju która jest na rynku jestem pewien że więcej niż masz lat . Pomalowany srebrzanką to może masz wydech , u mnie zostało wszystko wymyte w kwasach przez firmę która się zajeła blokiem i głowacami. Czujnik położenia 1 tłoka to może masz u siebie bo u mnie w abz chyba ktoś kołkiem drewnianym zaślepił i zamalował srebrzanką. Uszczelki wszystkie zmienione a jak piszesz mi o rurkach wchodzących w głowicę ktora kosztuje 5 zł w serwisie to czym chcesz błysnąć ? Jak naprawiasz auto na bazie części z serwisu to i 10000wydasz ale jak masz mądrą główke to można zaopatrzyć sie w innych firmach dużo taniej .
A pisanie postów takich jak ty to wolał bym już nigdzie nie czytać tak że skończ i klej na ten swój sylikon bo skąś tą technike musisz znać .
POCHWAL SIĘ CZEGO TY DOKONAŁEŚ
SKOŃCZYŁEM
A pisanie postów takich jak ty to wolał bym już nigdzie nie czytać tak że skończ i klej na ten swój sylikon bo skąś tą technike musisz znać .
POCHWAL SIĘ CZEGO TY DOKONAŁEŚ
SKOŃCZYŁEM
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Heh, jak to co napisałeś uważasz za wymianę poglądów to ciężko w ogóle w ten sposób dyskutować
Ja nie zamierzam prowadzić dyskusji w ten sposób. Rachunki za swoje remonty sumiennie zbieram i nie zgadzają się z tym co napisałeś. Szczegóły podawałem w tym temacie już wcześniej więc nie zamierzam się powtarzać. Mógłbym bardzo dokładnie podać źródła części i kwoty za nie zapłacone co do pojedynczego grosza ale po tym co nasmarowałeś, po prostu nie chce mi się tego robić. Jedyne czego mi w zyciu brakuje to czas a akurat na takie akcje nie zamierzam go tracić ani minuty
BTW - czyszczenie napawde ładne - nie wiem czemu się tak uniosłeś, jak możesz to podaj nazwy srodków których do tego użyłeś bo doprowadzenie moich części do takiego stanu kosztować mnie będzie masę godzin (a jak bym mógł tego uniknąć to chętnie bym z tego skorzystal)
Ja nie zamierzam prowadzić dyskusji w ten sposób. Rachunki za swoje remonty sumiennie zbieram i nie zgadzają się z tym co napisałeś. Szczegóły podawałem w tym temacie już wcześniej więc nie zamierzam się powtarzać. Mógłbym bardzo dokładnie podać źródła części i kwoty za nie zapłacone co do pojedynczego grosza ale po tym co nasmarowałeś, po prostu nie chce mi się tego robić. Jedyne czego mi w zyciu brakuje to czas a akurat na takie akcje nie zamierzam go tracić ani minuty
BTW - czyszczenie napawde ładne - nie wiem czemu się tak uniosłeś, jak możesz to podaj nazwy srodków których do tego użyłeś bo doprowadzenie moich części do takiego stanu kosztować mnie będzie masę godzin (a jak bym mógł tego uniknąć to chętnie bym z tego skorzystal)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Jak bym robił remont tnąc koszty to jedyne co bym kupował w ASO to pierścienie. Tego się boję jeśli chodzi o pracę z nikasilem. Chyba, że są sprawdzone zamienniki.
Kiedyś dorabiałem panewki na wzór i były super, dziś nie wiem jak z warsztatami ale plastigage prawdę powie a cyna to cyna ;-)
Niebieskie uszczelki dekli dla wygody są kwadratowe bo nie wypadają przy montażu. Można dobrać oringi z FPM i też będą szczelne.
Kiedyś dorabiałem panewki na wzór i były super, dziś nie wiem jak z warsztatami ale plastigage prawdę powie a cyna to cyna ;-)
Niebieskie uszczelki dekli dla wygody są kwadratowe bo nie wypadają przy montażu. Można dobrać oringi z FPM i też będą szczelne.
Kot też jest Quattro
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Forum Audi A8
- Posty: 107
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
- Moje auto: 80 B4
- Rocznik: 1994
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: XXXX
- Lokalizacja: Reda
A tam czasem nie jest alusil? Nikasil jest na żeliwniakach z tego co wiem. A dwa, że ani jednego ani drugiego się nie honuje.karol208 pisze:chicken20091986,
up:
chicken20091986, masz dokładniejsze zdjęcia z honowania cylindra. Chciałbym zobaczyć jak wygląda (nicasil) po takim zabiegu?
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest