[D2 94 4.2PB ] ABZ, Wymiana rozrządu - części
[D2 94 4.2PB ] ABZ, Wymiana rozrządu - części
Witam kolegów i koleżanki .
Czas niedługo na wymianę rozrządu , i z tym moje pytanie , czy coś takiego jest dopuszczalne żeby założyć u siebie w aucie na około 70Kkm ????
http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-au ... 92157.html
Czas niedługo na wymianę rozrządu , i z tym moje pytanie , czy coś takiego jest dopuszczalne żeby założyć u siebie w aucie na około 70Kkm ????
http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-au ... 92157.html
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 08:21 przez mdamian, łącznie zmieniany 5 razy.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Dzięki bardzo , wszystko i na temat .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Kolego co do tego allegrowicza to polecam. Kupowałem właśnie u niego cały rozrząd (bez termostatu bo kupiłem w serwisie) Bardzo szybka wysyłka
Tak jak powiedział kolega Dice111 w pudełkach ruvill'e były rolki INA Przy wymianie warto jeszcze wymienic pasek wielorowkowy oraz sprawdzic stan rolek oraz napinacza
Pozdrawiam
Tak jak powiedział kolega Dice111 w pudełkach ruvill'e były rolki INA Przy wymianie warto jeszcze wymienic pasek wielorowkowy oraz sprawdzic stan rolek oraz napinacza
Pozdrawiam
No quattro no fun
- sebamac-kg
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 21 cze 2009, 18:51
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Tez polecam tego allegrowicza, tez od niego kupowalem. Nie sprawdzac i nie oszczedzac na rozrzadzie i odrazu inne elementy powymieniac. Zalecam ten element, ktory najczesciej pada, a jego sie nie wymienia.. maly wielotryb a koszt w serwisie 160zl (brak zamiennikow). Sprawdze pozniej w domu dokladna fachowa nazwe i nr czesci.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
- pasek continental CT727 x1
- poma wody hepu P577 x1
- napinacz INA 531008110 x1
- rolka prowadząca INA 532005410 x2
- tłumik INA 533006820 x1
- termostat wahler 427487D x1
- simmering wału elring 475.961 x1
- simmering wałka rozrządu elring 325.155 x2
- poma wody hepu P577 x1
- napinacz INA 531008110 x1
- rolka prowadząca INA 532005410 x2
- tłumik INA 533006820 x1
- termostat wahler 427487D x1
- simmering wału elring 475.961 x1
- simmering wałka rozrządu elring 325.155 x2
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Jak na wale jest lekki rowek a simering wbije się nie prostopadle to robi się z tego pompka do oleju.
Kluczem montażu simeringów jest prostopadłość. A ile ich wbija się młoteczkiem? tworząc albo falbankę na brzegu albo pod jakimś tam kątem? Nawet jak jest ścianka oporowa na końcu to i tak guma się poddaje.
Trzeba zrobić stempel na tokarce i wciskać
Kluczem montażu simeringów jest prostopadłość. A ile ich wbija się młoteczkiem? tworząc albo falbankę na brzegu albo pod jakimś tam kątem? Nawet jak jest ścianka oporowa na końcu to i tak guma się poddaje.
Trzeba zrobić stempel na tokarce i wciskać
Kot też jest Quattro
ja znalazłem coś takiego
https://rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-pompa-w ... 65701/1880
https://rozrzad.pl/pl/p/Rozrzad-pompa-w ... 65701/1880
- dice111
- Moderator
- Posty: 6010
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... lace0.htmlSlawekp2p pisze:jeśli by ktoś miał zdjęcie takiego rozrządu na silniku i czy wymienić też simering na wale
Black Cars Matters
No jakby tego było mało to zawsze problem musi być, nie mogę odkręcić srub na klucz 12mm z lewej osłony rozrządu koło napinacza paska wielotomowego rozumiem że tam jest normalny gwint? A żeby zdemontować koło na wale z paska wielorowkowego to muszę odkręcić te małe 4sruby i tą dużą? koło zębate na wale jest na klinie? żeby się nie rozjechało
Więc tak osłona odkręcona(śruby rozwiertane) tylko problem z dużą śrubą na wale żeby zdjąć koło paska wielorowkowego ma ktoś jakiś sposób? Próbowałem kluczem udarowym elektrycznym 500Nm i lipa jutro będę miał mocniejszy może wtedy
Więc tak osłona odkręcona(śruby rozwiertane) tylko problem z dużą śrubą na wale żeby zdjąć koło paska wielorowkowego ma ktoś jakiś sposób? Próbowałem kluczem udarowym elektrycznym 500Nm i lipa jutro będę miał mocniejszy może wtedy