Silnik kopci nieznacznie i przy 70km/h na 5 biegu trochę trzęsie w związku z tym postanowiłem zrobić diagnostykę . Zrobiłem kilka screenów dawkowania silnika przy pracy na biegu jałowym przy 800 oraz 2000 obrotów . Grupa 13 oraz 14 silnik 90 stopni .
Co dalej robić ? , w Kołobrzegu mało ludzi znających temat . Proszę o pomoc !
[D2 00 3.3TDI ] dawkowanie paliwa
No powiem Ci korekty na tych wtryskach nie są jakieś złę i chyba mieszczą się w normie.
Byś musiał zlogować moment kiedy trzęsie i wyniki grup wrzuć tutaj http://vaglogi.pl/
Przyczepiłbym się chyba do ustawienia rozrządu bo zauważ, że jedną stronę masz w - a drugą w + .
Byś musiał zlogować moment kiedy trzęsie i wyniki grup wrzuć tutaj http://vaglogi.pl/
Przyczepiłbym się chyba do ustawienia rozrządu bo zauważ, że jedną stronę masz w - a drugą w + .
nie mam skąd pozyskać wiedzy na temat dawek , myślę że najpierw dam do testów wtryskiwacze bo samochód przejechał 125 tyś km ale jak tyle stał to może się coś poknociło . Pasek rozrządu był zmieniany to fakt , wydaje mi się ze panowie to prawidłowo ogarnęli ?? . Dzięki za informację , zawsze coś ..... Pozdrawiam
W mojej jak trzęsło przy około 70km/h zdiagnozowali przegub wewnętrzny. Nowy nabywca kilka dni temu wymienił go i jak ręką odjął - to tak do tematu tych drgań. A jak byłem sprawdzać wtryski to pompiarz powiedział mi, że korekta dla nich na jałowym to max 2.0 - powyżej nadaje się już do regeneracji. Powtarzam jego słowa
Przeguby z przodu wew i zew wymienione :-(( , czekam na zergenerowane wtryski to zobaczymy , chyba skrzynia zostawiona na koniec :-((bolciu pisze:W mojej jak trzęsło przy około 70km/h zdiagnozowali przegub wewnętrzny. Nowy nabywca kilka dni temu wymienił go i jak ręką odjął - to tak do tematu tych drgań. A jak byłem sprawdzać wtryski to pompiarz powiedział mi, że korekta dla nich na jałowym to max 2.0 - powyżej nadaje się już do regeneracji. Powtarzam jego słowa